Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zo'n horloge geeft eigenlijk een soort TA om jezelf uit de droom te helpen bij misplaatste eigenwijsheid bij het beoordelen van hoeveel je echt slaapt.Don Guacamole schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:18:
[...]
Hier snap ik dus niks van. Waarom ga je met zo’n horloge om slapen, ik denk dus dat je dan je gemoedsrust gaat afmeten aan waardes die dat ding aangeeft. Zegt ie t is slecht, dan voel je je automatisch meer moe.
Je weet wel dat de koers omlaag gaat, maar je wil weten hoe groot de kans is dat de koers helemaal gaat instorten.
Dat zit wel Schnorr.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/FVjNhc18qSZ6nfCDEz3ki0fc.gif?f=user_large)
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Another ehtereum day with only blue skies.
eth, The world's computer
Dat ben ik met je eens, daarom zie ik ook giga veel potentie. Juist omdat het nu allemaal nog geen naam mag hebben en omdat er heel veel(toekomstige) usecases zullen komen.Vis schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 20:16:
[...]
Dat jij dit als "ETH kenner" typt verbaasd me enigszins.
Wat denk je van het stable coin gebruik in niet westerse landen? Dit is een grote use case omdat burgers in sommige landen niet of nauwelijks toegang hebben tot het betalingsverkeer. Crypto is daar een oplossing voor een weldegelijk probleem. Iets wat je met aandelen of andere assets niet kan oplossen.
Je moet niet altijd denken dat wij hier in het rijke westen alleen de voordelen van crypto denken te weten.
21:00, overleg is een half uur vervroegd.knakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:56:
[...]
Komt vast wel wat volatiliteit bij dat Alaska gebeuren vanavond om 21.30 Nederlandse tijd.
https://www.reuters.com/w...alaska-summit-2025-08-15/
Het meest interessante is dat Putin het aandurft om zijn bunker uit te komen.
Je kunt beter gaan slapen met het klokje van @Alpina om je pols, dan wordt je sowieso stralend wakker als je die smorgens ziet. Ook al heb je anderhalf krat bier in je mik in combinatie met twee uurtjes slaap terwijl de koersen -60% gaan.Don Guacamole schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:18:
[...]
Hier snap ik dus niks van. Waarom ga je met zo’n horloge om slapen, ik denk dus dat je dan je gemoedsrust gaat afmeten aan waardes die dat ding aangeeft. Zegt ie t is slecht, dan voel je je automatisch meer moe.
Ik heb toch ook geen kakmeter? Als ik voor m’n gevoel lekker leeg ben, doet het er toch niet toe wat er op de plaat ligt?
Tuurlijk geeft een visuele grote gladde drol een voldoening voor het oog, maar soms is een grote hoop stinkende drek na t weekend net zo fijn. Als je het maar kwijt bent.
Kijk, bij crypto heb je iets aan die parameters; fear & greed, RSI, daar kan je iets aan aflezen, maar ook dat zijn geen garanties.
Ga gewoon op je gevoel. Heb je een dikke profit voor je gevoel, take profit. Ondanks wat de parameters zeggen.
Mand.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
De VS erkent het Internationaal Strafhof niet, dus logisch dat Poetin dat aandurft.BTC100K2021 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 10:09:
[...]
21:00, overleg is een half uur vervroegd.
https://www.reuters.com/w...alaska-summit-2025-08-15/
Het meest interessante is dat Putin het aandurft om zijn bunker uit te komen.
Dat is mijn gedachtegang al voor/sinds de uitslag van de verkiezingen. Dit is de uitgelezen kans voor al die partijen die aan crypto doen om het tot een succes te brengen, wit voetje te halen bij de president. Beetje zelf zijn zakken vullen. Beetje roepen hoe geweldig crypto is.kbuntu schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:18:
Enige reden dat ik goede hoop heb op nog flinke gains is dat de fam Trump ook nog flinke winsten kan maken met crypto door belangen te hebben in handelsplatformen en zelf vast ook wat coins bezitten. Macro economisch ziet het er allemaal niet zo florisant uit
En mocht het alsnog misgaan heeft die clown zijn zakken goed gevuld samen met al die partijen.
Dit is een liquiditeit momentje
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Ik zou daar niet al teveel aan vastklampen, met ferm dalende koersen i.c.m. hefbomen vallen immers ook gigantische winsten te boeken. Het voortbestaan van crypto als geheel zal de Trumpjes werkelijk aan hun reet roesten, vergeet niet dat Trump ook maar een pionnetje is die als huidige chaos actor de belangen van een veel groter gedachtengoed dient. Het beleid is breeduit gemeten zero-sum en afbraak gericht om macht en invloed uit te breiden. Het doet er niet toe of anderen gedupeerd raken of systemen en onafhankelijke instanties onherstelbaar beschadigd raken, het enige wat telt is zelfverrijking en uitbreiding van macht en invloed. En voor dat eerste is crypto perfect omdat het volatiel is en de koersen (vooral op deze hoogtes) zeer gevoelig zijn voor externe manipulatie.kbuntu schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:18:
Enige reden dat ik goede hoop heb op nog flinke gains is dat de fam Trump ook nog flinke winsten kan maken met crypto door belangen te hebben in handelsplatformen en zelf vast ook wat coins bezitten. Macro economisch ziet het er allemaal niet zo florisant uit
Enige reden dat ik in het huidige klimaat nog een beetje financiële hoop heb is het feit dat er een overheids en derde partijen onafhankelijke digitale en decentrale currency genaamd Bitcoin bestaat. Vooral relevant nu de marktleider van de Westerse economieën rap aan het vervallen is naar een zwaar conservatief christelijk autocratisch en intern gefocust regime.
Ik zie op de iets langere termijn de huidige ontwikkeling desastreus uitpakken voor de Dollar. Natuurlijk was die toekomst altijd al bijzonder grim maar door het huidige accelerationisme van de VS politiek kan het allemaal wel eens sneller en heftiger uitpakken dan verwacht.
Dat heeft dat minder te maken met direct koersgerelateerde 'winsten' in fiat termen maar wel met relatief onafhankelijk bezit en de vrijheid van spenderen.
Natuurlijk geldt dan wel eieren, mandje blablabla, maar vooral: mand.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
weet je nog dat Trump naar Noord Korea is gegaan?Wispe schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 11:07:
[...]
De VS erkent het Internationaal Strafhof niet, dus logisch dat Poetin dat aandurft.
dat was ook een interessante tijd
nothing stops this train
Of Dennis Rodman, dat was helemaal mooi.Kol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:39:
[...]
weet je nog dat Trump naar Noord Korea is gegaan?
dat was ook een interessante tijd
:strip_exif()/f/image/aWkV7N388mkRbVYfuKCmEduV.jpg?f=fotoalbum_large)
Maktub
/f/image/WEeDYJchNNeu9YzeFK2nZPvG.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door anti elppa op 15-08-2025 13:09 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bullish voor btc xrp.Aeronaut schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 12:06:
Vanaf vandaag mogen amerikaanse pensioenen (401k) aangevuld/ingeruild worden voor crypto.
Dit is een liquiditeit momentje
Waar kan ik die *Ass* coin kopen van jou?HaruHaru schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 08:03:
Good morning! iedereen goed geslapen? Heb je wel geslapen?
Bedoel je Bitcoin Cash?elektriekert schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:13:
[...]
Waar kan ik die *Ass* coin kopen van jou?
[ Voor 4% gewijzigd door HaruHaru op 15-08-2025 13:15 ]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Nee, die in je signature staatHaruHaru schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:15:
[...]
Bedoel je Bitcoin Cash?![]()
Of beter nog, BSV?
https://nos.nl/artikel/25...ezelfde-plek-in-amsterdam

Ah ja, dat andere "really weird a** coins" zijn: ATR, BEAM en ACH.
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Deja vuknakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:19:
@tomtom901 vergeet niet af en toe een rondje te rijden.
[Afbeelding]
Ik kan niet meer alle berichten lezen hier. Bullish.
Knakworst wordt oud. Opa met je 1999.knakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:26:
[...]
Ik kan niet meer alle berichten lezen hier. Bullish.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Je hebt geluk, te oud om op die kleine rapparteer knop te drukken.

En toch..tomtom901 schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 22:38:
[...]
Jouw zone is echt beter, sorry @YES , maar <116k weer opzoeken is brr.
/f/image/X93nz4wfS4Hd1FAJ7YO6oOv7.png?f=fotoalbum_large)
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
nu echt he? graag $115ksjorremans schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 15:18:
Die yankees gaan de zooi dumpen zo
september/oktober graag pas de $200k range opzoeken
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 15-08-2025 15:21 ]
nothing stops this train
Doe maar nu, we hebben lang genoeg gewachtKol Nedra schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 15:20:
[...]
nu echt he? graag $115k
september/oktober graag pas de $200k range opzoeken
Ik denk juist kopen, om vanavond weer voor sluiten van de markt te dumpen op het teleurstellende nieuws van orange man en Putasjorremans schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 15:18:
Maar eerst zometeen:
:strip_exif()/f/image/JZVJR2ixih3xuBuleeO1UmZC.jpg?f=fotoalbum_large)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
nee niet nu aub, geen haastsjorremans schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 15:22:
[...]
Doe maar nu, we hebben lang genoeg gewacht
nothing stops this train
*unzips*sjorremans schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 15:18:
Bitcoin, ethereum, of beidesjorremans schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 15:18:
Dit niveau is voor zover ik weet cruciaal om enigzins hoger te kunnen komen. Dus neen we moeten niet meer lager..
Dat ongekend idiote fud cme gap geneuzel heb je elke bull weerRubberen schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:07:
Wat is die onzin van die CME gaps hunten op oa 115? Zijn we daar niet al genoeg geweest? Als je nu nog niet hebt gekocht in deze fase van de bull...
Dit niveau is voor zover ik weet cruciaal om enigzins hoger te kunnen komen. Dus neen we moeten niet meer lager..
Zo werkt het dus nietRubberen schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:07:
Wat is die onzin van die CME gaps hunten op oa 115? Zijn we daar niet al genoeg geweest? Als je nu nog niet hebt gekocht in deze fase van de bull...
Never ever financial advice...
Gebruiken jullie nu dan nog bybit.nl en wachten de overgang af of al zelf nieuw account aangemaakt op bybit.eu?
welke dip?Pinsa schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:30:
Heeft deze dip nog iets met dat Trump geneuzel te maken?
Zonde he.knakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 13:19:
@tomtom901 vergeet niet af en toe een rondje te rijden.
[Afbeelding]
Maak me maar wakker als het op de monthly te zien is. Rest is ruis. Fijn weekend allemaal
Manipulatie.knakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:43:
Aero strong.
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
anti elppa schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 07:57:
[...]
die hebben we vorige week nog gepakt. Nergens voor nodig om zo kort na vorige test, weer te testen.
:strip_exif()/f/image/TP90zAxHM81JBC7g11zjG728.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Aeronaut op 15-08-2025 17:26 ]
Eh de 50dma zit op 115.1. Hier waar ik woon is die koers niet op de klokken verschenen
Klopt, die hebben we (gelukkig) nog niet geraakt. De eerste al wel, maar helaas is m'n order nog niet gevuld, zal waarschijnlijk niet heel lang meer duren...anti elppa schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:28:
[...]
Eh de 50dma zit op 115.1. Hier waar ik woon is die koers niet op de klokken verschenen
Ja nog maar 43% over van de winst t.o v. Btc deze maand...
Mooi om die 43% dan in BTC te kieperen straksalmelo15 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:43:
[...]
Ja nog maar 43% over van de winst t.o v. Btc deze maand...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
maar wel weekend voor velen, vergeet niet te drinken deze warme dagen.....ik mag nog tot 23:30 werken vandaag.sjorremans schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:45:
Na donderdag dipdag is er nu ook vrijdag dipdag!
nothing stops this train
Kom op, dat is beetje raar. Sinds gisteren nacht is er 8K vanaf en dat is ‘een dip voor ants?’.. Nee dat is het niet, dit is weer een flinke dump. We krijgen nooit dat soort candles omhoog maar wel naar benedenStukfruit schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 16:57:
[...]
De dip voor m'n chips is groter.
Vroegâh...
Laten we er eerst ff een paar 100% van maken. Op de bodem van eth/btc switchen is niet handig, ook niet als je btc zou willen.Vis schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:46:
[...]
Mooi om die 43% dan in BTC te kieperen straks
Dat impliceert dat eth ooit de 5k haalt.
knakworst schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:50:
[...]
Dat impliceert dat eth ooit de 5k haalt.
En nu is ie wel gevuld, GAK is nu $118.842 en nou omhoog knallen naar de $125.000!Remy!!!! schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:30:
[...]
Klopt, die hebben we (gelukkig) nog niet geraakt. De eerste al wel, maar helaas is m'n order nog niet gevuld, zal waarschijnlijk niet heel lang meer duren...
Ach, laat het. Dit zijn reacties van mensen die Bitcoin (heel) goedkoop hebben ingekocht en nog steeds heel veel winst hebben. Of misschien wel verstandig hoger zijn uitgestapt en weer lager inkopen. Het is niet voor niets dat 70% verliest en 30% wint met crypto.JoebarRC schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:47:
[...]
Kom op, dat is beetje raar. Sinds gisteren nacht is er 8K vanaf en dat is ‘een dip voor ants?’.. Nee dat is het niet, dit is weer een flinke dump. We krijgen nooit dat soort candles omhoog maar wel naar beneden
Ja. @zwembroek is de winnaar 👍🏻Vis schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:45:
124.420 bleek de top... ?
Iemand moet die winsten ophoestenbsmpower schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:52:
[...]
Ach, laat het. Dit zijn reacties van mensen die Bitcoin (heel) goedkoop hebben ingekocht en nog steeds heel veel winst hebben. Of misschien wel verstandig hoger zijn uitgestapt en weer lager inkopen. Het is niet voor niets dat 70% verliest en 30% wint met crypto.
Ik vend het ook een dip. Maar omhoog hebben we dit ook wel eens hoor. Anders hadden we niet een rendement van 85% over de laatste 12 maanden.JoebarRC schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:47:
[...]
Kom op, dat is beetje raar. Sinds gisteren nacht is er 8K vanaf en dat is ‘een dip voor ants?’.. Nee dat is het niet, dit is weer een flinke dump. We krijgen nooit dat soort candles omhoog maar wel naar beneden
En dan is ie er niet om zijn prijs op te halen
Daarom moet the redman winnen.
Klopt, over 3 maanden is de bearmarket gestart, dan neemt de zuurtegraad altijd wat toe.almelo15 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 18:00:
Bewaar die zure eth grapjes nu gewoon ergens tot 0.07 of 0.08 eth/btc binnenkort. Als jullie nu al zo zuur zijn na deze korte eth run wil ik niet weten hoe dit over 2/3 maandjes is.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Of is ie al gestart...Taro schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 18:06:
[...]
Klopt, over 3 maanden is de bearmarket gestart, dan neemt de zuurtegraad altijd wat toe.
Ik heb rond 118.5k (BTC) en 4629 (ETH) zowel de longs gesloten als spot verkocht, van mij mag de bearmarket starten, maar ik probeer bij voorkeur een goed instapmoment te vinden.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Achteraf ga ik het je vertellen

Denk je dat oprecht?Taro schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 18:06:
[...]
Klopt, over 3 maanden is de bearmarket gestart, dan neemt de zuurtegraad altijd wat toe.
Wellicht dat de btc top dan bereikt is, maar ik verwacht dat we nog wel iets langer doorgaan. Nergens echt op gebaseerd overigens (behalve mijn gevoel).
Gefeliciteerd, goed gedaan danTaro schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 18:08:
[...]
Ik heb rond 118.5k (BTC) en 4629 (ETH) zowel de longs gesloten als spot verkocht, van mij mag de bearmarket starten, maar ik probeer bij voorkeur een goed instapmoment te vinden.
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
BTC dump is ook alts dump. Dus rekt.almelo15 schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 18:09:
[...]
Denk je dat oprecht?
Wellicht dat de btc top dan bereikt is, maar ik verwacht dat we nog wel iets langer doorgaan. Nergens echt op gebaseerd overigens (behalve mijn gevoel).
Als alles zo gaat als in het verleden, als als als. We gaan het zien.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Sinds vorige week staan we op 0,91% in het groen.JoebarRC schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:47:
[...]
Dat zit wel Schnorr.
Taro schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 18:06:
[...]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/ZHbkDdVjP9AeNDFbOjyWmsqc.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Daarom stap ik in Bitcoin en niet in crypto.bsmpower schreef op vrijdag 15 augustus 2025 @ 17:52:
[...]
Ach, laat het. Dit zijn reacties van mensen die Bitcoin (heel) goedkoop hebben ingekocht en nog steeds heel veel winst hebben. Of misschien wel verstandig hoger zijn uitgestapt en weer lager inkopen. Het is niet voor niets dat 70% verliest en 30% wint met crypto.
Maar omdat ik je niet alleen wil afbranden: met Bitcoin heb ik in het verleden ook veel verloren, net zoals anderen hier die het durven te zeggen.
Alleen: vergeet niet dat het idee achter Bitcoin o.a. is dat (indirect) de waarde uiteindelijk niet verder omlaag gaat dan een bepaald punt, waarbij dat punt iedere ~4 jaar omhoog gaat.
Dat zit wel Schnorr.
Jaaa dat gaat weer mooi worden. Weet iig nu al veel namen in dit topic die we dan zeker 2,5 a 3 jaar niet gaan zien, of überhaupt nooit meer.
Die tijd gaat lekker simpel zijn. Ff bijkomen, en lekker de dip kopen. Nu al zin in
Market Maker Update: Over the last hours here are the assets ($SOL $ETH $BTC) sent to #Wintermute by @binance - most CEX's participating. pic.twitter.com/EIbseZl72B
— MartyParty (@martypartymusic) 15 augustus 2025
Manipulatie! Of healthy retrace, wie weet het nou echt
Dit topic is gesloten.
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!