Ok ok. Maar om even op je niet onderbouwde mening verder te gaan heb ik er zelf ook nog een voor de komende periode.kbuntu schreef op zondag 24 augustus 2025 @ 18:49:
[...]
Youtube kijk ik weinig, teveel reclame en Tik-Tok is voor de generaties na mij. Ik ben ook nog redelijk bullish eigenlijk, maar niet voor ETH op de langere termijn.
Nergens anders op gebaseerd dan mijn gevoel (al zit ik de laatste maanden met enige regelmaat erg warm).
:gifsicle():strip_exif()/f/image/qy8NcETuwo3aXl7TnpLSidLw.gif?f=user_large)
Ik doe hem even in eth/btc. Oprecht niet om de boel op scherp te zetten, maar ik denk dat de eth/btc pair voorlopig makklijker te voorspellen is dan de prijzen zelf.
Ik denk dat binnen een week of 3 eth/btc op 0.05 staat. Daar verwacht ik pas de eerste keer echte weerstand en wellicht ff terug naar 0.041 of 0.042. Dan verwacht ik dat al btc lui weer denken dat eth weer terug dood gaat. Op dat moment klapt eth pas echt volgas en gaan we door tot minimaal 0.072 en misschien wel vele malen hoger.
Wat er daarna gebeurd geen idee. Als de geschiedenis zich herhaalt gaan we dan weer langzaam terug, maar er zal een moment komen dat dat niet meer het geval is. Of dat deze cycle al is geen idee.
Qua prijzen.
Btc 150k
Eth 12k (dat zou dus 0.08 eth/btc zijn)
Graag meer niet onderbouwde maar wel gemeende voorspellingen... eind van de bull kijken we er met de punten naar huis gaan.
Soort glazen bol award. Kan vast iemand iets leuks ontwerpen
eth, The world's computer
:strip_exif()/f/image/x2FtDARXEMz4x448XbDGnE8C.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/0RLvBCfCsJlLz3CYeXE1tKtU.jpg?f=fotoalbum_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/skHHBfEHIVxRuq7fHJ4JLAoT.gif?f=user_large)
/f/image/pvXVr2UYMXIADKD4xYBIg8CY.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SFsaBMTMeE4yge4kkJ08N4Sa.jpg?f=fotoalbum_large)