Ik heb precies hetzelfde; bizar rendement afgelopen half jaar; maar even zo op ASR en Van Lanschot ... Ook dividend aandelen; alleen rond de 20-25% in de plus sinds 3/4 jaarKol Nedra schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 13:23:
[Afbeelding]
ziet hem verder gaan en dat voor een dividend aandeel
mijn 2e beste aandeel in mijn pf
de question is alleen; misschien klein deel verkopen?
20%? donder op met jullie stocks
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Echt he?Aeronaut schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:18:
20%? donder op met jullie stocks
Met Aero doe je gewoon -60% in een half jaar.
WAT EEN PARRELTJE IS HET OOKDarrell schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:38:
[...]
Echt he?
Zet de moeilijke stap, Praat over je gevoelens, Verstop ze niet, Deel ze met de juiste personen
Gelukkig krijgen we nog een mooi alt season en is een -70% van je portefeuille juist extreem bullish.
Zoek maar op iemands naam met een trema

knakworst schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:49:
[...]
Gelukkig krijgen we nog een mooi alt season en is een -70% van je portefeuille juist extreem bullish.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/drLLwtYk8jeWR9BpvTH7NW2k.gif?f=user_large)
nothing stops this train
Go Astar!knakworst schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:49:
[...]
Glimmer zelf -99%. Kopen die handel.
Make ASML great again!
Iedere onderneming die zwicht heeft dus equipment nodig in de VS om chips te produceren.
Bestaande VS producenten (Intel) hebben ook machines nodig voor uitbreiding of verbetering van het machinepark om de meest geavanceerde chips te maken.
Gelukkig kan de bende maar maximaal 100% naar beneden. Daarna, only way is up!!!
They who buy the dip, deserves the rip.
Darrell schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:38:
[...]
Echt he?

ETH is nu wel heel stiekem terrein aan het winnen.

THANK YOU FOR YOUR ATTENTION TO THIS MATTER.BTC100K2021 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:54:
[Afbeelding]
Ticker in 3...2...1....BTC100K2021 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:54:
[Afbeelding]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
BTC100K2021 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:54:
[Afbeelding]

BTC100K2021 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:54:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/BP4Tt8jtpm7xjcMCHWB1x1DG.jpg?f=fotoalbum_large)
nothing stops this train
Eerst 10.000x de boel uitstellen voordat je met DCA begon en nu lagere koersen willen...Pinsa schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 11:43:
Graag een dip vanmiddag wil nog wat kopen
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zzpiZH1xnjoXCrROYsi8dv5q.jpg?f=user_large)
BTC100K2021 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 10:47:
Van ETH is de ticker naar ETH krijgt een flinke tik.
[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/wCgfwUGBh3cXozDgo588ZbyS.jpg?f=user_large)
eth, The world's computer
Maar dat heNumbers schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:10:
[...]
Eerst 10.000x de boel uitstellen voordat je met DCA begon en nu lagere koersen willen...
[Afbeelding]
Als alt season nu ècht van start gaat is dit wel het eind van bull 2025.
Dus niet zo snel juinen boys...
Oh wacht, hier zit het merendeel natuurlijk nog altijd 99% in gure alts toch... Omdat het "potentieel" meer gains kan geven, maar vooral meer loss...
Dus niet zo snel juinen boys...
Oh wacht, hier zit het merendeel natuurlijk nog altijd 99% in gure alts toch... Omdat het "potentieel" meer gains kan geven, maar vooral meer loss...
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Retail moet gewoon terug komen fomo-en, Henk en Ingrid moeten gewoon minder Netflixen
nothing stops this train
Niks altseason, laat BTC maar eens toppen eerst.
Wie zei dat ik het over BTC hadNumbers schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:10:
[...]
Eerst 10.000x de boel uitstellen voordat je met DCA begon en nu lagere koersen willen...
[Afbeelding]
Daarom ben ik groot voorstander van reclame op die streamingdiensten.Kol Nedra schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:13:
Retail moet gewoon terug komen fomo-en, Henk en Ingrid moeten gewoon minder Netflixen
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Dit dus..tomtom901 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:16:
Maar goed om te zien dat BTC de rest omhoog trekt ipv andersom wat hier gesuggereerd wordt
Coinbase doet vooral bij superbowl veel reclame,Coldcat schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:17:
[...]
Daarom ben ik groot voorstander van reclame op die streamingdiensten.
crypto.com bij formula 1 enzo (tenminste vorige bulrun)
geen idee of ze het nog doen want ik volg niks op tv
een tv is enkel handig om te fungeren als beeld voor gaming
nothing stops this train
Henk en Ingrid kopen geen bitcoin, want te duur en slecht voor milieu.tomtom901 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:16:
wie weet komen ze nooit meer en wordt bitcoin ook een saaie markt net zoals goud
nothing stops this train
Waar baseer je dat op?Kol Nedra schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:22:
[...]
Henk en Ingrid kopen geen bitcoin, want te duur en slecht voor milieu.
Saylor…. Ingebrand op z’n tv. Hij zegt wel geen TV te kijken. Wil die wel maar is onmogelijk gemaakt door die ouwe knar
ik hoor ze wel eens praten, en geloof me veel mensen willen niks van bitcoin horen. misschien wordt het nu ook iets meer versterkt omdat die orange man ook wel pro crypto is en ook vaak over bitcoin heeft.
+vorige run was het covid-tijd, gratis helicopter-geld werd gegeven en alles was in lockdown en had mensen geld over. dat is nu anders. retail zal misschien wel deels terugkomen als bitcoin $200k staat, maar in mindere mate.
bitcoin is nu (jong) volwassen geworden, is net uit zijn pubertijd gekomen
[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 07-08-2025 12:34 ]
nothing stops this train
2021 wil zijn argumenten tegen Bitcoin terug.Kol Nedra schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:22:
[...]
wie weet komen ze nooit meer en wordt bitcoin ook een saaie markt net zoals goud
Nou, laten we de vorige range maar eens in gaan breken.
Laat ETH deze keer de 4K ff goed slopen dan
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hier maar eens even wat tijd door gaan brengen
Wat leuk, toch weer een BTC moontje. Kijken of het niet weer terugvalt zoals vannacht.
Was een dagje te vroeg 🫣😛kazzzdafke schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 17:04:
[...]
Laten we direct gaan voor 116510.. niet teveel treuzelen onderweg. Gewoon hop, weer naar de bovenliggende range..
Never ever financial advice...
schrik net wakker hier achter mijn werklaptop, geen hol te doen dus ff ogen dicht, is er hier ineens actie.
Toch lekker, slapend rijk worden, als loonslaaf en als crypto noob
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik vraag mij af of content creators invloed hebben op de jeugd of zelfs Henk en Ingrid.
Die Adin Ross vraagt of die met "ETH" kan betalen in winkels alsof die ervanaf wil.
Dus dat is al geen goeie reclame en dat is dan eerder US.
Maar in Europa heb je die KSI die miljoenen verloren heeft met LUNA denk ik. Ook niet al te best.
Voor de rest ken ik niet echt streamers die in crypto zitten buiten de gamblers (xQc, logan paul? en Trainwrecks)
Die Adin Ross vraagt of die met "ETH" kan betalen in winkels alsof die ervanaf wil.
Dus dat is al geen goeie reclame en dat is dan eerder US.
Maar in Europa heb je die KSI die miljoenen verloren heeft met LUNA denk ik. Ook niet al te best.
Voor de rest ken ik niet echt streamers die in crypto zitten buiten de gamblers (xQc, logan paul? en Trainwrecks)
Ik zie dat we op 116.6 ook nog wel wat weerstand kunnen hebben. Als die kapot gaat soon 420k
anti elppa schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:44:
Ik zie dat we op 116.6 ook nog wel wat weerstand kunnen hebben. Als die kapot gaat soon 420k
:strip_exif()/f/image/ZXQYbPN5mHEKOIicqEywx7SA.jpg?f=fotoalbum_large)
wat de pump!....
:gifsicle():strip_exif()/f/image/WjBbK5sdDPUmJn2n23neIrpM.gif?f=user_large)
BTC €94.837,08
grappig, dit is toch wel hoe ik het zeker al 10 jaar doe. Zoveel meer sats doordat ik dit doe
Dit gaat geen donnderdag dipdag worden denk ik
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
vanmiddag weer een dump? leuk
Zie watcher.guru op X
JUST IN: 🇺🇸 President Trump to sign executive order allowing cryptocurrencies in 401(k) retirement plans today.
[ Voor 14% gewijzigd door oski27 op 07-08-2025 12:58 ]
Heb je je ballen al op het bureau liggen?anti elppa schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:43:
schrik net wakker hier achter mijn werklaptop, geen hol te doen dus ff ogen dicht, is er hier ineens actie.
dit ben ik, en trots erop ook.anti elppa schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:49:
grappig, dit is toch wel hoe ik het zeker al 10 jaar doe. Zoveel meer sats doordat ik dit doe
[YouTube: Why You Have to Look Poor (Even If You're Not)]
mij boeit het niet dat men zien dat ik oude broeken en kapotte schoenen draag. ze lopen lekker en ja er zit een gat in.....boeie!
ook mijn auto met deuken uit 2008, rijdt heerlijk!
nothing stops this train
Held!!!Kol Nedra schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:06:
[...]
dit ben ik, en trots erop ook.
mij boeit het niet dat men zien dat ik oude broeken en kapotte schoenen draag. ze lopen lekker en ja er zit een gat in.....boeie!
Vaker dan eens deze meme gekregen, op waarheid gebaseerd als ik naar mijn sokken kijk.Kol Nedra schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:06:
[...]
/f/image/IZRe5mBk57FVnbYNRt5pZRCs.webp?f=fotoalbum_large)
Ja prachtig. Heb alleen maar oude kleren, niemand weet van de coins, TV van 16 jaar oud, telefoon van 6 jaar oud, geen enkele meuk zoals smartwatch of wat dan ook.Kol Nedra schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:06:
[...]
enige wat ik heb is een tesla, maar das meer om nog meer te besparen
Bijna goed. Andere ticker ook drie letters.Vis schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:19:
[...]
Dit dus..
Maar goed om te zien dat BTC de rest omhoog trekt ipv andersom wat hier gesuggereerd wordt
eth, The world's computer
CHO CHO volgende stop ATH CHO fucking CHO
volgens mij ben je moodeng aan het shillenalmelo15 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:20:
[...]
Verplichte "vakantie" heeft mij goed gedaan. Haalloooooo![Afbeelding]
XRPalmelo15 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:18:
[...]
Bijna goed. Andere ticker ook drie letters.

Aeronaut schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:25:
CHO CHO volgende stop ATH CHO fucking CHO
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/zo4OxnFT0gsjefqgnfYSn1YH.jpg?f=user_large)
Waar is @bsmpower ?
Heb je iets gedaan? DCA gestart? VCA? verkocht?
Dit is een oprechte vraag!
[ Voor 17% gewijzigd door kazzzdafke op 07-08-2025 13:30 ]
Ruim 12 triljard aldus chatgpt. Een aanzienlijk deel in ETH uiteraard, maar ook wel wat in BTC. Boellies.
Op vakantie.kazzzdafke schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:30:
Waar is @bsmpower ?
bsmpower schreef op vrijdag 1 augustus 2025 @ 18:20:
Ik zit hier in Zuid-Frankrijk en echt belabberd internet. Ik kan nog net Tweakers topics benaderen, maar nieuws apps of laat staan YouTube kan ik bijna wel vergeten, of ik moet 2 min wachten tot het geladen is. Mijn vrouw heeft Vodafone en over het algemeen goed internet. De kinderen kunnen zelfs YouTube kijken via haar hotspot. Heeft mijn vrouw nu geluk dat we in de buurt van een Vodafone mast zitten of kan ik nog wat wijzigen? Heb al geprobeerd om handmatig een andere provider te kiezen, maar krijg maar 1 resultaat (Orange) en die kan geen verbinding maken. Nu gekoppeld via de automatische stand met (Free | Simyo).
Op dit moment toch een vrij belangrijk punt:
/f/image/CQGuExfNKqLDmLi57xSahHXe.png?f=fotoalbum_large)
EDIT: wat uitleg:
De weerstand van de VAL van de vorige range + top van parallel channnel.. best spannend
/f/image/CQGuExfNKqLDmLi57xSahHXe.png?f=fotoalbum_large)
De weerstand van de VAL van de vorige range + top van parallel channnel.. best spannend
[ Voor 13% gewijzigd door kazzzdafke op 07-08-2025 13:35 ]
Zou dat ook gebeurd zijn als hij alles in crypto deed.
https://fd.nl/bedrijfslev...r-in-witwas-en-omkoopzaak
De rechtbank in Groningen heeft Frits van Eerd veroordeeld tot twee jaar celstraf. De voormalig topman van supermarktketen Jumbo heeft zich volgens het vonnis van de rechtbank schuldig gemaakt aan witwassen, omkoping en valsheid in geschrift.
https://fd.nl/bedrijfslev...r-in-witwas-en-omkoopzaak
De rechtbank in Groningen heeft Frits van Eerd veroordeeld tot twee jaar celstraf. De voormalig topman van supermarktketen Jumbo heeft zich volgens het vonnis van de rechtbank schuldig gemaakt aan witwassen, omkoping en valsheid in geschrift.
En tegen de 1D SMA20 aan, maar ik weet niet hoe belangrijk die is.kazzzdafke schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:34:
Op dit moment toch een vrij belangrijk punt:
[Afbeelding]
/f/image/dJd3f4RHYk2YTZBVqNXVEdFc.png?f=fotoalbum_large)
Volle groene bags daar!
:gifsicle():strip_exif()/f/image/oEZQkuvpaCCJyl68oijkutYs.gif?f=user_large)
Stel je voor dat dat echt mrs bsmpower is en hij zit hier wat op een forum te janken terwijl dat naast hem ligt
tja dat janken snap ik wel, kost hem weer 10k om elke 10jaar die drek te vervangen. Wellicht zijn ze nu net over de houdbaarheidsdatum en lekt de hele handel omdat hij rekt gegaan is met shitcoins.tomtom901 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:44:
[...]
Stel je voor dat dat echt mrs bsmpower is en hij zit hier wat op een forum te janken terwijl dat naast hem ligt
Maar nep tieten is sowieso:
:gifsicle():strip_exif()/f/image/o5glUYoTqZQXterj7ebqzeq8.gif?f=user_large)
Les 1 als je snel internet wilt op vakantie. Altijd een lokale sim gebruiken. Anders gewoon genieten van je vakantie zonder 24/7 snel mobiel internet, mag natuurlijk ook.Kneepie schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:40:
[...]
Leeft ook als een sloeber zoals de rest hier, geen upgrade met internet.
Henk& Ingrid gaan XRP kopen, die ga ik hem verkopen in ieder gevalKol Nedra schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:22:
[...]
Of gewoon 10 euro dokken voor een uurtje wifi 😅 in Frankrijkknakworst schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:47:
[...]
Les 1 als je snel internet wilt op vakantie. Altijd een lokale sim gebruiken. Anders gewoon genieten van je vakantie zonder 24/7 snel mobiel internet, mag natuurlijk ook.
Dit was toch al eerder doorgevoerd of waren dat plannen? Vanmiddag ook jobs, dat wordt weer wat druk op Powell voor reetcutsoski27 schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 12:58:
[...]
Zie watcher.guru op X
JUST IN: 🇺🇸 President Trump to sign executive order allowing cryptocurrencies in 401(k) retirement plans today.
Al mn sheissecoins krijgen ook 5-6% erbij. Kijken wanneer alles weer gedumpt wordt en we weer terug de grot in mogen.
Jinxed it...Numbers schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:14:
Kwam deze al eerder tegen, maar moest voor mn gevoel lang wachten tot ik hem kon posten![]()
[Afbeelding]
Haha echt he maar eens kijken of we echt doorpakken nu, tis weer gelijk gezellig druk hier met die groene kaarsenByteMe_ schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:59:
Al mn sheissecoins krijgen ook 5-6% erbij. Kijken wanneer alles weer gedumpt wordt en we weer terug de grot in mogen.
:gifsicle():strip_exif()/f/image/heZaIcrQRQIaSp53ZxUEWOuN.gif?f=user_large)
Als je nou ook nog kwarktassen af gaat zeiken ben je wel echt next level zuur.anti elppa schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:46:
[...]
tja dat janken snap ik wel, kost hem weer 10k om elke 10jaar die drek te vervangen. Wellicht zijn ze nu net over de houdbaarheidsdatum en lekt de hele handel omdat hij rekt gegaan is met shitcoins.
Maar nep tieten is sowieso:
[Afbeelding]
kwarktassen helemaal prima!!!! Maar hompen half gestolde aardolieDarrell schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:20:
[...]
Als je nou ook nog kwarktassen af gaat zeiken ben je wel echt next level zuur.
:strip_exif()/f/image/S9ToEF6xnwnzSZy3J3cp2Ore.png?f=user_large)
Is het begonnen ja?Numbers schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:14:
Kwam deze al eerder tegen, maar moest voor mn gevoel lang wachten tot ik hem kon posten![]()
[Afbeelding]
My body is ready
:strip_exif()/f/image/5PGL4PWZbB9v17Dv9SxXY43x.png?f=user_large)
ik wil niet negatief klinken en dat we toch weer aan het werk moeten, maar "er zijn signs"

CRO op een belangrijk punt, heb nog klein fluffje cashback ready om te verkopen
nothing stops this train
Vanwaar de hype, er gebeurt toch helemaal geen fluit
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Geen idee, ik weet alleen dat het ongeveer een maand of 2? geleden ter sprake kwam. Tussen het doorvoeren en een handtekening zetten, daar zit sowieso wel een periode tussen.kbuntu schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:57:
[...]
Dit was toch al eerder doorgevoerd of waren dat plannen? Vanmiddag ook jobs, dat wordt weer wat druk op Powell voor reetcuts
Edit; lekkere zinsbouw :’)
Net ff snel gekeken; kan mij herinneren dat er memecoins van zijn (van wat niet), ong 2,5mnd geleden was dit in het nieuws.
[ Voor 5% gewijzigd door oski27 op 07-08-2025 14:45 ]
Pump, dump of trump dat is crypto in het kortWispe schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 14:34:
De yanks zullen zo vast alles weer verpesten zoals gewoonlijk.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!