Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Icm wat die 2 trollen vanavond in alaska gaan doen weet ik het antwoord welkeanu_ schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 18:55:
[X]
Manipulatie! Of healthy retrace, wie weet het nou echt
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Nice!!!!John245 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 18:56:
[...]
Ik blijf nog minimaal 9 jaar en 5 maanden
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
nothing stops this train
Kol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:08:
nog 2 uurtjes, ben benieuwd
Ik lees het morgenochtend welKremlin: ontmoeting kan zes à zeven uur duren
anti elppa schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:05:
[...]
Icm wat die 2 trollen vanavond in alaska gaan doen weet ik het antwoord wel
als dit de top was dan heeft bitcoin gefaald. dan kun je net zo goed een aandeel pakken.
ook als we onder de $160k dit jaar staan is het maar magertjes
nothing stops this train
vroeg naar bed? hier pas tegen 02:30 op zijn vroegst
nothing stops this train
Hehe, ik heb inmiddels echt zo'n beeld van jou dat je tot diep in de nacht met meerdere blikken halve liter om je heen en een paar open zakken chips een of andere RPG speelt terwijl op de achtergrond dikke hardstyle klassiekers uit begin 00's doordreunen. Hoe dichtbij komt dat?Kol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:20:
Hier 3 uurtjes slaap want moest met vrouw en kids even weg. Nu nog een nachtdienstje tot 7.30u ongeveerKol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:20:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/hgqOtw4PKWbIKrhWuEJhLp9q.gif?f=user_large)
Denk dat ik morgenavond aan 1 pilsje genoeg heb
sommige kloppen, maar chips enzo eet ik niet, en drink ook zelden. ik eet eigenlijk geen junkfood, focus op carnivore/animal basedGuere schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:23:
[...]
Hehe, ik heb inmiddels echt zo'n beeld van jou dat je tot diep in de nacht met meerdere blikken halve liter om je heen en een paar open zakken chips een of andere RPG speelt terwijl op de achtergrond dikke hardstyle klassiekers uit begin 00's doordreunen. Hoe dichtbij komt dat?
RPG soms, nu zijn het shooters
en ja muziekje aan idd
nothing stops this train
Mijn horloge zou gaan roken van de bloedrode negatieve energie en slaap score.Alpina schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:24:
[...]
Hier 3 uurtjes slaap want moest met vrouw en kids even weg. Nu nog een nachtdienstje tot 7.30u ongeveer
[Afbeelding]
Denk dat ik morgenavond aan 1 pilsje genoeg heb
Ben vooral bang als @anti elppa zn stack dan van de hand doet. 6 cent imminent.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:19:
Lees hier nu al bear verhalen, kan mij niet voorstellen dat we de top hebben bereikt.
als dit de top was dan heeft bitcoin gefaald. dan kun je net zo goed een aandeel pakken.
ook als we onder de $160k dit jaar staan is het maar magertjes
Ja normaal zou ik nu nog even plat gaan maar mijn zoontje wou graag aan zijn (Ali) Lego tank beginnen dus dat doen we dan maarDarrell schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:34:
[...]
Mijn horloge zou gaan roken van de bloedrode negatieve energie en slaap score.
Zonde die neppe Lego. Lego maakt zelf geen tanks maar via bricklink kan je ze wel kopen, moc projecten.Alpina schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:39:
[...]
Ja normaal zou ik nu nog even plat gaan maar mijn zoontje wou graag aan zijn (Ali) Lego tank beginnen dus dat doen we dan maar![]()
[Afbeelding]
Heerlijk offtopic overigens. Of niet? Want je kan t van je tao winsten wel bekostigen natuurlijk..
Die zou ik niet meer nemen als het zo ver komt. Wellicht voor een relief bouncjeKol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:22:
[...]
eens kijken of deze buyorder komt dan
[Afbeelding]
Ik heb geen bericht gehad.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Ik neem m’n taak maar serieus. @Taro en @FrambozenTaart , graag wat minder premium houtskool en pellets er doorheen stoken. Hitte = opwarming.
Taro heeft het schip verlatenColdcat schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:43:
Is de beer begonnen of zo?
Ik heb geen bericht gehad.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik heb geen moreel kompas wat betreft Lego sorryDon Guacamole schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:42:
[...]
Zonde die neppe Lego. Lego maakt zelf geen tanks maar via bricklink kan je ze wel kopen, moc projecten.
Heerlijk offtopic overigens. Of niet? Want je kan t van je tao winsten wel bekostigen natuurlijk..
Die geloofde er eerder ook al niet meer in rond mei of april. Volgens mij wil hij enkel meer sats terugkopen als ik het lees nu.
Achteraf had ik beter kunnen verkopen toen ter tijd, maar hey drie keer scheepsrechtColdcat schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:50:
[...]
Die geloofde er eerder ook al niet meer in rond mei of april. Volgens mij wil hij enkel meer sats terugkopen als ik het lees nu.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Wat mij betreft wel.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
we are not the samegebruikershaes schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:42:
[...]
Die zou ik niet meer nemen als het zo ver komt. Wellicht voor een relief bouncje
nothing stops this train
Dat eerste is niet correct, ik baalde van de klappen op mijn pf, maar zei niet dat ik er deze run niet meer in geloofde.Coldcat schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 19:50:
[...]
Ben de afgelopen periode al vaker uitgestapt en weer ingestapt, ik hou er serieus rekening mee dat de komende 10 weken de bear begint, maar er zit nog wel meer in het vat dan de huidige koers, want de alts hebben BTC immers nog niet leeggetrokken.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Al die shitcoin gains zijn leuk deze week. Maar over een paar maand doen ze netto negatief.
[ Voor 21% gewijzigd door Coldcat op 15-08-2025 20:02 ]
Of de laatste verkoop (boven de 100K) 😅
[ Voor 4% gewijzigd door bsmpower op 15-08-2025 20:09 ]
Ik verkoop pas bij 1 miljoen
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mWh2PbHgClI31kqZq7JwWp3f.jpg?f=user_large)
maar serieus, als.btc 1 miljoen is, tegen wat moet je verkopen dan? verkopen voor serieus wat dan?
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 15-08-2025 20:13 ]
nothing stops this train
Sterkte! (Zonder grappen, ik denk niet dat het onmogelijk is, maar ik ga het niet meer meemaken verwacht ik)
Dat was bijna een positieve blik van je op de toekomstbsmpower schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:12:
[...]
Sterkte! (Zonder grappen, ik denk niet dat het onmogelijk is, maar ik ga het niet meer meemaken verwacht ik)
stel btc is nu $120.000. 21% rendement jaar op jaar en kijk is waar we zijn na 10 jaar.bsmpower schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:12:
[...]
Als het over 10 jaar geen 1 miljoen is kun je beter je geld in een andere asset steken.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:11:
[...]
[Afbeelding]
maar serieus, als.btc 1 miljoen is, tegen wat moet je verkopen dan? verkopen voor serieus wat dan?
ja maar wat dan? dan moet je gokken.John245 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:19:
[...]
Als het over 10 jaar geen 1 miljoen is kun je beter je geld in een andere asset steken.
nvidia? Microsoft? allemaal risico want dingen kunnen veranderen.
bitcoin is ultra schaars, er zit een limiet op. geen ceo, tick-tock next block
YANBE!
nothing stops this train
Dat heet geen gokken, dat heet op nieuwe ontwikkelingen inspelen. Zelf bijvoorbeeld Rheimetall onder de 100 Euro gekocht toen de oorlog in Oekraïne begon.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:22:
[...]
ja maar wat dan? dan moet je gokken.
nvidia? Microsoft? allemaal risico want dingen kunnen veranderen.
bitcoin is ultra schaars, er zit een limiet op. geen ceo, tick-tock next block
YANBE!
Rheinmetal was achteraf ook echt een no-brainer ja...John245 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:28:
[...]
Dat heet geen gokken, dat heet op nieuwe ontwikkelingen inspelen. Zelf bijvoorbeeld Rheimetall onder de 100 Euro gekocht toen de oorlog in Oekraïne begon.
ja oke dat is waar, maar je doet het dan niet voor de euro/dollarJohn245 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:28:
[...]
Dat heet geen gokken, dat heet op nieuwe ontwikkelingen inspelen. Zelf bijvoorbeeld Rheimetall onder de 100 Euro gekocht toen de oorlog in Oekraïne begon.
nothing stops this train
daarvoor was het Healthcare, idd slim om de markt te bespelenbsmpower schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:34:
[...]
Rheinmetal was achteraf ook echt een no-brainer ja...
nothing stops this train
Wat is het nu 😅?Kol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:37:
[...]
daarvoor was het Healthcare, idd slim om de markt te bespelen
Huizenbouwers? Want hypotheekrente gaat wellicht misschien of toch niet omlaag
Investeren in virtuele gebakken lucht is een ding, maar investeren in de oorlog begin ik niet aan…bsmpower schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:34:
[...]
Rheinmetal was achteraf ook echt een no-brainer ja...
deze breekt nu uit zijn lange downwaardse trend?
/f/image/2BuOsUwXd3C8skZyKtouPMfP.png?f=fotoalbum_large)
nu koop je niet,.maar bij een terugtest.
het is een dividend king, deze staat op mijn lijst iig wanneer ik winst neem met bitcoin.
het is zoiezo up only, zoals bij s&p500, prima om dus je winst te stallen
[ Voor 18% gewijzigd door Kol Nedra op 15-08-2025 20:56 ]
nothing stops this train
Wow, dat heb je zeker goed gedaan. En dan vervolgens nog ff die deal met trump er overheen. Dat aandeel is echt snoeihard gegaan. Je moet er maar op komenJohn245 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:28:
[...]
Ik moet toegeven dat ik wel een tool gebruik dus dat maakt het selecteren iets makkelijker.oski27 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:54:
[...]
Wow, dat heb je zeker goed gedaan. En dan vervolgens nog ff die deal met trump er overheen. Dat aandeel is echt snoeihard gegaan. Je moet er maar op komen
Welke dan?John245 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:58:
[...]
Ik moet toegeven dat ik wel een tool gebruik dus dat maakt het selecteren iets makkelijker.
Ik hoor je veel over stocks en je lijkt echt bij veel aandelen precies goed te zitten. Ben wel benieuwd wat je gemiddelde rendament is met stocks over 5-10 jaar. Dan hoef ik jouw picks alleen maar te volgen hier 😁John245 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:28:
[...]
John kiest z'n rendament zelf. Hij houdt wekelijks bij of hij op schema zit en ik vermoed dat z'n spreadsheet hem vertelt welke aandelen hij moet kopen.kbuntu schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:04:
[...]
Ik hoor je veel over stocks en je lijkt echt bij veel aandelen precies goed te zitten. Ben wel benieuwd wat je gemiddelde rendament is met stocks over 5-10 jaar. Dan hoef ik jouw picks alleen maar te volgen hier 😁
Nee dan vertelt de spreadsheet hoeveel er uit het bestaande vermogen ingelegd moet worden om het doelbedrag te bereiken.El Caballero schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:07:
[...]
John kiest z'n rendament zelf. Hij houdt wekelijks bij of hij op schema zit en ik vermoed dat z'n spreadsheet hem vertelt welke aandelen hij moet kopen.
Over de laatste 5 jaren > 75%.kbuntu schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:04:
[...]
Ik hoor je veel over stocks en je lijkt echt bij veel aandelen precies goed te zitten. Ben wel benieuwd wat je gemiddelde rendament is met stocks over 5-10 jaar. Dan hoef ik jouw picks alleen maar te volgen hier 😁
Maar Rheinmetall heeft daar ook veel impact op.
eth, The world's computer
Waarom? Je hebt toch al de ultieme asset?almelo15 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:12:
John, kan ik jou wat geld sturen dat jij het voor mij gaat beleggen?
Long term zeker, maar John lijkt met alle short en mid term pareltjes goed te zitten. Hoe meer eth hoe beter.GioStyle schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:13:
[...]
Waarom? Je hebt toch al de ultieme asset?
MarketScreener Premum abo.
Maar je kan ook voor Expert gaan voor 199 per maand.
10k? Om eerlijk te zijn, nee.almelo15 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:17:
Zijn er hier nog steeds mensen die eth geen 10k zien worden dit jaar?
[Afbeelding]
Tenzij we nog echt een flinke run krijgen. Als we in september echter geen rate cut krijgen kan het vies tegen gaan vallen.
Laten we hopen dat we nog een mooie run krijgen. Gun het iedereen
Serieus?almelo15 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:17:
Zijn er hier nog steeds mensen die eth geen 10k zien worden dit jaar?
[Afbeelding]
Ik zie het nog zelfs geen 5k worden.. want Bitcoin maakt de dienst uit.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Tools zijn top. Maakt niet uit hoe je er komt, als je er maar komt.John245 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 20:58:
[...]
Ik moet toegeven dat ik wel een tool gebruik dus dat maakt het selecteren iets makkelijker.
Is dat een gratis tooltje?
Ik kan mij vaag herinneren dat er over Rheinmetall werd gesproken in de wintermaanden in dit topic. Volgens mij door jou of @Kol Nedra. 70% gain oid.
Heb er toen wel naar gekeken, maar heb zelf de ballen verstand van aandelen icm potentie.
Maar wel lekker man, is het wat makkelijker om je BTC vast te holden
Ze kondigen de pareltjes tegenwoordig aan op nos.nlalmelo15 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:15:
[...]
Long term zeker, maar John lijkt met alle short en mid term pareltjes goed te zitten. Hoe meer eth hoe beter.
https://nos.nl/artikel/25...agt-groei-betaalverwerker
Novo Nordisk ook op NOS. Nu al wee 10% hoger dan de bodem eerder deze maand
basic fit 40% sinds dipje
Oracle 54% in 5 maanden
Tui 12% in 2 dagen
Nordex SE 24% in 1,5 maand
k heb nog nooit zoveel geld geschoven als in de laatste maanden.
Ik heb het er in ieder geval over gehad. Toen was ik al begonnen met afbouwen.oski27 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:27:
[...]
Tools zijn top. Maakt niet uit hoe je er komt, als je er maar komt.
Ik kan mij vaag herinneren dat er over Rheinmetall werd gesproken in de wintermaanden in dit topic. Volgens mij door jou of @Kol Nedra. 70% gain oid.
Heb er toen wel naar gekeken, maar heb zelf de ballen verstand van aandelen icm potentie.
Nee volgens mij 400 per jaar.oski27 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:27:
[...]
Met 70% dan denk ik @Kol Nedra Wan het ging uiteindelijk van 100 naar 2000 per aandeel.oski27 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:27:
[...]
De uitkomst zal vast weer zichtbaar zijn op de charts
[ Voor 13% gewijzigd door ByteMe_ op 15-08-2025 21:38 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik heb nieuws voor je. Dat bitcoin de dienst uitmaakte is alweer een paar maandjes geleden. Voorlopig maakt eth de dienst uit, daarna nog ff wat alts, daarna waarschijnlijk de dollar/stablecoins (dus weer eth) en daarna mag btc wellicht weer.Vis schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:27:
[...]
Serieus?
Ik zie het nog zelfs geen 5k worden.. want Bitcoin maakt de dienst uit.
Bizar he.. en ik zie Rutte en Koning Willem nog lachend en paaiend langs die oranje tomaat staan poseren. Om te kotsen. Het is allemaal politiek.ByteMe_ schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:38:
Pissing contest is begonnen in t westen. Ik blijf t bijzonder vinden in t wereldje van politiek dat ze doodleuk lachen terwijl er n miljoen(?) slachtoffers zijn in Oekraïne aan beide zijdes.
De uitkomst zal vast weer zichtbaar zijn op de charts
Rate cut gaat wellicht nog aardig wat invloed hebben. Ik zie ons nog wel tot eind dit jaar doorgaan. Dat zou normaliter genoeg moeten zijn voor 10k. Maargoed dat is als eth doet wat het meestal doet en dat is natuurlijk maar de vraag.Frozen-North schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:23:
[...]
10k? Om eerlijk te zijn, nee.
Tenzij we nog echt een flinke run krijgen. Als we in september echter geen rate cut krijgen kan het vies tegen gaan vallen.
Laten we hopen dat we nog een mooie run krijgen. Gun het iedereen
Ahh oke, zou goed kunnen. Wel mooi om te zienJohn245 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:33:
[...]
Met 70% dan denk ik @Kol Nedra Wan het ging uiteindelijk van 100 naar 2000 per aandeel.
Moet mij er maar eens wat verder in gaan verdiepen. Leuke uitdaging.
Lol, marketcap 2,33T voor Bitcoin naast marketcap van 0.5T voor Ethereum.almelo15 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:39:
[...]
Ik heb nieuws voor je. Dat bitcoin de dienst uitmaakte is alweer een paar maandjes geleden. Voorlopig maakt eth de dienst uit, daarna nog ff wat alts, daarna waarschijnlijk de dollar/stablecoins (dus weer eth) en daarna mag btc wellicht weer.
En dan zeggen dat ETH de dienst uitmaakt
Zit nu alleen nog maar in etf's maar die slecht nieuwd berichten van dr nos lijlen idd een mooie indicator.John245 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:28:
[...]
Ze kondigen de pareltjes tegenwoordig aan op nos.nl
https://nos.nl/artikel/25...agt-groei-betaalverwerker
Novo Nordisk ook op NOS. Nu al wee 10% hoger dan de bodem eerder deze maand
basic fit 40% sinds dipje
Oracle 54% in 5 maanden
Tui 12% in 2 dagen
Nordex SE 24% in 1,5 maand
k heb nog nooit zoveel geld geschoven als in de laatste maanden.
Asml heeft ook wel weer een scherp prijsje toch?
Dat is echt gigantisch. Het is inderdaad wel zo dat de dip kopen soms wel erg makkelijk is bij grote bedrijven, mits je flink wat cash aan de zijlijn hebt om het ook echt impact te laten hebben. Je lijkt dan iig de afgelopen 5 jaar een edge te hebben!John245 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:12:
[...]
Over de laatste 5 jaren > 75%.
Maar Rheinmetall heeft daar ook veel impact op.
Wat is dat nu weer voor argument? Marketcap staat daar toch helemaal los van. En als dat niet zo is dan is de marketcap van eth iig dubbel zo snel gegroeid als die van btc en zou je dus alsnog kunnen zeggen dat eth de laatste maanden de dienst uit maakt.Vis schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:42:
[...]
Lol, marketcap 2,33T voor Bitcoin naast marketcap van 0.5T voor Ethereum.
En dan zeggen dat ETH de dienst uitmaakt
[Afbeelding]
Het doet geen pijn af en toe wat objectiever te kijken hoor.
Ik ga niet wachten op 50% rendement. Na de recovery trek ik het er uit.kbuntu schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:44:
[...]
Dat is echt gigantisch. Het is inderdaad wel zo dat de dip kopen soms wel erg makkelijk is bij grote bedrijven, mits je flink wat cash aan de zijlijn hebt om het ook echt impact te laten hebben. Je lijkt dan iig de afgelopen 5 jaar een edge te hebben!
Ik probeer 30% cash voorhanden te hebben.
Ik had ASML gekocht voor 2 gulden 50. Dat was pas een scherpe prijs.almelo15 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:42:
[...]
Zit nu alleen nog maar in etf's maar die slecht nieuwd berichten van dr nos lijlen idd een mooie indicator.
Asml heeft ook wel weer een scherp prijsje toch?
Pas weer gekocht voor 595.
nothing stops this train
Het is HET argument om te stellen dat Bitcoin de dienst uitmaakt t.o.v. Ethereum.almelo15 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:45:
[...]
Wat is dat nu weer voor argument? Marketcap staat daar toch helemaal los van. En als dat niet zo is dan is de marketcap van eth iig dubbel zo snel gegroeid als die van btc en zou je dus alsnog kunnen zeggen dat eth de laatste maanden de dienst uit maakt.
Het doet geen pijn af en toe wat objectiever te kijken hoor.
Anders was Ethereum toch nr.1 cryptomunt nietwaar?
Ja Ethereum heeft wellicht de mogelijkheid om via stablecoins een grote rol te gaan spelen, maar qua waarde opslag als digitaal kapitaal zie je gewoon feitelijk dat het meeste kapitaal op het Bitcoin netwerk zit. Dat zijn de feiten.
Alweer… leuk voor jou maar wen moon?Kol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:50:
BTC onder de €100k, mijn buyorder is gevuld
Ik heb er 1 staan op 99kKol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:50:
BTC onder de €100k, mijn buyorder is gevuld
Die van net onder de 100 was al uitgevoerd
september/oktober, ligt eraan hoe hard we gaan, maar eigen inleg +winst gaat veilig gesteld worden
nothing stops this train
Nee dat is het niet. Het ging over of eth de 10k ging halen. Toen kwam je met het non argument dat btc de dienst uit maakt.Vis schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:51:
[...]
Het is HET argument om te stellen dat Bitcoin de dienst uitmaakt t.o.v. Ethereum.
Anders was Ethereum toch nr.1 cryptomunt nietwaar?
Ja Ethereum heeft wellicht de mogelijkheid om via stablecoins een grote rol te gaan spelen, maar qua waarde opslag als digitaal kapitaal zie je gewoon feitelijk dat het meeste kapitaal op het Bitcoin netwerk zit. Dat zijn de feiten.
De laatste maanden is het eth die de kar trekt. De marketcap stijgt niet alleen harder. Er gaat de laatste maanden letterlijk meer vermogen in eth dan in btc.
Maargoed prima btc maakt de laatste maanden de dienst uit.
Nu nog steeds inleg er (deels) in? Dapper.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:56:
[...]
september/oktober, ligt eraan hoe hard we gaan, maar eigen inleg +winst gaat veilig gesteld worden
Als je dat niet ziet heb je een hele dikke oranje mist voor je ogen.
almelo15 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 21:57:
[...]
Maargoed prima btc maakt de laatste maanden de dienst uit.
Fijn weekend allen. Proost. En maak je niet druk.
Er worden weer maandsalarissen ingeleverd. Maar maak je niet druk, het is maar geld 😂Darrell schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:05:
Poeh. Vrijdagavond. Maandagochtend zuurtegraad in de slowchat.
Je weet wat sommige drinken heDarrell schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:05:
Je hebt gelijk ook, proost!Darrell schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 22:05:
Dit topic is gesloten.
![]()
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/HlWBJVV5OpGQ9SBsQocQ1Evf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2MoErHE6lWANl1wx70tHQ388.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RU42simXrEgFQlNhHzOq8Pes.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rSKl8WLv3uf8otAF058Pc9Cp.jpg?f=fotoalbum_large)