Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Jij hebt ook al wat roundtrips gehad respect voor het holden, may the pump be with youAeronaut schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:36:
Ter ere dat AERO weer de 1$ heeft bereikt. Ava update
Hoe vaster hij nu is, hoe harder hij straks gaat.Darrell schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:42:
Voor het mooie had het wel leuk geweest als bitcoin mee had gekund. Wat zit die vast zeg.
Dont remind me -_-Pinsa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:39:
[...]
Jij hebt ook al wat roundtrips gehad respect voor het holden, may the pump be with you
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Wispe schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:44:
[...]
Hoe vaster hij nu is, hoe harder hij straks gaat.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/QYASabMosGSs3KaZ7CeL0kSK.gif?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Verleidelijk om nu mijn VCA inleg te doen.Wispe schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:44:
[...]
Hoe vaster hij nu is, hoe harder hij straks gaat.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
John245 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:50:
[...]
Verleidelijk om nu mijn VCA inleg te doen.

Het is geen zondag John, niet van die grappenJohn245 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:50:
[...]
Je vergeet de ik loop leeg op een vrijdagpump tot de zondagavondpump cyclusJohn245 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:50:
[...]
Ik doe het ook niet. Deze datum staat niet in mijn Excel sheet.tomtom901 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 20:58:
[...]
Het is geen zondag John, niet van die grappen
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Vanwaar deze haat ouleh?Aeronaut schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:15:
Maar btc maxis, eth is 4k, btcd dropt als een baksteen. Nog andere smoesjes dat het nog geen ethszn is?
Als btc niet rap een nieuwe ath zet is het voor de hele markt gewoon afgelopen voor de herfst begintAeronaut schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:15:
Maar btc maxis, eth is 4k, btcd dropt als een baksteen. Nog andere smoesjes dat het nog geen ethszn is?
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Doet niet zo bearish joh, permabearanti elppa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:43:
[...]
Als btc niet rap een nieuwe ath zet is het voor de hele markt gewoon afgelopen voor de herfst begint
Oke sorry. Maar ergens is de kans op dat scenario niet 0. Zelfs @almelo15 ziet het
[ Voor 6% gewijzigd door anti elppa op 08-08-2025 21:49 ]
Hij breekt…… bijna dikke candle mensen!anti elppa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:43:
[...]
Als btc niet rap een nieuwe ath zet is het voor de hele markt gewoon afgelopen voor de herfst begint
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Augustus is toch altijd een slechte maand?anti elppa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:46:
[...]
Oke sorry. Maar ergens is de kans op dat scenario niet 0. Zelfs @almelo15 ziet het
Haha in geen 3 cycles ben ik gebroken met mijn spot stack.
Brak ik maar eens, dan verkoop ik tenminste wat

Oktober is toch de btc top… behalve als we nu gaan frontrunnenanti elppa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:43:
[...]
Nee niet in bull jaar. Probleem is shitcoin pump terwijl btc al te lang stil staat in range. Dat word vanzelf gevaarlijk. Geef het nog 3 a 4 weken en dan word het imo echt serieus
Zelfs mijn vrouw is minder snel in paniek.anti elppa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:55:
[...]
Nee niet in bull jaar. Probleem is shitcoin pump terwijl btc al te lang stil staat in range. Dat word vanzelf gevaarlijk. Geef het nog 3 a 4 weken en dan word het imo echt serieus
OTC wordt als een malle opgekocht. Supply shock sOOn.
[ Voor 7% gewijzigd door Darrell op 08-08-2025 22:14 ]
Mijn verwachting is dat btc de komende 7-9 dagen wat gaat doen.anti elppa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:55:
[...]
Bitcoin gaat binnenkort weer en daarna eth naar ath.
Imo wordt er te geforceerd naar begin q4 gekeken terwijl dit ook ergens in 2026 nog ff helemaal los kan gaan terwijl iedereen verwacht dat we al vol in de bear moeten gaan.
Ik kijk nergens meer van op. Ja als @zwembroek nog terugkomt dan wel ja.
Laat mensen hoop koesteren
anti elppa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:46:
[...]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/94hzoKB30XLeTZGqiHUyzbid.jpg?f=user_large)
eth, The world's computer
THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER
Net of jij je ETH verkocht hebt? Ik heb wel een beetje van mn stash vandaag uitgecasht, maar de winsten van alts vallen nog vies tegen daar en tegen heb ik wel weer wat extra sats BTCjvel92 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:21:
Jongens allemaal even wat van je shit-coin winsten omzetten naar Bitcoin, dan kunnen we weer verder met de bull market. Ja, ook jij @Pinsa![]()
Morgen weer sporten
jvel92 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:21:
Jongens allemaal even wat van je shit-coin winsten omzetten naar Bitcoin, dan kunnen we weer verder met de bull market. Ja, ook jij @Pinsa![]()

Vind die laatste zin toch altijd een soort van vriendelijk.
Benieuwd of de 2 opa’s die de wereld regeren binnenkort even face 2 face gaan zitten.
We zien het wel morgen nog een festival om terug naar fabrieksinstellingen te gaan en einde vakantie.
Fijne avond SC
Waar blijft die gast 4 realAlpina schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:14:
Denk dat dit een run van de lange adem wordt. BTC even rangen. Altcoiners gaan compleet los op een eth dat nog niet eens de ATH van vorige run heeft gehaald?
Bitcoin gaat binnenkort weer en daarna eth naar ath.
Imo wordt er te geforceerd naar begin q4 gekeken terwijl dit ook ergens in 2026 nog ff helemaal los kan gaan terwijl iedereen verwacht dat we al vol in de bear moeten gaan.
Ik kijk nergens meer van op. Ja als @zwembroek nog terugkomt dan wel ja.
Dag vriendAlpina schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:24:
[...]
![]()
Vind die laatste zin toch altijd een soort van vriendelijk.
Benieuwd of de 2 opa’s die de wereld regeren binnenkort even face 2 face gaan zitten.
We zien het wel morgen nog een festival om terug naar fabrieksinstellingen te gaan en einde vakantie.
Fijne avond SC
:gifsicle():strip_exif()/f/image/cM2JXUUhx4cHpuLavyEgej6s.gif?f=user_large)
Kans is groot idd.John245 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:04:
[...]
Mijn verwachting is dat btc de komende 7-9 dagen wat gaat doen.
Mensen denken met die posts van mij dat ik bearish ben. Dat is niet zo. Schets een scenario wat best kan gebeuren mochten we te lang met die rioolcoins bezig blijven
Eth onder de 30k verkopen is alsof je in 2010 je btc voor een pizza hebt verkocht. Just saying.Pinsa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:23:
[...]
Net of jij je ETH verkocht hebt? Ik heb wel een beetje van mn stash vandaag uitgecasht, maar de winsten van alts vallen nog vies tegen daar en tegen heb ik wel weer wat extra sats BTC
Morgen weer sporten
Ja eens als BTC niet meegaat is het het standaard liedje, alts hopium die heel snel weer verdwijnt en stort alles vanzelf net zo hard weer in.anti elppa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:43:
[...]
almelo15 schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:30:
[...]
Eth onder de 30k verkopen is alsof je in 2010 je btc voor een pizza hebt verkocht. Just saying.

Ik moet het toegeven heb nog mooit zo,n permabull als jou meegemaakt YANBE my friend
Mocht je die ETH lambo halen laat mij dan ook eens een rondje
Begin me een beetje zorgen te maken hahaanti elppa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:28:
[...]
Kans is groot idd.
Mensen denken met die posts van mij dat ik bearish ben. Dat is niet zo. Schets een scenario wat best kan gebeuren mochten we te lang met die rioolcoins bezig blijven
* Stukfruit kijkt naar chart voor de laatste week
* Stukfruit ziet dat BTC na de taco gewoon hoger staat
Must be friday.
Tevens: baksteendrop lijkt me niet lekker.
Dat zit wel Schnorr.
Stukfruit schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 22:38:
* Stukfruit leest iets over drop als baksteen
* Stukfruit kijkt naar chart voor de laatste week
* Stukfruit ziet dat BTC na de taco gewoon hoger staat
Must be friday.
[YouTube: Rebecca Black - Friday]
Tevens: baksteendrop lijkt me niet lekker.
nothing stops this train
Coldcat schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 23:00:
[...]
Search and Resque!
Ik heb een stiekeme hoop dat hij gewoon dik ingstapt is op de ETH1400 en met de noorderzon vertrokken is.
Die degen had 100% gelijk.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
/f/image/hdedTuvKEasbSmQmyS1yrKf0.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s0AElJCvgiQjudp2Y3EuBq4X.jpg?f=fotoalbum_large)
Grote kans op, ooit komt hij terug moet eerst nog 4 miljoen gemiste duimpjes en reacties terug lezen…
Maare ga je uistappen met alts?
Pfff, sinds wanneer begin jij in je broek te schijten?!anti elppa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:55:
[...]
Kom op man, jij hoort ons hier doorheen te slepen!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/bWavGbWUCLHY4z1D98fvMGwV.gif?f=user_large)
[ Voor 18% gewijzigd door elektriekert op 08-08-2025 23:23 ]
Nee alleen de TAO verkocht die ik vanmiddag gekocht had.Pinsa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 23:10:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Grote kans op, ooit komt hij terug moet eerst nog 4 miljoen gemiste duimpjes en reacties terug lezen…
Ik moet toegeven dat ik onder de indruk ben van hoe mensen dit soort grafieken totaal uit hun verband weten te rukken
Dat zit wel Schnorr.
Even serieus he.Pinsa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 23:10:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dit topic heeft mij zo verpest in het echte leven.
Soms zie ik een doge en denk ik: ja, dat is er een.
Of wat denk je van de reetjes die ik vanavond hier tussen de bossen door zag lopen over de weg? Ik hoor het mezelf bijna zeggen: wat een schattige reetjes, maar ondertussen zie ik in gedachten @Darrell en @Kol Nedra langslopen met een memebord vol reetjes terwijl @Guere al druk aan het knutselen is aan z'n volgende comic.
Dat zit wel Schnorr.
Er komt een dag dat hij zichzelf terugvindt. Laat hem nog maar evenPinsa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 23:10:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:gifsicle():strip_exif()/f/image/vi4zuQo7J35H0RauCZsua0PB.gif?f=user_large)
Stukfruit schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 23:40:
[...]
Even serieus he.
Dit topic heeft mij zo verpest in het echte leven.
Soms zie ik een doge en denk ik: ja, dat is er een.
Of wat denk je van de reetjes die ik vanavond hier tussen de bossen door zag lopen over de weg? Ik hoor het mezelf bijna zeggen: wat een schattige reetjes, maar ondertussen zie ik in gedachten @Darrell en @Kol Nedra langslopen met een memebord vol reetjes terwijl @Guere al druk aan het knutselen is aan z'n volgende comic.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/sDPmvKHMIqMN0ok4s12WJdLq.gif?f=user_large)
Waarop ik meteen getriggerd werd in de zin van: Was dat niet iets waar mensen ook op traden?
elektriekert schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 23:48:
Elektriekert:
Mijn vrouw net: "Is het volle maan"
Waarop ik meteen getriggerd werd in de zin van: Was dat niet iets waar mensen ook op traden?
elektriekert schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 23:48:
Mijn vrouw net: "Is het volle maan"
:gifsicle():strip_exif()/f/image/5LfBP9QAnaF25x9Ja44CtqF0.gif?f=user_large)
Haha, minimoonDarrell schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 00:04:
We missen ik denk ik wat context maar ging het ongeveer zo?
[...]
4200!keanu_ schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 07:05:
4100, hup!!
Wie kan delen kan vermenigvuldigen..
Door de weeks wel.Muzzy schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 07:21:
Lekker hoor op een zaterdagmorgen. Zijn dat de Aziaten?
You’re not wrong.anti elppa schreef op vrijdag 8 augustus 2025 @ 21:43:
[...]

Kieper jij dan alles eruit of heb je een gedeelte spot dat je gewoon laat staan ‘no matter what’?tomtom901 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 07:28:
Ook hier ETH buiten gekieperd na korte swing van 3700 naar 4177nu wachten op low timeframe backtest en dan pik ik ze weer op voor de rit naar ATH.
wat je lekker noemt. Moet je nou toch eens zien wat er uit het riool omhoog gekomen is....Shitcoins everywhere.
:strip_exif()/f/image/WeYX2jm7XS1kABcRTCvy2w0P.png?f=user_large)
Ja die blijven hopelijk voorlopig gewoon verliezen t.o.v. btc. No altseason yet.anti elppa schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 07:49:
[...]
wat je lekker noemt. Moet je nou toch eens zien wat er uit het riool omhoog gekomen is....Shitcoins everywhere.
[Afbeelding]
Ja niet goed dit voor de cylce als BTC op 116k blijft hangen.anti elppa schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 07:49:
[...]
[Afbeelding]

Why not? Blow off top in November December? Iedereen gelukkige kerst. 🎄Coldcat schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 07:51:
[...]
Ja niet goed dit voor de cylce als BTC op 116k blijft hangen.
btc is nog niet eens in het fomo exponentiele deel gekomen. Nu pomp de rest van de shit terwijl btc al weken onder ath hangt. en die pomp op alts is ook relatief, zelfs eth heeft nog geen ath in dollars.Jasper 99 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:01:
[...]
Why not? Blow off top in November December? Iedereen gelukkige kerst. 🎄
Dit is een setup waar de kans op een echt altseason gewoon 100% kansloos is. Is nog niet een kans op een natte scheet zo
anti elppa schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:03:
[...]
btc is nog niet eens in het fomo exponentiele deel gekomen. Nu pomp de rest van de shit terwijl btc al weken onder ath hangt. en die pomp op alts is ook relatief, zelfs eth heeft nog geen ath in dollars.
Dit is een setup waar de kans op een echt altseason gewoon 100% kansloos is. Is nog niet een kans op een natte scheet zo

BTC is volgende week gewoon weer aan zet imo.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
10k moddervette daily groene facerip candles soon.anti elppa schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:03:
[...]
btc is nog niet eens in het fomo exponentiele deel gekomen. Nu pomp de rest van de shit terwijl btc al weken onder ath hangt. en die pomp op alts is ook relatief, zelfs eth heeft nog geen ath in dollars.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/PwiNc1prygbLUiJ48v901pTQ.gif?f=user_large)
Nice, in meervoud zelfsDarrell schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:32:
[...]
10k moddervette daily groene facerip candles soon.
[Afbeelding]
Denk dat we nog wel ff op deze tour doorgaan. In ieder geval ergens tot boven de 5000 dollar. Vervolgens zal btc het het nog wel een keer overnemen voor einde bullrun.Vis schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:10:
Er is helemaal niks aan de hand, ETH probeert het gewoon eventjes, maar moet eigenlijk ver voorbij de 7500 komen om serieus genomen te worden, en we wellicht van een alt season en einde van de bull kunnen spreken.
BTC is volgende week gewoon weer aan zet imo.
Ik verwacht dat eth dan weer terugzakt tot waar we nu ergens zitten (4200) om dan echt te gaan beginnen naar de 10k plus run. Daarna weer 2/3 jaar uithuilen.
ja jezus, moet ik nog langer wachten met mijn pensioen. When lambo gvdDarrell schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:32:
[...]
10k moddervette daily groene facerip candles soon.
[Afbeelding]
Mooi, bij 9k is alles al de deur uit.almelo15 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:35:
Ik verwacht dat eth dan weer terugzakt tot waar we nu ergens zitten (4200) om dan echt te gaan beginnen naar de 10k plus run. Daarna weer 2/3 jaar uithuilen.
90% gaat met een dikke bag de bear-in als de tijd er is..
Coldcat schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:47:
Iedereen weer grootspraak om te verkopen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/UHU3phVROxMkQUrQEubOuYE4.gif?f=user_large)
Zero.
Hahahah zeker weten, dan nog even eerst winst nemen en vervolgens weer erin fomo’en met de winstColdcat schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:47:
Iedereen weer grootspraak om te verkopen.
ETH en andere alts wil ik niet hodl’en, dus dat gaat iedere keer volledig buiten en gebruik ik puur op en swing trade.Moiety schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 07:46:
[...]
Kieper jij dan alles eruit of heb je een gedeelte spot dat je gewoon laat staan ‘no matter what’?
tomtom901 schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 09:09:
[...]
ETH en andere alts wil ik niet hodl’en, dus dat gaat iedere keer volledig buiten en gebruik ik puur op en swing trade.
:strip_exif()/f/image/2CE408W6xBZnIUI9j3cpUvIK.jpg?f=fotoalbum_large)
Geen blow off/piek zonder dat eth/alts ook omhoog/levendig zijn gegaan. Je hebt buskruit nodig om continu tussen btx en X te swappen om btc omhoog te pushen. Dus kapitein maxi… even toch wel de cyclus intact houden.anti elppa schreef op zaterdag 9 augustus 2025 @ 08:03:
[...]
Btcd drop hoort ook erbij. Ergens bij 40-50% zal de piek zijn omdat markt in zn geheel in een opleving /bull zit
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!