[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 166 ... 311 Laatste
Acties:
  • 1.021.431 views

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-08 19:47
AAVE is wat higher risk maar wat ze allemaal doen vind ik toch wel het meest interessante op het ETH netwerk.

nothing stops this train

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36
Avax strong!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:52

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:49:
AAVE is wat higher risk maar wat ze allemaal doen vind ik toch wel het meest interessante op het ETH netwerk.
Je kan er zelfs je WBTC (2nd best) uitlenen :p

• Kol Nedra
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N3ycFo3DTBIrVc0ZsuUdS6zxeuw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LH7GGt3uKLAwqAGdTBbEUDT8.png?f=fotoalbum_large

nothing stops this train

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22-08 20:41
Lol
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WTdTF6eeav13LfTsZbc4bnjr7rU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wCgfwUGBh3cXozDgo588ZbyS.jpg?f=user_large

[ Voor 25% gewijzigd door almelo15 op 23-08-2025 14:18 ]

eth, The world's computer

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-08 10:27

YES

Moderator General Chat
De koning is bij schaken, waar dit plaatje naar refereert, een behoorlijk waardeloos/beperkt stuk. De anderen moeten hem beschermen om het spel niet te verliezen, want zonder de andere stukken is ie in no-time dood en begraven.
Zo zal het plaatje denk ik niet bedoelt zijn maar het maakt wel dat ik het een vrij waardeloos voorbeeld/vergelijking vind.

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 23-08-2025 14:18 ]

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-08 09:35

Coldcat

HODL

YES schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:17:
[...]

De koning is bij schaken, waar dit plaatje naar refereert, een behoorlijk waardeloos/beperkt stuk. De anderen moeten hem beschermen om het spel niet te verliezen, want zonder de andere stukken is ie in no-time dood en begraven.
Zo zal het plaatje denk ik niet bedoelt zijn maar het maakt wel dat ik het een vrij waardeloos voorbeeld/vergelijking vind.
+1 expert van een diepgaande hobby :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-08 10:27

YES

Moderator General Chat
Coldcat schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:20:
[...]

+1 expert van een diepgaande hobby :+
Ik kan schaken maar doe het vrijwel nooit hoor. Alleen plaatjes die in één keer iets duidelijk moeten maken maar daarin eigenlijk de plank misslaan, daar kan ik niet zo goed tegen.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

[...]

Dan krijgt die meme dus een plusje uit Almelo.

De koning is BTC (lui en waardeloos)
De dame is ETH (dikke tech)
De lopers zijn ADA en XRP (loopjongens van Trump)
De paarden zijn CRO (rare sprongen)
De torens zijn USDC en USDT (rotsvast)
De pionnen zijn alle andere shitcoins (kanonnenvlees en rugpulls)

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Coldcat schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:20:
[...]

Normaal? Spotprijzen was het ten tijde van 1:1. De koers van vandaag is juist heel normaal :+
Precies. Als je wat uitzoomt valt het allemaal wel mee :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rBPTCbR1Iq-Fi2-iU5ux4PhyL0Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CWnpjxEHIRpHruCfOpEc1pnf.png?f=fotoalbum_large

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-08 13:35
[...]

Ik moet wel lachen om de symboliek. Zeker omdat @almelo15 ons met enige regelmaat verteld dat Bitcoin op de langere termijn vrij waardeloos is en dan maakt (ongetwijfeld een BTC-maxi) een dergelijke plaatje en vergelijkt Bitcoin (onbewust) met een waardeloos stuk :D

Sowieso vind ik dit soort plaatjes en vergelijkingen cringe

• Coldcat

Coldcat

HODL

Dikke AVAX!

Afbeeldingslocatie: https://media1.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExcnk4bTI1MHM2ZmlxM2ptazRnYW9wYmFiZHA5a3Y5cnM3MHJkaXQ0MSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/7eETvG5njjTPCEPpdk/giphy.gif

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e5Qn0cAh_txlWji9jUnOnP9KE1w=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/80yPhqJVAfwBrsQzNFjtZiGM.gif?f=user_large

[ Voor 30% gewijzigd door Coldcat op 23-08-2025 14:40 ]

• Pinsa
keanu_ schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 12:52:
Crypto begint weer aan te slaan.
Gisteren uiteten met vrienden, 1 gast meldt dat hij toch maar een bitvavo account heeft aangemaakt, hij moet nog even nadenken wanneer en wat hij gaat kopen.
Ik heb me maar afzijdig gehouden :P
Retail is in!

• Numbers
  • Niet online
jvel92 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 13:41:
Zou eigenlijk op korte termijn wel een weekly close van Bitcoin boven de 120k willen zien en dat hij deze ook weet vast te houden. Zie op dit moment iets te veel signalen dat we in het latere stadium van de cycle zitten met een BTC die momentum lijkt te verliezen. Als nu ook nog alt-season gaat beginnen, is het mogelijk eerder klaar dan we denken.

Voor het voortzetten van de cycle zal het gunstig zijn als Bitcoin even een flinke groene paal neerzet
Welke signalen bedoel je dan?

Volgens de traditionele 4 jarige cyclus zitten we in de laatste fase en zou je een top verwachten ergens in oktober. Dat is al best dichtbij. Vorige cycle zat de BTC dominance vanaf september 2019 al in een downtrend, terwijl de (eerste) top in april 2021 was.

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 08:55
toilet_paper schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 23:59:
[...]

Je moet leren traden sowieso leuk vinden anders is het niet te doen.
Hier ook een baan, 2 kids en een kluswoning. Toch de tijd genomen om me de kunst (enigszins) aan te leren. Dus het kan prima.
Werken wordt voor mij langzaamaan bijzaak.
Gaat de goede kant op.
En heb bovendien prima banden met mijn gezin. Vooral met de oudste, hoe heet ie ook alweer, kan ik erg goed overweg. Laatst zag ik 'm nog.
Of was 't nou een zij... Nou ja, best leuke mensen allemaal volgens mij.
Netjes,

Blijft wel dat je het dan leuk genoeg moet vinden en er toch redelijk actief mee bezig moet zijn, dat is niet voor mij weggelegd. Zolang ik tijdens de bear/bull er nog leuk op kan verdienen vind ik het prima. Langzaamaan de overschakeling naar aandelen maken en dan het vermogen laten groeien ben ik tevreden mee.
Vooralsnog zit 95% in crypto denk ik t.o,v, aandelen.

• Coldcat

Coldcat

HODL

elektriekert schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:40:
[...]

Netjes,

Blijft wel dat je het dan leuk genoeg moet vinden en er toch redelijk actief mee bezig moet zijn, dat is niet voor mij weggelegd. Zolang ik tijdens de bear/bull er nog leuk op kan verdienen vind ik het prima. Langzaamaan de overschakeling naar aandelen maken en dan het vermogen laten groeien ben ik tevreden mee.
Vooralsnog zit 95% in crypto denk ik t.o,v, aandelen.
Is er verdomme adoptie stappen ze over op aandelen.

There is no second best toch?

Volgend jaar in het SC Crypto topic. Is alle gezelligheid naar het passief rijkdom topic verplaatst.

Afbeeldingslocatie: https://media4.giphy.com/media/v1.Y2lkPTZjMDliOTUyaW9yd3M5OXMyOGp0MWx1aGNkd2UwZGZrZzFranJoNXYzc2lyYzU2dyZlcD12MV9naWZzX3NlYXJjaCZjdD1n/8iBVWBcraj2egpIVhR/giphy.gif

• elektriekert
almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 11:09:
[...]

Naar mijn mening loopt iedereen altijd lukraak met dat woord te strooien.

Voor crypto buiten de top 10 zal het best af en toe van toepassing kunnen zijn. Voor eth en btc is de marketcap daar veel te hoog voor.

Tuurlijk gaan er telkens grote geldstromen van btc naar eth en andersom, dat is waarom eth/btc door de jaren heen zo gigantisch heen en weer gaat. Veel mensen die op de snelste trein van dat moment springen.

Kijk ik zat hier op de bodem van eth/btc te verkondigen dat het de bodem was en alle maxies hadden en hebben zoveel vertrouwen dat ze dat niet (konden/wilden) inzien.

Straks in de buurt van een eth/btc top zal mij waarschijnlijk weer hetzelfde gebeuren en vertik ik het om eth over te zetten naar btc ondanks dat dat om fiat te verdienen waarschijnlijk op dat moment de beste keuze is.

De reden dat je met het zijn van maxi (of dat nu eth of btc is) altijd ook veel geld laat liggen.

Dat moment komt altijd bij veel pijn van de ene kant en veel euforie/vertrouwen van de andere kant. Naar mijn mening ervaren btc lui momenteel uberhaupt nog niet echt pijn van het niet hebben overgezet naar eth. En ervaar ik als eth bull ook nog niet veel euforie omdat we pas net de ath hebben gepakt.

Los daarvan als je goed laag inkoopt en hoog verkoopt is het allemaal niet zo relevant of je btc maxi of eth maxi bent. Los van de asset denk ik dat degene met de beste timing het meeste kan verdienen.

(Sorry voor het lange verhaal)
Sub 300$ ETH, ik denk niet dat ik hem ooit nog lager kan oppikken.

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
(overleden)
laat ze dan ook eens btc gaan kopen

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• almelo15
elektriekert schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:44:
[...]

Sub 300$ ETH, ik denk niet dat ik hem ooit nog lager kan oppikken.
Daar zou je wel eens gelijk aan kunnen hebben. ;)

Na de run van 2017 heb ik er ook nog wel wat net boven de 100 euro kunnen kopen. Mijn gemiddelde aankoop is altijd wel veel hoger geweest omdat ik ook de 2017 top heb gekocht.

• elektriekert
Coldcat schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:42:
[...]

Volgend jaar in het SC Crypto topic. Is alle gezelligheid naar het passief rijkdom topic verplaatst.

[Afbeelding]
Als je wat meer vermogen hebt opgebouwd wil je het risico wat meer gaan beperken.

Niet alles op rood zetten en dan ineens klaar zijn :9

• almelo15
Even een reminder dat eth de snelgroeiende grote asset ooit is. Met afstand ook nog.

500 miljard in slechts 5.8 jaar tijd...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JkZmr6-3GF-Zl3hoxChGwJQnjkY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Bq8p2CHhidFJTSqwfEECpAHD.png?f=fotoalbum_large

There is no second best.

• Liripriscon
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 21-08 19:19
Coldcat schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:42:
[...]

[Afbeelding]
Wat mij betreft is het en/en en niet en/of. Persoonlijk DCA ik beide en bij een enorme disbalans herbalanceer ik.

Poging twee: sinds een paar maanden ben ik digitaal aan het minen via GOMINING. Zijn er meer mensen die dit doen? Zelf heb ik inmiddels wat geld in en uitgeboekt en het lijkt behoorlijk legit. Je koopt met euro’s/ethereum/bitcoin een NFT welke een bepaalde hoeveelheid computerkracht (TH) en energie efficiëntie vertegenwoordigd. Vervolgens komt er via de pool iedere dag bitcoin binnen (jaarlijkse ROI tot 50%). Dit kan je dagelijks automatisch naar je wallet sturen.

Zelf geloof ik in het concept maar ik twijfel om significant te investeren omdat ik niet weet wat het verdien model wordt wanneer door de halvings minen minder lucratief wordt. Hoe kijken jullie hier tegen aan?

• almelo15
Liripriscon schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:56:
[...]

Wat mij betreft is het en/en en niet en/of. Persoonlijk DCA ik beide en bij een enorme disbalans herbalanceer ik.

Poging twee: sinds een paar maanden ben ik aan digitaal aan het minen via GOMINING. Zijn er meer mensen die dit doen? Zelf heb ik inmiddels wat geld in en uitgeboekt en het lijkt behoorlijk legit. Je koopt met euro’s/ethereum/bitcoin een NFT welke een bepaalde hoeveelheid computerkracht (TH) en energie efficiëntie vertegenwoordigd. Vervolgens komt er via de pool iedere dag bitcoin binnen (jaarlijkse ROI tot 50%). Dit kan je dagelijks automatisch naar je wallet sturen.

Zelf geloof ik in het concept maar ik twijfel om significant te investeren omdat ik niet weet wat het verdien model wordt wanneer door de halvings minder lucratief wordt. Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Niet bekend mee en geen verstand van, sorry.

• Pinsa
John245 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:45:
[...]

laat ze dan ook eens btc gaan kopen
Henk en ingrid kopen vooral alts denk ik

• Kol Nedra
Pinsa schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 15:03:
[...]

klopt, want die hebben geen flauw idee hoe marketcap werkt etc.

also: 1 BTC kopen is niet te doen :)

adoptie komt er wel, en van die Henk en Ingrids FOMO-ers zal 5% maximaal wel blijven

[ Voor 14% gewijzigd door Kol Nedra op 23-08-2025 15:14 ]

nothing stops this train

• John245
  • Niet online
(overleden)
Pinsa schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 15:03:
[...]

Nog geen 0,1 procent van de Nederlandse mannen heet Henk dus die andere mannen kunnen wel btc kopen :)

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 00:38
Liripriscon schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:56:
[...]

Poging twee: sinds een paar maanden ben ik digitaal aan het minen via GOMINING. Zijn er meer mensen die dit doen? Zelf heb ik inmiddels wat geld in en uitgeboekt en het lijkt behoorlijk legit. Je koopt met euro’s/ethereum/bitcoin een NFT welke een bepaalde hoeveelheid computerkracht (TH) en energie efficiëntie vertegenwoordigd. Vervolgens komt er via de pool iedere dag bitcoin binnen (jaarlijkse ROI tot 50%). Dit kan je dagelijks automatisch naar je wallet sturen.

Zelf geloof ik in het concept maar ik twijfel om significant te investeren omdat ik niet weet wat het verdien model wordt wanneer door de halvings minen minder lucratief wordt. Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6AgqAV1QLMxkUZXAHlPkXqZWXc4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lO69ZS7X6DuE4xBlLQ6Zbv5e.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bmpv4iR0gs-LNFY2ZddNuEQEdB8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wpXfgPiSFl2bUqHtZGXqXHli.png?f=fotoalbum_large

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Adoptie in Kenya.

Waarschijnlijk lightning maar daar zien we weinig van.

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-08 17:03
almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:54:
Even een reminder dat eth de snelgroeiende grote asset ooit is. Met afstand ook nog.

500 miljard in slechts 5.8 jaar tijd...

[Afbeelding]

There is no second best.
Prachtig. Die eerste 5.8 jaar waren ook de beste helaas voor ietirieum. Doe dat plaatje nu nog eens incl laatste 4 jaar. Pure gier.
Gros tijd was het vele malen minder waard. Vooral die jaren er na

[ Voor 5% gewijzigd door anti elppa op 23-08-2025 16:04 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• jvel92
Numbers schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 14:38:
[...]
Welke signalen bedoel je dan?

Volgens de traditionele 4 jarige cyclus zitten we in de laatste fase en zou je een top verwachten ergens in oktober. Dat is al best dichtbij. Vorige cycle zat de BTC dominance vanaf september 2019 al in een downtrend, terwijl de (eerste) top in april 2021 was.
Een BTC die momentum lijkt te verliezen in combinatie met waar we ons bevinden in de traditionele vier-jarige cyclus.

Als BTC de trend omhoog weet door te zetten heb ik meer vertrouwen in het verder en vooral langer verloop van de bull.

• Pinsa
BTC D is athans dalende en de altcoin index loopt op, gaat Bitcoin nog een keer het stokje overnemen? Het is al 2x eerder gebeurt de afgelopen tijd

• anti elppa
Pinsa schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:00:
BTC D is athans dalende en de altcoin index loopt op, gaat Bitcoin nog een keer het stokje overnemen? Het is al 2x eerder gebeurt de afgelopen tijd
Mocht btc zo zwak blijven is het feest binnen 4 weken klaar. Maar gok dat er nog wel een schop omhoog komt

• Pinsa
anti elppa schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:02:
[...]

Mocht btc zo zwak blijven is het feest binnen 4 weken klaar. Maar gok dat er nog wel een schop omhoog komt
Binnen 4 weken al -O-

Morgen weer een VCA inleg van @John245 dus dan gaan weer up

• K00kaburra
  • Registratie: Maart 2024
  • Niet online
Pinsa schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:00:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-sOVcR0L8mIw9bOn0cY4xla6p1o=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dvjO0bEweTnObJAaL9lsmjsS.jpg?f=user_large

They all knew borders no longer divided the world so much as ideologies.

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-08 16:53
Ik geloof er echt geen zak van dat dit het was voor BTC. We weten nu in ieder geval tot de nieuwe CPI dat er waarschijnlijk een rate cut komt. De jobless claims komen pas na de FOMC? Dus ome Jerome gaat dan lekker cutte. Aankomende week zal het wel aantrekken, misschien in combinatie met een nasdaq boom als nvidia verrast. Mooi moment ook om die meuk van Vitalik weer in te leveren bij de oranje koning

• John245
  • Niet online
(overleden)
kbuntu schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:10:
Ik geloof er echt geen zak van dat dit het was voor BTC. We weten nu in ieder geval tot de nieuwe CPI dat er waarschijnlijk een rate cut komt. De jobless claims komen pas na de FOMC? Dus ome Jerome gaat dan lekker cutte. Aankomende week zal het wel aantrekken, misschien in combinatie met een nasdaq boom als nvidia verrast. Mooi moment ook om die meuk van Vitalik weer in te leveren bij de oranje koning
Als dit het was kun je beter een andere asset dan btc kiezen.

• almelo15
anti elppa schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 15:52:
[...]

Prachtig. Die eerste 5.8 jaar waren ook de beste helaas voor ietirieum. Doe dat plaatje nu nog eens incl laatste 4 jaar. Pure gier.
Gros tijd was het vele malen minder waard. Vooral die jaren er na
De groei van ethereum gaat gewoon harder dan welke asset ter wereld. Daar komt btc niet in de buurt of je dat nou wel of niet bevalt.

• K00kaburra
  • Niet online
Het kan best een top zijn geweest, maar kijk long term en je zag dat het goed was.

Bear = bijkopen
Bull = shitposten
Genoeg = pensioen

Kijk niet teveel naar die lokale ruis. Het betekent allemaal niets.

Maakt het allemaal makkelijker.

• Numbers
  • Niet online
jvel92 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 15:53:
[...]

Een BTC die momentum lijkt te verliezen in combinatie met waar we ons bevinden in de traditionele vier-jarige cyclus.

Als BTC de trend omhoog weet door te zetten heb ik meer vertrouwen in het verder en vooral langer verloop van de bull.
Momentum vind ik nog wel meevallen. We zitten sinds half juli in een zijwaartse beweging tussen 112k en 120k. Het zou mij niet verbazen wanneer we nog een eindschot krijgen.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-08 08:25

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Dominance wordt berekend op basis van market caps, dat slaat in feite al nergens op bij het gros van de muntjes. Alleen BTC, LTC, stables en een handvol anderen kun je op deze manier "waarderen". Hier is aantal * prijs te volgen.

Alle utility tokens kun je niet op deze wijze waarderen. Het aantal muntjes * de prijs is niet gelijk aan de waarde van het project of achterliggende onderneming, het zijn toegangskaartjes voor gebruik van het netwerk.

De werkelijke waarde van de meeste projecten zit dicht bij 0 of zelfs negatief (als je nog kosten moet maken om je positie te verlaten). De huidige prijsactie is dus een lege huls, utility tokens veinzen dat ze ook een currency zijn en dat muntjes waarde hebben. De harde werkelijkheid is dat 99,9% van die tokens langzaam of snel naar 0 gaan.

De werkelijke dominance is dus eerder 95%+ en niet 58%.

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:16:
[...]

De groei van ethereum gaat gewoon harder dan welke asset ter wereld. Daar komt btc niet in de buurt of je dat nou wel of niet bevalt.
momenteel*

Je boodschap heeft denk ik wat meer kracht als het over een langere periode zal zijn. Hoog manifest gehalte.

• anti elppa
almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:16:
[...]

Geef dat plaatje dan nog eens over 10 jaar ipv maar wat te roepen. Je post hierboven is van nog veel lager niveau dan die van mij of jaapio. Bijna knap

• almelo15
oski27 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:20:
[...]

momenteel*

Je boodschap heeft denk ik wat meer kracht als het over een langere periode zal zijn. Hoog manifest gehalte.
Ethereum bestaat nog niet zolang 10 jaar. In 10 jaar tijd heeft eth het tot boven de 300 miljard geschopt. Btc in de eerste 10 jaar tot 60 miljard.

Komt niet eens bij eth in de buurt. Een langere vergelijking kan nog niet.

• anti elppa
almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:23:
[...]

Ethereum bestaat nog niet zolang 10 jaar. In 10 jaar tijd heeft eth het tot boven de 300 miljard geschopt. Btc in de eerste 10 jaar tot 60 miljard.

Btc zat in 8 jaar al ruim over 230miljard. Geen idee waar jij zit te gluren vriend

• oski27
  • Niet online
almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:23:
[...]

Dat is ook mijn punt. Het bestaat niet zo lang, koers staat nog niet lang zo hoog. Pak anders even april erbij, hoe verhoudt het zich dan tot vandaag? Een half jaar is niks…

Zou leuk zijn als het doorzet hoor, daar niet van.

• almelo15
anti elppa schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:26:
[...]

Btc zat in 8 jaar al ruim over 230miljard. Geen idee waar jij zit te gluren vriend
Je hebt gelijk. Ik had precies de 10 jaar pubten met elkaar vergeleken. Excuses.

• Guere
  • Laatst online: 08:11
anti elppa schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:26:
[...]

Meer zelfs, toch? Even naar CMC snapshot gekeken: op 17 december 2017 was BTC market cap $320 miljard. BTC is in januari 2009 live gegaan, dus dat is iets minder dan 9 jaar na lancering.

Maar goed, allemaal onzin dit soort statistiekjes, want crypto bestond nog helemaal niet toen BTC werd gelanceerd. Is niet heel verwonderlijk dat het wat meer tijd nodig had om naamsbekendheid te krijgen en als echte asset te worden gezien. Toen er altcoins bijkwamen was er natuurlijk al een veel groter startpubliek dus dan is het ook veel makkelijker om snel geld aan te trekken, dus niet zo verwonderlijk dat een altcoin dan sneller tot een willekeurige eerste mijlpaal komt.

• anti elppa
Guere schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:34:
[...]

Meer zelfs, toch? Even naar CMC snapshot gekeken: op 17 december 2017 was BTC market cap $320 miljard. BTC is in januari 2009 live gegaan, dus dat is iets minder dan 9 jaar na lancering.

Maar goed, allemaal onzin dit soort statistiekjes, want crypto bestond nog helemaal niet toen BTC werd gelanceerd. Is niet heel verwonderlijk dat het wat meer tijd nodig had om naamsbekendheid te krijgen en als echte asset te worden gezien. Toen er altcoins bijkwamen was er natuurlijk al een veel groter startpubliek dus dan is het ook veel makkelijker om snel geld aan te trekken, dus niet zo verwonderlijk dat een altcoin dan sneller tot een willekeurige eerste mijlpaal komt.
Yes helemaal eens dat het, zeker tussen 2013 en 2017 10000000x makkelijker was om snel veel kapitaal aan te trekken en enorm te groeien. Btc was überhaupt de eerste 2 a 3 niet te verhandelen. Tot mtgox kwam.
Btc vergelijken met alts is dus sowieso onzin

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18-08 07:27
Ik heb de unieke gave om de juiste altcoins uit te kiezen en alsnog verlies te maken. Paar maanden geleden met hype en xrp en meest recent met eth en aave. Echt bizar

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 03-04 21:38
anti elppa schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:02:
[...]

Dat denk ik ook, in feite is er sinds januari niet veel veranderd, de pieken worden weggekocht en de dalen opgekocht.. bijna vlak dus het zou zo over kunnen zijn.
Dit jaar heb ik het gevoel dat er veel meer traders zijn, alles wat even stijgt wordt verkocht hier in dit topic ook veel meer dan vorige cycles en ja dan gebeurd er weinig. Ik hoop op een run maar ben somber

• Guere
  • Laatst online: 08:11
Berry powel schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:37:
Ik heb de unieke gave om de juiste altcoins uit te kiezen en alsnog verlies te maken. Paar maanden geleden met hype en xrp en meest recent met eth en aave. Echt bizar
Troost je met de gedachte dat het deze cycle ook echt héél erg veel moeilijker is om de juiste altcoin te kiezen. En daarbij is er ook nog niet een "echt" alt season geweest. Ja, zijn wel wat piekjes geweest, maar van een echt alt season is gewoon nog geen sprake. In die fase pumpt werkelijk alles en is iedereen een genie. We speculeren hier al meer dan een jaar dat dit er deze keer waarschijnlijk ook niet meer van gaat komen gezien de extreme hoeveelheid coins, de teleurgestelde retail van vorige keer en de bagholders van de oude muntjes.

• almelo15
Ik streep hem weer af van de bingokaart. Op 0.03, 0.033, 0.036 en nu 0.041 eth/btc eth verkopen voor btc. _O-

• Vis
  • Nu online

Vis

almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 17:08:
[...]

Ik streep hem weer af van de bingokaart. Op 0.03, 0.033, 0.036 en nu 0.041 eth/btc eth verkopen voor btc. _O-
Waarom vergelijk je je heilige muntje met /btc?

Vind je BTC stiekem toch ook niet king dan?

Betrapt!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

• almelo15
BTC100K2021 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:19:
[...]

Dominance wordt berekend op basis van market caps, dat slaat in feite al nergens op bij het gros van de muntjes. Alleen BTC, LTC, stables en een handvol anderen kun je op deze manier "waarderen". Hier is aantal * prijs te volgen.

Alle utility tokens kun je niet op deze wijze waarderen. Het aantal muntjes * de prijs is niet gelijk aan de waarde van het project of achterliggende onderneming, het zijn toegangskaartjes voor gebruik van het netwerk.

De werkelijke waarde van de meeste projecten zit dicht bij 0 of zelfs negatief (als je nog kosten moet maken om je positie te verlaten). De huidige prijsactie is dus een lege huls, utility tokens veinzen dat ze ook een currency zijn en dat muntjes waarde hebben. De harde werkelijkheid is dat 99,9% van die tokens langzaam of snel naar 0 gaan.

De werkelijke dominance is dus eerder 95%+ en niet 58%.
Ow mennnn het is weer dolle zaterdag in het topic. _/-\o_

• almelo15
Vis schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 17:11:
[...]

Waarom vergelijk je je heilige muntje met /btc?

Vind je BTC stiekem toch ook niet king dan?

Betrapt!
Als iemand eth gaat verkopen voor btc welke pair zou jij dan gebruiken Sherlock? Ik ben benieuwd.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 17:13:
[...]

Als iemand eth gaat verkopen voor btc welke pair zou jij dan gebruiken Sherlock? Ik ben benieuwd.
Deze.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rWtTgPj2_RAyJpA-dluiCT549f8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0mmm2pl2wsuJwCc0tTIqejSf.jpg?f=fotoalbum_large

• almelo15
Leg hem dat ff uit dan. En dan ook de humor van het op dat punt verkopen van de eth. Precies de juiste timeframe gepakt. Waarschijnlijk met een andere gedachte, maar hij sluit prima aan op mijn punt. d:)b

[ Voor 19% gewijzigd door almelo15 op 23-08-2025 17:18 ]

• Vis
  • Nu online

Vis

almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 17:13:
[...]

Het zit hoog in je bol he?

• oski27
  • Niet online
JoebarRC schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:41:
[...]

Dat denk ik ook, in feite is er sinds januari niet veel veranderd, de pieken worden weggekocht en de dalen opgekocht.. bijna vlak dus het zou zo over kunnen zijn.
Dit jaar heb ik het gevoel dat er veel meer traders zijn, alles wat even stijgt wordt verkocht hier in dit topic ook veel meer dan vorige cycles en ja dan gebeurd er weinig. Ik hoop op een run maar ben somber
Is dat niet zo bij elke markt die wat langer bestaat of volwassen wordt, vwb het aantal traders tov holders?

• knakworst

knakworst

Get more sats!

almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 17:17:
[...]

Leg hem dat ff uit dan. En dan ook de humor van het op dat punt verkopen van de eth. Precies de juiste timeframe gepakt. Waarschijnlijk met een andere gedachte, maar hij sluit prima aan op mijn punt. d:)b
Hij kan nog enorm herstellen. Hij kan hier ook bouncen en over 6 maanden op 0.01 staan. Hij denkt het eerste scenario. Ik het tweede. Time will tell.

• almelo15
Vis schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 17:18:
[...]

Het zit hoog in je bol he?
Ik lees nog geen antwoord ;)

• Alpina
@almelo15

Krijg jij wel eens ruzie in een cafe?

Gewoon een vraag _O-

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-08 09:05
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mEEVyZbd0B4rGbqRS9KsqE1JxWM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/O7VGE1AnZZdTR2peEBSGP7aD.gif?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• almelo15
Alpina schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 17:21:
@almelo15

Krijg jij wel eens ruzie in een cafe?

Gewoon een vraag _O-
In het cafe vermijd ik crypto, en verder heb ik geen kwade dronk ;)

Ik ben wel stront eigenwijs en hou sowieso wel van de afwijkende mening, maar dat zal niemand hier verbazen! :D

[ Voor 6% gewijzigd door almelo15 op 23-08-2025 17:24 ]

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUTRIGniChH4BI6kX7QYCLxfOLs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/h05lKgTGQHNjy9O4IEbPtUzS.gif?f=user_large

• Alpina
almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 17:23:
[...]

In het cafe vermijd ik crypto, en verder heb ik geen kwade dronk ;)

Ik ben wel stront eigenwijs en hou sowieso wel van de afwijkende mening, maar dat zal niemand hier verbazen! :D
Oke valt me alles mee _O-

Eigenwijs is ook wijs.

• almelo15
knakworst schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 17:19:
[...]

Hij kan nog enorm herstellen. Hij kan hier ook bouncen en over 6 maanden op 0.01 staan. Hij denkt het eerste scenario. Ik het tweede. Time will tell.
Ja die 0.01 is weer terug naar dood. Dan gaan er weer allemaal eth killers komen enzo. Beide scenario's hebben zo hun charme. Ik ga voor optie 3, eth gaat de bende overnemen want this time is different.

Voor de liefhebbers;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UhehSdsedk-mAQboq63AVdg2k08=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P8V3v1suZUX5doB9dSdfOXjs.jpg?f=fotoalbum_large

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-08 11:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Za5n4BkSKwzZZ9ExBY1HnBvB3hg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/vGXvP7WImzGNUIDEVv4aPqsL.gif?f=user_large

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-08 16:53
almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 17:11:
[...]

Ow mennnn het is weer dolle zaterdag in het topic. _/-\o_
Bij 0,045 komen we aardig in de buurt van de rotatie, dus dan ga ik dat alvast doen

• K00kaburra
  • Niet online
JoebarRC schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:41:
[...]

Wat je hierin niet moet vergeten is dat Bitcoin op een prijsniveau terecht is gekomen waar early adopters al hun financiële dromen waarheid hebben zien worden.

Als je ineens over plotselig vermogen beschikt in een wereld waarin vrede en bestaansrecht met de dag schaarser worden dan is de tijd die je nog op deze aardkloot hebt best wel kostbaar. Je kunt je Bitcoinen hodlen tot het graf maar wat moet je er dan nog mee? Het kan prima zijn dat een aantal van deze mensen kiezen voor het nu.

Dit terwijl institutioneel geld pas relatief kort is begonnen met kopen en grootkapitaal pas relatief kort professionele toegang heeft.

Je kunt over al deze aspecten en mogelijke scenario's speculeren tot je een ons weegt; feit is dat Bitcoin de best gewaardeerde cryptocoin is die met grofweg 60% als aandeel de hele cryptomarkt domineert. Hoe je het ook wendt of keert, dit is simpelweg de huidige realiteit waar niemand omheen kan.

Het is daarmee de meest rationele keuze voor exposure in de cryptomarkt, ondanks dat crypto als gehele assetclass nog behoorlijk onzeker is.

Natuurlijk zijn er veel mensen die roepen dat dit niet zo zal blijven, en dat kan, maar dat blijft louter speculatie omdat ontwikkeling altijd fluïde is. Het kan ook prima zijn dat Bitcoin over 20 jaar nog altijd een dominant marktaandeel van boven de 50% waarborgt.

• Vis
  • Nu online

Vis

K00kaburra schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 17:55:
[...]

Wat je hierin niet moet vergeten is dat Bitcoin op een prijsniveau terecht is gekomen waar early adopters al hun financiële dromen waarheid hebben zien worden.

Als je ineens over plotselig vermogen beschikt in een wereld waarin vrede en bestaansrecht met de dag schaarser worden dan is de tijd die je nog op deze aardkloot hebt best wel kostbaar. Je kunt je Bitcoinen hodlen tot het graf maar wat moet je er dan nog mee? Het kan prima zijn dat een aantal van deze mensen kiezen voor het nu.

Dit terwijl institutioneel geld pas relatief kort is begonnen met kopen en grootkapitaal pas relatief kort professionele toegang heeft.

Je kunt over al deze aspecten en mogelijke scenario's speculeren tot je een ons weegt; feit is dat Bitcoin de best gewaardeerde cryptocoin is die met grofweg 60% als aandeel de hele cryptomarkt domineert. Hoe je het ook wendt of keert, dit is simpelweg de huidige realiteit waar niemand omheen kan.

Het is daarmee de meest rationele keuze voor exposure in de cryptomarkt, ondanks dat crypto als gehele assetclass nog behoorlijk onzeker is.

Natuurlijk zijn er veel mensen die roepen dat dit niet zo zal blijven, en dat kan, maar dat blijft louter speculatie omdat ontwikkeling altijd fluïde is. Het kan ook prima zijn dat Bitcoin over 20 jaar nog altijd een dominant marktaandeel van boven de 50% waarborgt.
Vertel dat @almelo15 even a.u.b.

• almelo15
K00kaburra schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 17:55:
[...]

In theorie kan dat ja. In de praktijk is dat laatste scenario natuurlijk wel hoogst onwaarschijnlijk. Btc was de eerste en daarmee de alleenheerser in crypto. Sindsdien is er een hele industrie ontstaan en is het dus ook volkomen logisch dat die dominantie langzaam afzakt. Het ziet naar uit dat voor deze cycle de dominantie top ook bereikt is en als dat zo is dan is dat op het grootste timeframe een nieuwe lower high.

Iets domineert tot het niet meer domineert en dat gaat uitgerekend in de technologie vaak veel sneller dan in andere sectoren.

Maargoed laat je hoop op 50% dominantie over 20 jaar hiermee vooral niet vervliegen. Ik acht zelf alleen de kans groter dat tegen die tijd een ripple 20 miljoen waard is.

Dat zie ik overigens niet als erg waarschijnlijk.

• anti elppa
almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:12:
[...]

In theorie kan dat ja. In de praktijk is dat laatste scenario natuurlijk wel hoogst onwaarschijnlijk. Btc was de eerste en daarmee de alleenheerser in crypto. Sindsdien is er een hele industrie ontstaan en is het dus ook volkomen logisch dat die dominantie langzaam afzakt. Het ziet naar uit dat voor deze cycle de dominantie top ook bereikt is en als dat zo is dan is dat op het grootste timeframe een nieuwe lower high.

Iets domineert tot het niet meer domineert en dat gaat uitgerekend in de technologie vaak veel sneller dan in andere sectoren.

Maargoed laat je hoop op 50% dominantie over 20 jaar hiermee vooral niet vervliegen. Ik acht zelf alleen de kans groter dat tegen die tijd een ripple 20 miljoen waard is groter.

eth btc flippening zou in 2017 gebeuren. Na cycle 2021 zou btc.d nooit meer boven de 40% komen, 50% al helemaal niet, gods onmogelijk

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

De hele discussie blijft een herhaling van zetten. Time will tell.

• almelo15
anti elppa schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:20:
[...]

eth btc flippening zou in 2017 gebeuren. Na cycle 2021 zou btc.d nooit meer boven de 40% komen, 50% al helemaal niet, gods onmogelijk
Dat zou wel wat vroeg zijn. Ik zie het zelfs als ethbull deze cycle ook nog niet gebeuren. Dat het uiteindelijk gaat gebeuren ben ik wel heilig van overtuigd, wanneer geen idee. Is ook niet zo relevant denk ik.

• almelo15
Darrell schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:34:
De hele discussie blijft een herhaling van zetten. Time will tell.
Nouja dat eigenlijk vooral.

• jvel92
Over 10 jaar ziet de wereld er weer totaal anders uit. Niemand weet wat de dominance van welke coin op dat moment gaat zijn en lijkt me ook compleet irrelevant.

Wil vooral in de best renderende asset zitten. Lekker relevant als Bitcoin of welke coin dan ook op dat moment het meest dominante is, als een andere asset class beter rendeert.

• Stovirpi
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-08 21:42
Mooi. Hoeven we het tot het zo ver is niet meer te bespreken hier!

Stack Sats

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kom opeens met een geweldig ingeving. Kan er geen apart ETH topic komen? Kunnen serieuze discussies in plaatsvinden over flippenings. Eigenlijk een serieuze zijkamer van deze gezellige kroeg.

• BTC100K2021

BTC100K2021

Coldcat schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 19:41:
Kom opeens met een geweldig ingeving. Kan er geen apart ETH topic komen? Kunnen serieuze discussies in plaatsvinden over flippenings. Eigenlijk een serieuze zijkamer van deze gezellige kroeg.
Geniaal en gek ligt dicht bij elkaar, zo blijkt iedere keer maar weer.

Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/v1.Y2lkPTZjMDliOTUycGl3NHIyMzB2aTJxYXh3ajg3cWcyZGNuNDJrM3FvdnA1YXQ1OWcyNiZlcD12MV9naWZzX3NlYXJjaCZjdD1n/Wpe96EBTme5kck9dxd/200.gif

[ Voor 19% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-08-2025 19:51 ]

• K00kaburra
  • Niet online
almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:12:
[...]

Maargoed laat je hoop op 50% dominantie over 20 jaar hiermee vooral niet vervliegen. Ik acht zelf alleen de kans groter dat tegen die tijd een ripple 20 miljoen waard is groter.

Helemaal niet nodig om mijn woorden te verdraaien. Ik hoop daar helemaal niet op, ik zeg alleen dat het zou kunnen. :P

Je hoeft het allemaal niet zo emotioneel te maken, het zijn maar digitale knakenmuntjes. Als Bitcoin morgen naar de graftyfus draait door een 51% attack dan lig ik daar geen nacht wakker van hoor.

Kijk, dat jij gelooft in Ethereum als basis voor het toekomstig financiële stelsel, dat mag natuurlijk. Maar dat is gewoon een mening en geen feit. Rationeel gezien zitten bijvoorbeeld stablecoins helemaal niet vast aan een netwerk. Er zijn nu al meerdere utility chains. Feit is dat Ethereum daar de grootste in is, maar ook dat is fluïde. Dat Ethereum nog veel verder gaat groeien en ontwikkelen is een aanname. Een reële aanname, dat wel. Maar niets is zeker.

Dus ook nergens voor nodig om het altijd maar zo te brengen ;)

• almelo15
K00kaburra schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 19:53:
[...]

Helemaal niet nodig om mijn woorden te verdraaien. Ik hoop daar helemaal niet op, ik zeg alleen dat het zou kunnen. :P

Je hoeft het allemaal niet zo emotioneel te maken, het zijn maar digitale knakenmuntjes. Als Bitcoin morgen naar de graftyfus draait door een 51% attack dan lig ik daar geen nacht wakker van hoor.

Kijk, dat jij gelooft in Ethereum als basis voor het toekomstig financiële stelsel, dat mag natuurlijk. Maar dat is gewoon een mening en geen feit. Rationeel gezien zitten bijvoorbeeld stablecoins helemaal niet vast aan een netwerk. Er zijn nu al meerdere utility chains. Feit is dat Ethereum daar de grootste in is, maar ook dat is fluïde. Dat Ethereum nog veel verder gaat groeien en ontwikkelen is een aanname. Een reële aanname, dat wel. Maar niets is zeker.

Dus ook nergens voor nodig om het altijd maar zo te brengen ;)
Dat was niet handig van mij.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iZV5qQpuPrFPl0fq37QVKYYpZBk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/LcG1FLh0zB5rmijI45uKQEan.gif?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door almelo15 op 23-08-2025 19:59 ]

• BTC100K2021

BTC100K2021

Afbeeldingslocatie: https://www.coindesk.com/_next/image?url=https%3A%2F%2Fcdn.sanity.io%2Fimages%2Fs3y3vcno%2Fproduction%2F398552202250745ad00e6074b81566f3ac6eb00c-600x370.jpg%3Fauto%3Dformat&w=1200&q=75

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-08 19:51
Coldcat schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 19:41:
Ja een lekkere echo-kamer! Als je wil weten hoe dat eindigd, ga naar een incel-reddit :+

Nee verschillende meningen is alleen maar goed. Ook al valt het vaak in herhaling en hebben we elke run dezelfde discussies met de shillers, maxi's en newbies. Het is beter dan het alternatief van elkaar juinen in de bruna

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-08 15:40
Holy shit.. Prompt doet even 140% in een dag.
Zat er gisteren nog naar te kijken voor de Powell speech maar ik durfde het niet aan.
Echt een gevalletje #hadikmaar. :+

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 11:57
almelo15 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 18:40:
[...]

Dat zou wel wat vroeg zijn. Ik zie het zelfs als ethbull deze cycle ook nog niet gebeuren. Dat het uiteindelijk gaat gebeuren ben ik wel heilig van overtuigd, wanneer geen idee. Is ook niet zo relevant denk ik.
Ik ben wel benieuwd waarom je er zo heilig van overtuigd bent. Ik zie het zelf namelijk in geen 100 jaar gebeuren.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18-08 07:27
Guere schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 16:42:
[...]

Troost je met de gedachte dat het deze cycle ook echt héél erg veel moeilijker is om de juiste altcoin te kiezen. En daarbij is er ook nog niet een "echt" alt season geweest. Ja, zijn wel wat piekjes geweest, maar van een echt alt season is gewoon nog geen sprake. In die fase pumpt werkelijk alles en is iedereen een genie. We speculeren hier al meer dan een jaar dat dit er deze keer waarschijnlijk ook niet meer van gaat komen gezien de extreme hoeveelheid coins, de teleurgestelde retail van vorige keer en de bagholders van de oude muntjes.
thanks, maar het feit dat het meestal wel lukt om de enkele outperformers te selecteren, maak het des te zuurder. Mijn probleem is juist dat ik bepaalde fouten blijf maken. dat is:
1. koop alleen alts indien btc zich op high timeframe support (weekly/montly) bevindt
2. te grote position size waardoor het stress oplevert. Dit in combinatie met het feit dat ik niet echt in alts geloof maakt dat ik sneller met verlies verkoop

Eigenlijk zou ik alleen btc moeten kopen, dit scheelt stress en tijd, maar de hebberigheid blijft vooralsnog toch de overhand houden

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ah, tis al weer jaren geleden dat zaterdagavonden hier interessant waren. Heb zo'n gevoel dat er nu toch een tijdelijke opleving komt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• John245
  • Niet online
(overleden)
Taro schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 20:54:
Ah, tis al weer jaren geleden dat zaterdagavonden hier interessant waren. Heb zo'n gevoel dat er nu toch een tijdelijke opleving komt.
Ik zie nog geen opleving in mijn crypto PF :>

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
John245 schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:17:
[...]

Ik zie nog geen opleving in mijn crypto PF :>
Nee idd, maar hier is wel something cookin'...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• Coldcat

Coldcat

HODL

Taro schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 20:54:
Al die kut munten zijn gewoon niet leuk meer.

Kijk naar BTC. Alweer een maand in een range. Niemand weet wat het gaat doen. Komt er weer een drop naar de BMSB, was dit de double top of gaan we vanzelf weer omhoog? Vroeger was een leg omhoog gewoon 30%, daarna een dikke drop, en een dikke V-shape recovery. Die tijden zijn anders geworden.

Shitcoins zijn helemaal moeilijk. Toen had je gewoon een paar muten die een x zoveel deden. Heerlijk geld verdienen. Nu pumpt die zooi soms ook wel maar die dikke gains zijn er niet meer. En dan moet je echt op de knopppen zitten om winst te nemen. Zit je in SUI dan zit je al een jaar op hetzelfde niveau. SOL, zelfde niveau als maart 2024.

Wellicht is d uitbraak van ETH het startschot, laten we het hopen!

• John245
  • Niet online
(overleden)
Coldcat schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:24:
[...]

Al die kut munten zijn gewoon niet leuk meer.

Kijk naar BTC. Alweer een maand in een range. Niemand weet wat het gaat doen. Komt er weer een drop naar de BMSB, was dit de double top of gaan we vanzelf weer omhoog? Vroeger was een leg omhoog gewoon 30%, daarna een dikke drop, en een dikke V-shape recovery. Die tijden zijn anders geworden.

Shitcoins zijn helemaal moeilijk. Toen had je gewoon een paar muten die een x zoveel deden. Heerlijk geld verdienen. Nu pumpt die zooi soms ook wel maar die dikke gains zijn er niet meer. En dan moet je echt op de knopppen zitten om winst te nemen. Zit je in SUI dan zit je al een jaar op hetzelfde niveau. SOL, zelfde niveau als maart 2024.

Wellicht is d uitbraak van ETH het startschot, laten we het hopen!
Zoom out. The only way s up voor btc

• Coldcat

Coldcat

HODL

Hahah mooi weetje! Dikke borsten = shitcoiner!

A 2013 study published in PLoS One by Viren Swami and Martin J. Tovée found a correlation where poor men rated larger breast sizes as more attractive compared to men in resource-secure (higher financial status) environments.

Afbeeldingslocatie: https://gifdb.com/images/high/fat-bald-black-dancing-man-boobs-bounce-7f6oa45jbkn6yh4j.gif

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Taro schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:22:
[...]

Nee idd, maar hier is wel something cookin'...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dfXN9crysj-vhuCPAtj3PI52D88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pe3YIvjjY3GjgkX1bz2XKRUc.jpg?f=fotoalbum_large

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Coldcat schreef op dinsdag 12 augustus 2025 @ 21:27:
Met zulke dagen dat de boel flink omhoog schiet mis je die gevallen soldiers toch wel. Toch mensen die het topic kleur gaven. Zullen nog wel meer zijn die hun wachtwoord vergeten zijn.

@zwembroek , @Skrunsies, @Mooody, @LadyS

Moge ze in ere herdacht worden!

[Afbeelding]

Gelukkig was de broek om te zwemmen al uitgestapt:

[Afbeelding]
Present :9B

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Coldcat

Coldcat

HODL

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/cOsiTargIp8AAAAM/hes-back.gif

Hoe gaat het daar man? We zijn je een meer dan een jaar kwijtgeweest.

[ Voor 33% gewijzigd door Coldcat op 23-08-2025 21:38 ]

• Mooody

Mooody

elmoody

hoi vriendjes O+
Is er nog iets noemenswaardigs gebeurt de afgelopen maanden?
Zo niet, dan ga ik weer.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• K00kaburra
  • Niet online
Nu je er toch bent: hoe gaat het? :)

• Mooody

Mooody

elmoody

Coldcat schreef op zaterdag 23 augustus 2025 @ 21:37:
[Afbeelding]

Hoe gaat het daar man? We zijn je een meer dan een jaar kwijtgeweest.
Goed hoor.
Was fietsen.

• raceneus968
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik mis je stem...
Pagina: 1 ... 166 ... 311 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!