Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ja, dat kan kloppen. Bybit vraagt 0.00012 BTC per transactie.Kaale schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 15:19:
Vraagje: als ik btc verstuur van Bybit.NL naar Bybit.EU dan kost me dat 14,09 euro.
En als ik eerst een kleine test-transactie doe en vervolgens een grote transactie dan ben ik dus 2 x 14 euro kwijt ?
Dat zijn bijna 2 kratten Juup in de aanbieding
klopt dit of doe ik iets fout ?
Het maakt niets uit of je het naar een andere exchange stuurt of naar een ledger. De transactiekosten blijven 0,00012 BTC
Gewoon een paar extra kratten bijkopen in de aanbieding. De besparing streep je af tegen de transactiekosten. Win win.
Ik moet ook nog overstappen / uitbetalen / whatever.
Heb maar even een test transactie (1 krat Juup ) gedaan.
Bybit NL > aantal 0.001 BTC / fee: 0.00012 BTC
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/alRHGA2crssK2DoRBcRpeeyG.jpg?f=user_large)
Transactie op de blockchain laat een fee zien van 3.2K Sats ($3,69).
:strip_exif()/f/image/hFBKf0Ybxgt4war72cHizawc.jpg?f=fotoalbum_large)
Echter heeft Bybit NL gewoon lekker die 0,00012 eraf gehaald en blijft er van de 0.001 dus maar 0.00088 over. Pfff.
Als je het in 2 transacties gaat doen, kost het je inderdaad 2 kratten Juup
Je zou nog kunnen kijken om je BTC te verkopen en dan een Sepa transfer te doen en na 3 dagen het weer aan je EU account toevoegen, echter weet ik niet of dat voordeliger is.
Waarom zijn die kosten zo hoog?
bron: https://www.bybit.nl/nl-N...cle/FAQ-Crypto-Withdrawal
"Waarom zijn de opnamekosten bij Bybit relatief hoger vergeleken met andere platforms?
Bybit rekent een vast bedrag voor alle opnames en past de minerkosten voor batchoverdrachten dynamisch aan naar een hoger niveau om een snellere bevestigingssnelheid van opnames op de blockchain te garanderen."
info over Bybit NL > Bybit EU
Tijdschema sluiting Bybit Nederland
1 juli: Nieuwe klanten alleen nog via www.bybit.eu
1 augustus: Geen nieuwe margin- of crypto loan-posities meer op Bybit.nl
31 augustus: Alle transacties gestopt, alleen sluiten posities en opnemen tegoeden
15 september: Automatische afwikkeling van alle openstaande posities
30 september: Volledige accountoverdracht naar Bybit EU GmbH
bron: https://bitcoingids.com/bybit-nederland-nadelen-voordelen/
Even if the markets have a wider correction, the trend remains to be upwards on #Crypto & #Altcoins. pic.twitter.com/aVuJA4JRVr
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 18 augustus 2025
Als je BTC van exchange naar exchange verplaatst kun je het beter tijdelijk omzetten naar een coin die geen tot weinig withdrawal fees heeft, of een stable op een goedkope chain.
En dan weer omwisselen naar BTC zodra het binnen is.
Scheelt toch aanzienlijk.
Als je het naar een non custodial wallet wilt boeken zul je wel native BTC moeten, maar van exchange naar exchange is dat nergens voor nodig.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Klinkt allemaal simpel....maar ik vind het maar moeilijk hahaFrambozenTaart schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 19:54:
Dit zijn toch gewoon standaard withdrawal fees? Bij Bitcoin altijd hoog omdat die fossiele blockchain zo traag is als dikke stront. Daarom hanteren exchanges altijd een hoge fee voor Bitcoin zodat het vrij snel in een block wordt geprakt en klanten niet na een half uur beginnen te janken bij support met tickets.
Als je BTC van exchange naar exchange verplaatst kun je het beter tijdelijk omzetten naar een coin die geen tot weinig withdrawal fees heeft, of een stable op een goedkope chain.
Als je het naar een non custodial wallet wilt boeken zul je wel native BTC moeten, maar van exchange naar exchange is dat nergens voor nodig.
Zijn denk ik je eigen vunzige gedachtesAlpina schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 19:31:
[...]
Geniaal moment:
Rutte die Meloni een dikke knuffel geeft met een zeer awkward kreun.
Gaan nog memes van komen.
Je kan beter meer hier zitten. Bij only-gains.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/GAs6BfYbxXvcb7MjcCw2Nw0f.jpg?f=user_large)
Zelf nooit echt naar omgekeken. Zet het vaak van coldwallet op snelste verzending en dat is altijd wel in verhouding (lees mierenneuken) met het uit te betalen bedrag.
Als je eth nu short, dan kun je meer eth kopen als die wat lager staat. #omdenkenalmelo15 schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 16:52:
[...]
Ja ik ben helemaal pissig. Eth gaat helemaal naar de ratten. Wie zag dit nou aankomen? (Op jullie allemaal na dan)
Goed omschreven 😂FrambozenTaart schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 19:54:
Dit zijn toch gewoon standaard withdrawal fees? Bij Bitcoin altijd hoog omdat die fossiele blockchain zo traag is als dikke stront. Daarom hanteren exchanges altijd een hoge fee voor Bitcoin zodat het vrij snel in een block wordt geprakt en klanten niet na een half uur beginnen te janken bij support met tickets.
Mwa niet echt. Dan zet je die boel om maar stables en betaal je weer 2 x een fee. Zul je zien dat de koers gek doet. Dat wordt een sell low buy high. Uiteindelijk betaal je 10x die transacties + een hoop stress.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Alpina schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:04:
The fees:
[Afbeelding]
Zelf nooit echt naar omgekeken. Zet het vaak van coldwallet op snelste verzending en dat is altijd wel in verhouding (lees mierenneuken) met het uit te betalen bedrag.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/uPDCoOPNrQqVWpAOtJMU2M1j.gif?f=user_large)
Trouwens @Alpina Fear and loading in Las Vegas zegt je dat wat? Classic, onlangs op netflix toegevoegt, para filmpje
@almelo15 Ether komt er ook in voor maar dan in een andere vorm
[ Voor 13% gewijzigd door Pinsa op 18-08-2025 20:27 ]
Fear and Loathing in Las Vegas, absolute legendarische classic.Pinsa schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:16:
[...]
Trouwens @Alpina Fear and loading in Las Vegas zegt je dat wat? Classic, onlangs op netflix toegevoegt, para filmpje
:strip_exif()/f/image/nkJVOauS2MBt6tOSUCm0NikK.jpg?f=fotoalbum_large)
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Hoe denk je dat ik anders op de SC ben belandPinsa schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:16:
Fear and loading in Las Vegas zegt je dat wat?

Haha ja mooi, denk bij ether ook altijd eerst aan deze film en dan pas de coin.FrambozenTaart schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 20:40:
[...]
Fear and Loathing in Las Vegas, absolute legendarische classic.
[Afbeelding]
Ja zelfde, vip 4 bieden ze aanColdcat schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 19:01:
Gvd actie ondernemen dus.
Net ook al een mail gekregen over een VIP +1 level. Meer mensen daarmee of wordt ik opgelicht?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Heb er nog een paarMrFX schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 22:26:
[...]
Even dat shit plaatje van mijn netvlies halen....
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/WeYX2jm7XS1kABcRTCvy2w0P.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FSzT5gPzo578H51sxpxme9jd.jpg?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/u15OSsQj8cTwy7fMhUXgCJDv.gif?f=user_large)
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FKSHQEylh1QogBuANWcWVijE.gif?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ZsnBdV6NijDnXNrQ9pk6kQCs.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/00ibTHWEOBofEZ9VSvuHfDJh.jpg?f=user_large)
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Bitcoin he? Rond 14 augustus was men in paniek, maar heeft iemand naar de inflows gekeken van die dag?
IBIT deed het echt niet verkeerd. Er zijn dagen dat ik zulke bedragen niet op m'n rekening heb staan.
Ik krijg er een beetje fomo van. Hodl?
Dat zit wel Schnorr.
TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
Het draait niet om risico, maar om angst.
https://bitcoinalpha.nl/n...ref=alpha-news-newsletter
markten zijn geen rationele machines, maar slagvelden van emoties. FOMO en FOL wisselen elkaar af en laten weinig heel van de nette risicotheorieën.
Wie dat beter begrijpt, krijgt niet alleen een scherper beeld van de markt, maar ook van zichzelf. Want uiteindelijk is beleggen misschien minder een strijd tegen risico, en meer een oefening in omgaan met je eigen angsten.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Dan komt het wel goed met onsVis schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 07:49:
Wie dat beter begrijpt, krijgt niet alleen een scherper beeld van de markt, maar ook van zichzelf. Want uiteindelijk is beleggen misschien minder een strijd tegen risico, en meer een oefening in omgaan met je eigen angsten.

Leuk artikel en ben het er wel mee eens. Dat merk je hier in het klein al goed.Vis schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 07:49:
Interessant artikel van de gebroeders Slagter, dat je in tijden van angst het beste kan investeren voor het meeste rendament.
markten zijn geen rationele machines, maar slagvelden van emoties. FOMO en FOL wisselen elkaar af en laten weinig heel van de nette risicotheorieën.
Gaan de koersen omhoog, euforie, gouden bergen in het verschiet en het topic is niet bij te houden qua posts. Wordt het rood dan komt de bear, dubbele tops en wordt het rustig in het topic. Social media met vooral X en in mindere maten YouTube versterken die swings alleen maar.
Niet voor niks is er de uitdrukking de beste belegger is een dode belegger.
Trust me when I say this is only the beginning.
De slowchat graadmeter is de beste tool. Toen het topic losging op GLMR, BIFI, PAAL, TAO, en CELR, moest je verkopen. Ultieme topsignaal.
Bij xt.xom gaat er iets mis. Daarom is de gemiddelde koers opeens 'hoog'. Bij Uniswap niet deze spike.Vis schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 09:18:
Is dit trouwens een glitch in CMC?
Want ik zie die stijging niet in mijn metamask pf van het poesje...
Wel big if true...
[Afbeelding]
Jammer.. klote poesknakworst schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 09:23:
[...]
Bij xt.xom gaat er iets mis. Daarom is de gemiddelde koers opeens 'hoog'. Bij Uniswap niet deze spike.
Vis schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 09:27:
Jammer.. klote poes
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/TX70doIwHKBS8W2bJWFKA4o8.jpg?f=user_large)
is de angst echt zo hoog dan?Vis schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 07:49:
Interessant artikel van de gebroeders Slagter, dat je in tijden van angst het beste kan investeren voor het meeste rendament.
ik zal wel iets missen, hier geen angst ik koop en hodl lekker door
nothing stops this train
Fear confirmed. 420k incoming.AlterBridge schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 09:47:
Ik ben wel een beetje bang

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025
van ~$17k naar $420k in 1 run, ja waarom ook niet
ziet er wel mooi uit, top is er echt nog niet, Q3 en Q4 inc!
/f/image/qwYMjspsLDBsL9qNLsj429ZG.png?f=fotoalbum_large)
terugtest kan zeker, maar ik durf niet te verkopen voor fiat
[ Voor 55% gewijzigd door Kol Nedra op 19-08-2025 10:51 ]
nothing stops this train
Bij 420 is het wel:Kol Nedra schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 10:47:
[...]
van ~$17k naar $420k in 1 run, ja waarom ook niet
ziet er wel mooi uit, top is er echt nog niet, Q3 en Q4 inc!
[Afbeelding]
terugtest kan zeker, maar ik durf niet te verkopen voor fiat
:strip_exif()/f/image/WuESEq2Q4gGBzh9Qsu5QL6j5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s5DG9zx6WAyd5hVohNxpigqh.jpg?f=fotoalbum_large)
1K naar 4K
10K naar 40K
100K naar 400K
Iedere keer is het veel lastiger te bewerkstelligen.
420K is deze cycle niet realistisch.
Ik heb mij vorige cycle ook verkeken op de top. 100K leek toen makkelijk binnen handbereik.
Deze cycle max 150-175K. De levels nu, 120K/130K, het zit procentueel maar ook gevoelsmatig zo dicht bij die 100K die al eeuwig op de borden staat dat hier geen FOMO door ontstaat.
Als we de 200K halen kan dat wel een trigger zijn voor een extra FOMO blow-off. Iedereen die op 100K ingestapt is, kan dan trots zeggen dat ze op 100% winst staan. Het maakt dromen over nog hogere toppen weer levendig.
Positief bezien is de andere kant van de medaille dat extreme dalingen ook steeds minder makkelijk voor zullen komen.
[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 19-08-2025 11:43 ]
Neeeee, beter hè!knakworst schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 11:34:
[...]
Bij 420 is het wel:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Vergeet niet waar we vandaan komen, de lows waren rond de 16-17k in 2023.. de slimme investeerders hebben al een x5-x7 te pakken..BTC100K2021 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 11:42:
Adoptie en hogere liquiditeit brengt ook met zich mee dat er veel meer geld nodig is voor een x4 dan voorheen.
1K naar 4K
10K naar 40K
100K naar 400K
Iedere keer is het veel lastiger te bewerkstelligen.
420K is deze cycle niet realistisch.
Ik heb mij vorige cycle ook verkeken op de top. 100K leek toen makkelijk binnen handbereik.
Deze cycle max 150-175K. De levels nu, 120K/130K, het zit procentueel maar ook gevoelsmatig zo dicht bij die 100K die al eeuwig op de borden staat dat hier geen FOMO door ontstaat.
Als we de 200K halen kan dat wel een trigger zijn voor een extra FOMO blow-off. Iedereen die op 100K ingestapt is, kan dan trots zeggen dat ze op 100% winst staan. Het maakt dromen over nog hogere toppen weer levendig.
Positief bezien is de andere kant van de medaille dat extreme dalingen ook steeds minder makkelijk voor zullen komen.
We zitten al aan het einde van de huidige cycle, een blow-off top zie ik niet gebeuren voor BTC.
De top zal waatschijnlijk gelijkenis tonen als in 2021, dus een meer gematigde top waar de distributie zal plaatsvinden..
ik denk dat de top op 135-140k zal zijn..
Alts (total2) zitten ook alweer op de ATH van 2021, daar zie ik nog wel een blow off top gebeuren, maar ook weer in enkele alts, en niet de gehele markt. .
De totale MC voor total2 zie ik rond de 2.5 tot misschien 3T gaan..
Veel geld zal roteren door verschillende munten..
Een mooie catalyst zal zijn als er overeenstemming komt over Oekraine en de Tariffs onrust die weggenomen wordt...
Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/
Denk echt precies hetzelfde. Maar gaan het meemaken.verstappen33 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 13:18:
[...]
Vergeet niet waar we vandaan komen, de lows waren rond de 16-17k in 2023.. de slimme investeerders hebben al een x5-x7 te pakken..
We zitten al aan het einde van de huidige cycle, een blow-off top zie ik niet gebeuren voor BTC.
De top zal waatschijnlijk gelijkenis tonen als in 2021, dus een meer gematigde top waar de distributie zal plaatsvinden..
Alts (total2) zitten ook alweer op de ATH van 2021, daar zie ik nog wel een blow off top gebeuren, maar ook weer in enkele alts, en niet de gehele markt. .
Een mooie catalyst zal zijn als er overeenstemming komt over Oekraine en de Tariffs onrust die weggenomen wordt...
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PfFLrgI5GwHk0SV86fpvJyc7.jpg?f=user_large)
Eegee schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 14:27:
Verder met thuis bitcoin minen (loterij, dus heeeele kleine kans)
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PFhrHy12Yh00eJO3PtksC2Zr.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Wat is de hashrate van dat gebakkie?Eegee schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 14:27:
Verder met thuis bitcoin minen (loterij, dus heeeele kleine kans)
[Afbeelding]

Ik vrees dat we vrijdag (na de Powell speech) pas weer een richting gaan kiezen
Zie je een echte beer nog wel gebeuren dan, in het geval er geen echte blow-off top zijn?verstappen33 schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 13:18:
[...]
Vergeet niet waar we vandaan komen, de lows waren rond de 16-17k in 2023.. de slimme investeerders hebben al een x5-x7 te pakken..
En wat betekent dat voor @Numbers? Gaan we een gematigde top ook spotten met jouw indicatoren?
Zelf ging ik voor langere tijd voor de $240k-$320k; simpelweg door een 75% crash zoals eerdere cycli te extrapoleren vanuit de 200WMA (bodem beer) van eind 2026. De bodem van de beer zou dan rond $60-80k (rond top vorige cyclus; $69k) liggen. In dat geval staan zelfs alle HODLers van een eerdere top nog in de plus.
Maar aan die prijsactie begin ik steeds meer te twijfelen. Maanden terug heb ik hier ergens ook $180k geroepen. Ik neig te zeggen dat het eerder <$200k dan >$200k wordt. Maargoed, als particulieren alle ellende in de wereld voor hun ogen zien gebeuren en tegelijk een magische internetmunt naar de $160k zien gaan, wie weet krijgen we toch nog de retail FOMO naar $420k.
Moon dan?Frozen-North schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 15:34:
[...]
[Afbeelding]
Ik vrees dat we vrijdag (na de Powell speech) pas weer een richting gaan kiezen
Ik hoop het.
Als hij echter laat doorschemeren dat er geen rate cut in september komt is het slecht nieuws.
I know ben er wel beetje huiverig voor daaromFrozen-North schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 15:43:
[...]
Ik hoop het.
Als hij echter laat doorschemeren dat er geen rate cut in september komt is het slecht nieuws.
gedeeltelijk in fiat
Ach, worst case moeten we een paar jaar langer wachtenPinsa schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:12:
[...]
I know ben er wel beetje huiverig voor daarom
gedeeltelijk in fiat
Je hebt natuurlijk wel iedere ~10 min een kansKol Nedra schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 15:15:
ik denk wel dat de kans bij Staatsloterij groter is tho
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Dat zijn een hoop aannames bij elkaar, maar de top indicatoren zouden bij een herhaling van vorige top(pen) opnieuw rood kleuren.vdLee schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 15:36:
[...]
Zie je een echte beer nog wel gebeuren dan, in het geval er geen echte blow-off top zijn?
En wat betekent dat voor @Numbers? Gaan we een gematigde top ook spotten met jouw indicatoren?
Zelf ging ik voor langere tijd voor de $240k-$320k; simpelweg door een 75% crash zoals eerdere cycli te extrapoleren vanuit de 200WMA (bodem beer) van eind 2026. De bodem van de beer zou dan rond $60-80k (rond top vorige cyclus; $69k) liggen. In dat geval staan zelfs alle HODLers van een eerdere top nog in de plus.
Maar aan die prijsactie begin ik steeds meer te twijfelen. Maanden terug heb ik hier ergens ook $180k geroepen. Ik neig te zeggen dat het eerder <$200k dan >$200k wordt. Maargoed, als particulieren alle ellende in de wereld voor hun ogen zien gebeuren en tegelijk een magische internetmunt naar de $160k zien gaan, wie weet krijgen we toch nog de retail FOMO naar $420k.
Of dat nu weer precies zo gaat zijn, geen idee, vandaar de verschillende invalshoeken van sentiment, geld flows, prijs, in tijd, etc.
Dit proces van twijfelen en van een positief naar negatief sentiment is wel precies wat vanochtend werd aangehaald. Niemand weet hoe het precies gaat lopen
Je beste ooit. Ik denk dat je je nu moet terugtrekken. Beter wordt het niet.Guere schreef op maandag 18 augustus 2025 @ 15:23:
[...]
Heb je z'n laatste video nog gezien? Zat nog een best interessant stukje in.
[Afbeelding]
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Pinsa schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:12:
[...]
I know ben er wel beetje huiverig voor daarom
gedeeltelijk in fiat
:gifsicle():strip_exif()/f/image/1xjnAmJMKMfjOkRevbmFTSEK.gif?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OFUS8CYY19dwyM8uNyylP13h.jpg?f=user_large)
Ik heb nooit een account bij ze gehad, maar men blijft aandringen dat ik nu echt actie moet nemen. Anders verlies ik mijn claim.
Wat te doen, wat te doen?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Je verwacht het niet...
Yep hier ook. Claim is al voorbij.resusaapje schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:32:
Krijgen jullie ook zoveel mails om je tegoeden van Celsius te claimen?
Ik heb nooit een account bij ze gehad, maar men blijft aandringen dat ik nu echt actie moet nemen. Anders verlies ik mijn claim.
Wat te doen, wat te doen?
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Thanks, daar moest je wel even een nachtje over slapen?resusaapje schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:29:
Je beste ooit. Ik denk dat je je nu moet terugtrekken. Beter wordt het niet.
KloptGuere schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:34:
[...]
Thanks, daar moest je wel even een nachtje over slapen?Voorlopig ga ik nog wel even door. Denk wel dat ik in ieder geval dit jaar nog afmaak. Ben stiekem ook benieuwd waar ik dit jaar eindig in de Tweakers forum statistieken qua duimpjes. Zie ons er nog wel uitgefilterd worden omdat de slowchat toch maar als pulp wordt gezien met al die "minimal effort" reacties
Het is ook nooit een celsius domein. Heel bijzonder
nothing stops this train
Ja, al vaker gezegd hier dat ik wat in staking heb staan sinds 2020. Dus ik baal er wel van, maar heb mijn time horizon op 2030 minstens staan, dus zie dan wel weer. Het valt wel vies tegen dat rendament van Ethereum hoor.
nothing stops this train
Ik kom ook uit op 111 a 112K. Matched mooi met de double top 22/23 mei, top 9 juli en double bottom 2/3 augustus.gebruikershaes schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:45:
Breh.. gaan we helemaal terug naar 112? Mogelijk 110. Wejoo.
Op die lijn lag eerder de 1DSMA50, maar daar zijn we al doorheen, dus ik verwacht dat we de 1DSMA100 gaan aantikken. Als ik op de Liquidation Heatmap kijk, dan zie ik ook niet veel 'muren' meer naar beneden, dus misschien dat het wel even hard naar beneden gaat?
![]() | ![]() |
Net mijn sell order uitgevoerd.Kol Nedra schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:42:
ff voor de mensen die het allemaal spannend vinden
[YouTube: Don’t Buy Bitcoin!]
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Nee gewoon terug naar 70kgebruikershaes schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:45:
Breh.. gaan we helemaal terug naar 112? Mogelijk 110. Wejoo.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
4,20 mio soon
Klopt. Exact. Precies.Wispe schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 16:54:
Vorig jaar augustus was ook depressief om te worden en dit klopt exact precies met ‘sell away in May, but come back in September’. Panieksellers om niets.
4,20 mio soon
Wat als de angst in terror omslaatVis schreef op dinsdag 19 augustus 2025 @ 07:49:
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!