@John245 Nog uit TSLA gestapt?
@Mich mijn googlefu zegt het volgende commando om details te zien:
bitcoin-cli getaddressinfo "3Ky"
Maar ik heb geen Bitcoinen Core dus geen idee hoe goed deze info is.
bitcoin-cli getaddressinfo "3Ky"
Maar ik heb geen Bitcoinen Core dus geen idee hoe goed deze info is.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Zat je per ongeluk op de 1s?Kol Nedra schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:01:
rejection inc, we gaan weer naar beneden
https://www.iex.nl/Nieuws...Amerikaanse-economie.aspx
Dat de lonen stijgen, wat voor inflatiedruk zorgt, vergeet Trump even erbij te vermelden.(ABM FN-Dow Jones) Voorzitter Jerome Powell van de Federal Reserve kost de Amerikaanse economie “een fortuin”. Dit schreef president Donald Trump vrijdag op Truth Social, na een meevallend banenrapport.
ja, 1 minuut is al teveel
anyways, iedereen gisteren gekocht?
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Toch net een klein shortje geopend, wel mijn long ook laten runnen, met 1e TP genomen.Taro schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:31:
1D MA7 bereikt, hopelijk maar een kleine hobbel in de weg naar 148k:
[Afbeelding]
Interesting times...
Een short en een long, ja dan kun je altijd positief bekijken dat er iets goed gaatkazzzdafke schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:43:
[...]
Toch net een klein shortje geopend, wel mijn long ook laten runnen, met 1e TP genomen.
Dat heet iets safer spelen.
Ik wou mijn long niet volledig afbouwen, maar verklein wel het risico met een kleine short te openen.
Invalidatie is strak en zo blijf ik in positief staan. Er mag inderdaad gebeuren wat wil nu.
Ik wou mijn long niet volledig afbouwen, maar verklein wel het risico met een kleine short te openen.
Invalidatie is strak en zo blijf ik in positief staan. Er mag inderdaad gebeuren wat wil nu.
:strip_exif()/f/image/gg9VYrNvF5VC5RpmFJC5cDCR.png?f=user_large)
Interesting times...
I don’t know how anyone can look at the Ethereum chart and not be bullish on altcoins. pic.twitter.com/pOJ1fXgEjS
— CryptoAmsterdam (@damskotrades) 6 juni 2025
:strip_exif()/f/image/v4yK6FJ78vY7HEFuRumIxLeo.jpg?f=fotoalbum_large)
dipjes zijn koop momenten idd, hoe minder fiat ik bezit hoe betersh4d0wman schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:42:
@Kol Nedra in de bull moet je wel de dipjes kopen he? Voor het betere rendamenteren.![]()
[Afbeelding]
Lekkere slowgrind omhoog zo
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Omdat we niet moon mogen zeggen nog. Maan!
gratis $10 aan Doge ontvangen op Kraken, toch mooi in het tassie.....
Kan de volgende run maar zo 4 USD waard zijn, toch mooi meegenomen.Kol Nedra schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 17:18:
gratis $10 aan Doge ontvangen op Kraken, toch mooi in het tassie.....
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Een shlong voor de kennersknakworst schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:48:
[...]
Een short en een long, ja dan kun je altijd positief bekijken dat er iets goed gaat
het is al in BTC gedruktTaro schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 17:20:
[...]
Kan de volgende run maar zo 4 USD waard zijn, toch mooi meegenomen.
Ik moet altijd gniffelen om dit soort over geanalyseerde charts. Alsof meer lijntjes gelijk staan voor meer credibility.
Eens. Deze kerel post al maanden lang elke week 3 keer zo’n plaatje op x. Een keer heeft hij wel gelijk. Een analoge klok heeft twee keer per dag gelijk.gebruikershaes schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 17:54:
[...]
Ik moet altijd gniffelen om dit soort over geanalyseerde charts. Alsof meer lijntjes gelijk staan voor meer credibility.
Als ie een paar minuten voor of achter loopt heeft ie nooit gelijk...Moiety schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 18:05:
[...]
Eens. Deze kerel post al maanden lang elke week 3 keer zo’n plaatje op x. Een keer heeft hij wel gelijk. Een analoge klok heeft twee keer per dag gelijk.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Wat is dat ineens met die uitspraak... Ik heb em nog al zien voorbij komen maar.. slaagt helemaal nergens op.Moiety schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 18:05:
[...]
Een analoge klok heeft twee keer per dag gelijk.
Interesting times...
De jeugd van tegenwoordig. Denkt dat een analoge klok altijd stil staat.kazzzdafke schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 18:10:
[...]
Wat is dat ineens met die uitspraak... Ik heb em nog al zien voorbij komen maar.. slaagt helemaal nergens op.
Dit is natuurlijk wel weer voer voor onze meme generators.....
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Analoge atoomklokRonald.42 schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 18:07:
[...]
Als ie een paar minuten voor of achter loopt heeft ie nooit gelijk...
Praat Jiddisch met meanti elppa schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 18:14:
[...]
Dit is natuurlijk wel weer voer voor onze meme generators.....
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik neem ook niet alles aan voor waar natuurlijk.gebruikershaes schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 17:54:
[...]
Maar als je - zeg maar - van de 1 hour chart bent, is het wel goed om eens uit te zoomen. Doe er wel of niet je voordeel mee. Ik neem het mee in mijn afweging, los van zoveel meer technical indicators, dat we er bij lange na nog niet zijn
oke ik zie wat er gaat gebeuren, nieuwe ATH soon!
Computer says no.Kol Nedra schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 19:09:
Hoi, ik heb even een vraag waar ik maar geen antwoord op kan vinden op de kanalen waar je dat zou verwachten.
Ik had een bitcoinmeester-account in 2024, deze is in 8-1-2025 overgegaan naar Kraken.
Ik moet nog belastingaangifte doen en daar heb ik de cijfers van nodig van mijn BCM-account, maar die is dus gesloten en overgezet naar Kraken.
Ik kreeg vorig jaar wel een mail met een overzicht van mijn tegoeden op 1-1-23 en 1-1-24, maar 1-1-25 heb ik dus niet.
Ik neem aan dat ik die bij Kraken aan moet kunnen. Maar hoe, hun chatbot is te irritant en kom ik niet verder mee, hun FAQ in het Engels over Amerikaanse belasting etc.
Wat ik er nog uit heb kunnen krijgen is de waarde per 8-1-25 in USD...
Ik had een bitcoinmeester-account in 2024, deze is in 8-1-2025 overgegaan naar Kraken.
Ik moet nog belastingaangifte doen en daar heb ik de cijfers van nodig van mijn BCM-account, maar die is dus gesloten en overgezet naar Kraken.
Ik kreeg vorig jaar wel een mail met een overzicht van mijn tegoeden op 1-1-23 en 1-1-24, maar 1-1-25 heb ik dus niet.
Ik neem aan dat ik die bij Kraken aan moet kunnen. Maar hoe, hun chatbot is te irritant en kom ik niet verder mee, hun FAQ in het Engels over Amerikaanse belasting etc.
als we geluk hebben gaan we misschien nog in de zomer nog naar $95k maar that's it, next stop is gewoon $140k+
Bedankt voor de aanvulling. Het betreft idd een analoge klok die kapot is.gebruikershaes schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 18:12:
[...]
De jeugd van tegenwoordig. Denkt dat een analoge klok altijd stil staat.
idd. Gisteren was absoluut het laatste liquidatie event voor volgende leg up. 95 zie ik ook totaal niet gebeuren. Of de pleuris moet echt uitbreken in de wereldKol Nedra schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 19:15:
[...]
als we geluk hebben gaan we misschien nog in de zomer nog naar $95k maar that's it, next stop is gewoon $140k+
[ Voor 11% gewijzigd door anti elppa op 06-06-2025 19:38 ]
Heb je al geprobeerd in te logen op de oude site dan? Soms blijft zo’n oude omgeving voor dit soort dingen nog live- staat er niks meer, maar wel nog je historie.Aardappel schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 19:12:
Hoi, ik heb even een vraag waar ik maar geen antwoord op kan vinden op de kanalen waar je dat zou verwachten.
Dan spreek je toch tegen de trend op de 4h en bijna daily ook..?anti elppa schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 19:34:
[...]
idd. Gisteren was absoluut het laatste liquidatie event voor volgende leg up. 95 zie ik ook totaal niet gebeuren. Of de pleuris moet echt uitbreken in de wereld
Interesting times...
AllTimeHodl?Kol Nedra schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 19:09:
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Woei. Stopped out. Was een more run. Nu weer zoeken naar nieuwe entry.
Heb net even door dat account van die whale James Wynn zitten lezen, die heeft letterlijk in een week tijd z’n hele vermogen (100 miljoen) met leverage door de plee gespoeld. Wat een clown zeg.
Sowieso als je nu een rondje doet op X denk je dat de hele wereld gek is.
Goed, Don pakt pils en popcorn en scrolt lekker verder. Proost en goed weekend allen.
Sowieso als je nu een rondje doet op X denk je dat de hele wereld gek is.
Goed, Don pakt pils en popcorn en scrolt lekker verder. Proost en goed weekend allen.
Klopt. Trend breekt alleen altijd ergens. Anders zouden we nu naar ZERO gaan.....kazzzdafke schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 19:54:
[...]
Dan spreek je toch tegen de trend op de 4h en bijna daily ook..?
Voor mij staan alle indicators op groen voor next leg up
Welke trade?gebruikershaes schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 20:05:
Woei. Stopped out. Was een more run. Nu weer zoeken naar nieuwe entry.
Interesting times...
klopt, ik wil geen fiat, ik wil assets only.
voor mij is het nu heel simpel, ik investeer alleen in bitcoin en aandelen, geen altjes meer voor mij. winst alloceer ik ik dividend aandelen en stablecoins
[ Voor 31% gewijzigd door Kol Nedra op 06-06-2025 21:05 ]
Long gisteren vanaf 101. Had een trailing stop vanaf 104.7.
[ Voor 10% gewijzigd door gebruikershaes op 06-06-2025 21:06 ]
Dan is dat winst genomen en niet stopped out
Interesting times...
Ja maar alles op die site linkt door naar kraken.Don Guacamole schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 19:36:
[...]
Heb je al geprobeerd in te logen op de oude site dan? Soms blijft zo’n oude omgeving voor dit soort dingen nog live- staat er niks meer, maar wel nog je historie.
Oh ok, nou zou me er niet te druk over maken, als jij t niet kan zien kan de belastingdienst t ook niet zien..Aardappel schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 21:33:
[...]
Ja maar alles op die site linkt door naar kraken.
Wow, ik heb op bijv. Kraken weleens trades lopen met een liquidatieprijs rond 5000-6000 USD dat je denkt: SL is niet nodig. Maar doe ik vanaf nu toch welColdcat schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 22:11:
Gisteren kon je BTC voor $0.06 kopen op MEXC.
Alles geliquideerd [Afbeelding]
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
"MEXC Exchange: Your Easiest Way to Crypto"

Wanneer gaan ze hun slogan hernoemen naar "Your Easiest Way to Lose Crypto"?
Dat zit wel Schnorr.
Damn. Wat veroorzaakt zo iets?Coldcat schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 22:11:
Op Kraken kan het ook zo gebeuren met die orderboeken.Taro schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 22:15:
[...]
Wow, ik heb op bijv. Kraken weleens trades lopen met een liquidatieprijs rond 5000-6000 USD dat je denkt: SL is niet nodig. Maar doe ik vanaf nu toch wel
No one can predict the market! - Who the hell knows!
Manipulatie
Gewoon een zomerse aanbieding.
A man who fears suffering is already suffering from what he fears.
Kun je nagaan hoeveel BTC je had gehad als je op $1.00 voor de grap een kooporder had staan.
Volume zal wel zeer laag zijn.
Zou wat zijn als dat lukte heColdcat schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 22:30:
Kun je nagaan hoeveel BTC je had gehad als je op $1.00 voor de grap een kooporder had staan.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Voor een tientje 10 BTC
Er zijn er hier in dit topic die het nog voor geen cent willen.. die orange coin.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
ho ho.. .bodem was $0.02.Vis schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 22:38:
[...]
Er zijn er hier in dit topic die het nog voor geen cent willen.. die orange coin.
Vergane glorie voor iedereen hier
Moeite / return verhouding was zeer hooog bij deze.
6 cent ook echt. Het klassieke nu.nl comment klopt dus ook gewoonColdcat schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 22:11:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Het was inderdaad geen f#cking zero. Bij 6 cent waren er alweer kopers. Klein wickje.Alpina schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 22:59:
[Afbeelding]
Party pooper.
Mexc is gewoon een hele betrouwbare exchange uit de Seychellen.
Kwam er nu wel achter dat er nog 15 TAO stond. Toch maar even naar Kraken gezet.knakworst schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 23:01:
[...]
Het was inderdaad geen f#cking zero. Bij 6 cent waren er alweer kopers. Klein wickje.
Alsof het niets is.Alpina schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 23:04:
[...]
Kwam er nu wel achter dat er nog 15 TAO stond. Toch maar even naar Kraken gezet.
:strip_exif()/f/image/RRvs6qeh5JtzkhTldOhUHCj9.png?f=user_large)
@Coldcat ik zie weak hands .... en een micro penis.
Vandaag lekker een feestje gehad.
Nog niet uitgestapt, komende week waarschijnlijk wel.
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Weet niet wat jij hebt hangen daar. Vliegt alleen nog maar First class zekersh4d0wman schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 23:19:
@Coldcat ik zie weak hands .... en een micro penis.
Een dikke groene paal op zaterdag. Wat is deze
Naar welke coin kijk jij?
Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8
Zou dan toch maar ff naar de dokter gaan voor een antibiotica kuurtje..
Blauwe ballen en groene palen. Heel normaal in de ochtend.Don Guacamole schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 09:00:
[...]
Gangreen van fournier heeft wel wat meer nodig dan een kuurtje😉Don Guacamole schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 09:00:
[...]
Nu mag de echte weekend pump beginnen.
Tot 110K flink wat shorts klaar om rekt te gaan, een miljard of 10.
There is no second best.
There is no second best.
Eerst de significante levels nog. 106 en een beetje.BTC100K2021 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 15:27:
Nu mag de echte weekend pump beginnen.
There is no second best.
Laagste punt confirmed. Vanaf nu adoptie, 420k.Numbers schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 13:24:
Geen reacties in uren... Bearmarket confirmed.
[Afbeelding]
Er komt altijd een punt in de cycle dat BTC een move maakt die door alles heen breekt.Coldcat schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 15:30:
[...]
Eerst de significante levels nog. 106 en een beetje.
Dan tellen die levels even niet.
Perfect moment. Retrace terug naar het 105K level gehad, paar extra shorts die inspelen op een terugval.
Tijd om daar dwars doorheen te rammen.
Precies. Wat ik gisteren ook schreef.BTC100K2021 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 15:34:
[...]
Er komt altijd een punt in de cycle dat BTC een move maakt die door alles heen breekt.
Perfect moment. Retrace terug naar het 105K level gehad, paar extra shorts die inspelen op een terugval.
Vanaf hier hopen op nog een dump. Of zelfs 98 of 95k is zelfde als 12k eind 2022. Of 43k in die gruwelijke consolidatie vorig jaar. Not gonna happen.
Zelf taro gaat nu voor 140k+
Je hebt die al een stuk gehad, met 50% winst, die 43 dagen duurde. Is dat de parabolische move?BTC100K2021 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 15:34:
[...]
Er komt altijd een punt in de cycle dat BTC een move maakt die door alles heen breekt.
Nee niet echt, maar ik weet niet of we die nog echt gaan krijgen.
Die move kwam er ook nadat iedereen dacht dat we naar ATH zouden gaan en paar dagen later in een bear zaten onder de 90k, met een paar fake outs en laatste flush out naar 74k , dus..
Ik denk dat 93k tot 88k nog altijd op het menu staat. Het zou echt DE move zijn om alles en iedereen rekt te laten gaan, om daarna te knallen naar 150k.
Het zal wss niet gebeuren, maar ik hou er wel rekening mee. Het is een level dat nog niet geretest is, de GF level ligt daar samen met nog een aantal indicatoren.
EDIT: we gaan het snel genoeg weten lijkt
108k zou ik toch maar even in de gaten houden.
[ Voor 10% gewijzigd door kazzzdafke op 07-06-2025 15:44 ]
Interesting times...
Dat begrijp ik niet helemaal elppa, we komen net van de 100k af dus 98k was niet eens heel gek ver weg.anti elppa schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 15:40:
[...]
Precies. Wat ik gisteren ook schreef.
Vanaf hier hopen op nog een dump. Of zelfs 98 of 95k is zelfde als 12k eind 2022. Of 43k in die gruwelijke consolidatie vorig jaar. Not gonna happen.
Klopt. Wat ik bedoel is nog een x daar heen.tomtom901 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 15:44:
[...]
Dat begrijp ik niet helemaal elppa, we komen net van de 100k af dus 98k was niet eens heel gek ver weg.
Weekendpump voelt als 800 jaar geleden.
En dan zullen we zondag wel weer terugcrabben naar de cme.
En dan zullen we zondag wel weer terugcrabben naar de cme.
BTC zegt net het tegenovergestelde van jouanti elppa schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 15:45:
[...]
Klopt. Wat ik bedoel is nog een x daar heen.
Interesting times...
Ah zo nee gezien we die eerdere wick op 100803.4 hebben vastgehouden zonder te closen hebben we denk ik voldoende liquidity opgehaald om bullish te blijven. Maar, de dynamiek die onze vrienden in de US introduceren op de markt kan BTC zomaar naar 98k stuwenanti elppa schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 15:45:
[...]
Klopt. Wat ik bedoel is nog een x daar heen.
Wat? Ik volg ff niet.kazzzdafke schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 15:48:
[...]
BTC zegt net het tegenovergestelde van jou
Precies.tomtom901 schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 15:48:
[...]
Ah zo nee gezien we die eerdere wick op 100803.4 hebben vastgehouden zonder te closen hebben we denk ik voldoende liquidity opgehaald om bullish te blijven. Maar, de dynamiek die onze vrienden in de US introduceren op de markt kan BTC zomaar naar 98k stuwen
Uiteraard kan trump of gruwelijk macro nieuws de boel verkloten
Ofwel ben ik mis ofwel.. maar de post van BTC100K2021 komt toch neer op: we kijken naar geen levels en gaan parabolisch omhoog?
Jij zegt: we gaan retracen
Of mis ik iets?
Interesting times...
Ik zeg ook gruwelijk up. Nergens heb ik het over retracen gehad.kazzzdafke schreef op zaterdag 7 juni 2025 @ 15:58:
[...]
Ofwel ben ik mis ofwel.. maar de post van BTC100K2021 komt toch neer op: we kijken naar geen levels en gaan parabolisch omhoog?
Jij zegt: we gaan retracen
Of mis ik iets?
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
- Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
- Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
- Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
- Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!