[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 105 ... 266 Laatste
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• desmond
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jongens, denk aan de lurkers en houd het gezellig! :)
Over koersontwikkelingen van crypto. Zolang crypto nauwelijks een rol speelt als betaalmiddel voor economische activiteit blijft de demping op koersontwikkelingen heel beperkt. Ideaal voor wie houdt van volatiliteit, minder fijn voor investeerders die snel paniekeren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Ja die alts stijgen een stuk harder als alles goed gaat.
Maar zo kan het ook.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pyfdp4qUjEW5qtQ6htetUCzs4Jc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fdG8VCc8HdSZBY37QJeUveWF.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Het is panikeren of in paniek raken.

#spelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Moon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 09:19:
[...]

Vergeet ook niet dat, en ik ben bloedserieus, het stuk gok verslaving mee kan spelen bij sommigen. Zeker bij leverage en shitcoins
Zeker, krijg al kramp in mn maag als ik soms die longs zie van jullie :X :+

Rapapa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_DGYDGFZQbQiVub5NmDoz1bdWbs=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/oOtM15GHR5EqEXpvjN7GXhKd.jpg?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SnoozeOperator
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-09 08:28
Ik had mijn geliefde XRP ook graag wat hoger gezien. Voor nu lijkt de 3$ support het te houden en de RSI is oversold dus hopelijk zijn alle paperhands en emotie handelaren er nu uitgeschud en bouncen we weer omhoog. Dat de SEC de ETF tegengehouden heeft helpt niet mee. Ik wacht het nog even af, nog niet op het punt dat ik verlies draai maar had misschien iets meer winst moeten pakken. the greed though.
Al doende leert men maar ik denk niet dat ik een altcoiner blijf... Trek de emotie prima maar als het niet nodig is dan maar een btc maxi worden in de volgende bear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
SnoozeOperator schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:13:
Ik had mijn geliefde XRP ook graag wat hoger gezien. Voor nu lijkt de 3$ support het te houden en de RSI is oversold dus hopelijk zijn alle paperhands en emotie handelaren er nu uitgeschud en bouncen we weer omhoog. Dat de SEC de ETF tegengehouden heeft helpt niet mee. Ik wacht het nog even af, nog niet op het punt dat ik verlies draai maar had misschien iets meer winst moeten pakken. the greed though.
Al doende leert men maar ik denk niet dat ik een altcoiner blijf... Trek de emotie prima maar als het niet nodig is dan maar een btc maxi worden in de volgende bear.
Het is niet erg als je nog een cycle nodig hebt om door te hebben dat je een btc maxi moet zijn. Dat betekent nog meer btc voor ons. *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
knakworst schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 09:12:
En aandelen vanochtend mooi omhoog. Bam doet bam.

Gekocht op 5,18 op 17 april, vandaag op 8,01 verkocht.

55% in 3 maanden. Zeg steeds tegen mezelf dit is allemaal tijdelijk. Maar kan beter uitsluitend in aandelen beleggen.
Aalberts doet BAM omlaag

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:05
Wispe schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:15:
[...]

Het is niet erg als je nog een cycle nodig hebt om door te hebben dat je een btc maxi moet zijn. Dat betekent nog meer btc voor ons. *O*
Ik had vanaf 1 Juli een +50% op SUI en +38% op Vechain. Je kan prima winsten halen met alts, maar je moet het beter timen. Dat is het meest lastige deel.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Faust1946
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 04-10 07:57
Ik ben hier al tijden een stille meelezer, maar heb eigenlijk nooit iets gepost. Simpelweg omdat ik weinig toe te voegen heb aan de briljante memes en epistels die hier voorbij komen. Toch wil ik via deze weg even mijn dank uitspreken voor alle hilarische, leerzame en ongefilterde berichten: keep them coming. Perfect leesvoer in de baas z'n tijd. Waarschijnlijk zitten we nu in de laatste maanden van deze bullmarkt, en ergens daarvoor ga ik al mijn bags dumpen en mezelf weer op een cold turkey crypto-detox zetten. Bij deze wens ik iedereen alvast de mooiste profits toe, met veel lambo’s en hier en daar een Porsche: moge de crypto goden ons gunstig gezind zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
bsmpower schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:32:
[...]

Ik had vanaf 1 Juli een +50% op SUI en +38% op Vechain. Je kan er prima winsten halen met alts, maar je moet het beter timen. Dat is het meest lastige deel.
Dat er dan nu een keer 10 tot 20% af gaat lag toch in de lijn der verwachtingen?
Er riepen hier aardig wat mensen dat er een correctie aan zat te komen.

Wees blij dat je de luxe hebt om met winst te kunnen spelen. Ik sta al maanden op verlies door een domme altcoin aankoop die compleet door het putje is gegaan. Gelukkig met geld dat ik kan missen.
Ik ben ook zeker niet de enige ben die hier post en wat spaarcentjes verbrand heeft op deze manier.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Faust1946
bsmpower schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 07:14:
[...]

Wat ik heb is winst, maar nog steeds -40% YTD.
Waarschijnlijk voegt dit bericht weinig toe voor jou, maar nu ik toch voor het eerst hier reageer wil ik kort iets meegeven dat jouw verhaal hopelijk in perspectief plaatst. Voor de mods: daarna hou ik er ook gelijk over op, dus maak jullie geen zorgen ;)!

Ik lees jouw bijdragen namelijk vaak met verbazing. Er zijn genoeg gebruikers hier, inclusief mijzelf, die de afgelopen periode jaarsalarissen hebben zien verdampen (en weer deels terugkomen). Daarom kan ik iemand die klaagt dat zijn winst wat minder is geworden niet echt serieus nemen, zeker niet op dagen dat ik hele maandsalarissen zie verdampen. Ik kan dit overigens emotioneel prima aan, anders begin ik hier niet aan.

Ik denk dat dit ook de kern raakt van waarom sommige mensen geïrriteerd raken van jouw berichten: je doet alsof je je huis vergokt hebt, terwijl je in feite niet eens echt ‘skin in the game’ hebt. Iedereen geeft je ondertussen ook nog tevergeefs de beste adviezen, daar is al genoeg over gezegd. Dus plaats het allemaal gewoon wat meer in perspectief of blijf anders uit de keuken als je de hitte niet aankan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Frozen-North schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:42:
[...]

Dat er dan nu een keer 10 tot 20% af gaat lag toch in de lijn der verwachtingen?
Er riepen hier aardig wat mensen dat er een correctie aan zat te komen.

Wees blij dat je de luxe hebt om met winst te kunnen spelen. Ik sta al maanden op verlies door een domme altcoin aankoop die compleet door het putje is gegaan. Gelukkig met geld dat ik kan missen.
Ik ben ook zeker niet de enige ben die hier post en wat spaarcentjes verbrand heeft op deze manier.
Precies dit, jij speelt met winst andere waaronder ik zijn hun inleg en winst al eens kwijt geraakt dus ik vind dat je niet mag klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Nu online
Zijn er hier mensen die Robinhood gebruiken? En is je ervaring dan positief of negatief?

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:03
John245 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:57:
Zijn er hier mensen die Robinhood gebruiken? En is je ervaring dan positief of negatief?
Ik gebruik het zelf niet, ben het ook niet van plan overigens.
De hele gamestop saga (google: roaring kitty) is voor mij genoeg signaal om niet met zo een partij in zee te willen gaan.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Ondertussen worden er weer pagina's met epistels volgeschreven over het portfolio van een mede-forumlid, zoals dat al maanden het geval is. Goed bedoelde adviezen, maar volgens mij weten we allemaal dat er niets met deze adviezen wordt gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Gelukkig heb ik die shitcoinstock niet in portefeuille. Had wel tijd geleden ACOMO verkocht die gaat nu ook up. FOMO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:23
jvel92 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:04:
Ondertussen worden er weer pagina's met epistels volgeschreven over het portfolio van een mede-forumlid, zoals dat al maanden het geval is. Goed bedoelde adviezen, maar volgens mij weten we allemaal dat er niets met deze adviezen wordt gedaan.
Er is gewoon weinig actie. Dat is overigens inherent aan hoe BTC vaak beweegt. Leg omhoog of omlaag en daarna langere tijd consolidatie.

In 2 dagen omhoog van 108 naar 118 en nu zitten we alweer 3 weken te rangen.

Adoptie is de volatiliteit verder aan het beteugelen.

Over een paar jaar kunnen we de Slowchat sluiten, dan valt er nauwelijks meer iets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

BTC100K2021 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:10:
[...]

Er is gewoon weinig actie. Dat is overigens inherent aan hoe BTC vaak beweegt. Leg omhoog of omlaag en daarna langere tijd consolidatie.

In 2 dagen omhoog van 108 naar 118 en nu zitten we alweer 3 weken te rangen.

Adoptie is de volatiliteit verder aan het beteugelen.

Over een paar jaar kunnen we de Slowchat sluiten, dan valt er nauwelijks meer iets te melden.
1 BTC = 1 BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Onbereikbaar voor velen.

1 sat = 1 sat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Nouwja, in dat geval: doe mij maar 1 BTC

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
jvel92 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:04:
Dat er misschien een enkeling niets mee doet, betekent niet dat er een groep lurkers e.d. er niets mee doet.

Kijk hoeveel mensen hier opeens bitcoin maxi zijn. Dat is echt niet enkel omdat ze zelf tot die conclusie zijn gekomen. Dat is zeker geholpen door een groot aantal "Told you so" posts hier.

En de enkeling die er niets van leert en steeds dezelfde fout maakt is ook heel nuttig. Het is een constante reminder wat je niet moet doen. En vaak een signaal waar je zelfs op kan traden. Het laat goed zien wanneer de Fomo aanwezig is, en waar we in de bullrun zitten met het hele verhaal over optimism, depression etc.

Hoe moet je anders weten dat het bloed door de straten loopt en je moet kopen omdat de ervaren rotten kopen, terwijl dezelfde fouten-makers alles verkopen en het einde der tijden aankondigen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
ByteMe_ schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:22:
[...]

Nouwja, in dat geval: doe mij maar 1 BTC
Mijn plan was 1 BTC kopen in 2023. Maar onzekerheid op werk durfde ik het niet aan. Uiteindelijk gekocht vlak voor de verkiezingsuitslag dus mag niet klagen. Maar had zeker meer kunnen hebben.

En toch gewoon tevreden met de winst waar ik die heb. Want met de kennis die ik toen had, was dat gewoon de beste beslissing. Met de kennis van nu niet. Maar dan kan je jezelf gek blijven maken met onrealistische fantasien zoals het kopen op 6 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:21:
[...]

Onbereikbaar voor velen.

1 sat = 1 sat
Heb al in mijn agenda staan om volgend jaar zomer mijn hypotheek te ophogen om daarmee in herfst 1 BTC te kopen.
We gingen naar 420 mio toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Waah schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:23:
[...]

Dat is zeker geholpen door een groot aantal "Told you so" posts hier.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hIw3a57wJuK56Ix6hEcnTid2Epo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RTAv9JFhydbW65H08o4VccGG.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:54
Mooi dat er ook zonder mijn afwezigheid wat reuring is.

The ticker is eth :*)

eth, The world's computer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
almelo15 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:30:
Mooi dat er ook zonder mijn afwezigheid wat reuring is.

The ticker is eth :*)
https://www.tradingview.com/symbols/BTC.D/

Afbeeldingslocatie: https://media3.giphy.com/media/v1.Y2lkPTZjMDliOTUyZ2dwaXFnN3N1azBrZWowMzc1c2VzOXVucnY1ZDlkY3F4Zm4zZXg0MCZlcD12MV9naWZzX3NlYXJjaCZjdD1n/15aGGXfSlat2dP6ohs/source.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Waah schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:25:
[...]

Mijn plan was 1 BTC kopen in 2023. Maar onzekerheid op werk durfde ik het niet aan. Uiteindelijk gekocht vlak voor de verkiezingsuitslag dus mag niet klagen. Maar had zeker meer kunnen hebben.

En toch gewoon tevreden met de winst waar ik die heb. Want met de kennis die ik toen had, was dat gewoon de beste beslissing. Met de kennis van nu niet. Maar dan kan je jezelf gek blijven maken met onrealistische fantasien zoals het kopen op 6 cent.
Dan is de bruto winst wel flink hoger iig. Mijn relatieve winst mag dan hoger zijn, maar ik ben veel te laat in crypto begonnen als je kijkt hoeveel BTC kan groeien per cycle. Jouw aanschaf zou mijn doel zijn geweest in de volgende cycle.

Dus echt veel kan ik ook niet 'verliezen' als ik geen winst neem. Maar ik ga er vanuit dat we nog even tot september doorzetten. Dan heb ik mijn eerste doel wel behaalt *O* En als XRP en/of ETH ook ngo wat doorknallen, dan ga ik zelfs over dat doel heen.

En nog even kijken wanneer ik DCA weer inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Wispe schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:29:
[...]

Heb al in mijn agenda staan om volgend jaar zomer mijn hypotheek te ophogen om daarmee in herfst 1 BTC te kopen.
We gingen naar 420 mio toch?
Vast niet serieus, maar je mag je hypotheek toch niet meer ophogen voor dit soort zaken?
De tijd van een Porsche kopen, en het geld uit je stenen te trekken met behulp van de Rabobank is wel voorbij dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Waah schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:35:
[...]

Vast niet serieus, maar je mag je hypotheek toch niet meer ophogen voor dit soort zaken?
De tijd van een Porsche kopen, en het geld uit je stenen te trekken met behulp van de Rabobank is wel voorbij dacht ik?
Jawel hoor, mag gewoon als je het kunt dragen. Valt wel in box 3 ipv box 1.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BTC100K2021
Wispe schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:36:
[...]

Jawel hoor, mag gewoon als je het kunt dragen. Valt wel in box 3 ipv box 1.
En als de bank het je wil geven. Kan mij voorstellen dat ze graag inclusief onderbouwing willen weten waar je het voor gaat gebruiken.

Als het niet waarde verhogend is voor je huis neemt het risico toe voor de bank.

Maar hypotheek verhogen voor dit soort ongein moet je helemaal niet willen. Beetje hetzelfde als private lease, wel een nieuwe wagen op de oprit willen (voor de buren) maar geen geld hebben om hem te betalen.

Je wil juist een lage of geen hypotheek en dus veel vrije kasstroom per maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:46:
[...]

En als de bank het je wil geven. Kan mij voorstellen dat ze graag inclusief onderbouwing willen weten waar je het voor gaat gebruiken.
Nee hoor, hoeft niet.
Als het niet waarde verhogend is voor je huis neemt het risico toe voor de bank.
Ooit van LTV gehoord?
Maar hypotheek verhogen voor dit soort ongein moet je helemaal niet willen. Beetje hetzelfde als private lease, wel een nieuwe wagen op de oprit willen (voor de buren) maar geen geld hebben om hem te betalen.

Dat verschilt echt per persoon en is situatie afhankelijk. Dit is wel echt kort door de bocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
Ja, meer lening is hogere LTV = meer risico voor de bank = hogere risicoklasse = hogere rente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:18
BTC100K2021 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:46:
[...]

Niet helemaal waar, een aflossingsvrije hypotheek of een hypotheek met een lagere rente kan je beter laten staan, als je met de aflossing een hoger rendement (inclusief inflatie) kan maken.

Daarbij die schuld heeft ook last van de inflatie. Een hypotheek van €200k van 2013 is nu makkelijker af te lossen, in 2013 was een modaal jaarsalaris €32,5k en nu €46,5k.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 24-07-2025 11:56 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:50:
[...]

Ja, meer lening is hogere LTV = meer risico voor de bank = hogere risicoklasse = hogere rente
Het ophogen van de lening hoeft niet te resulteren in waardeverhoging van het onderpand hoor.
Ik heb geen kinderen om op te voeden en met een LTV van nog geen 25% en een fikse salarisverhoging op komst per 1 januari weet ik waar ik aan doe. Dank voor je goede zorgen. :)

On-topic weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
Wispe schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:53:
[...]

Het ophogen van de lening hoeft niet te resulteren in waardeverhoging van het onderpand hoor.
Ik heb geen kinderen om op te voeden en met een LTV van nog geen 25% en een fikse salarisverhoging op komst per 1 januari weet ik waar ik aan doe. Dank voor je goede zorgen. :)

On-topic weer?
On topic dan maar: ik ben bang dat ik met de overwaarde die ik kan opnemen, in de bear straks alsnog geen BTC kan kopen :+

Maar als dat wel kan, is dat nog veel erger eigenlijk _O-

[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 24-07-2025 12:06 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:08
Domino schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:00:
[...]
Ik gebruik het zelf niet, ben het ook niet van plan overigens.
De hele gamestop saga (google: roaring kitty) is voor mij genoeg signaal om niet met zo een partij in zee te willen gaan.
Eens. Maar zelfs Interactive Brokers deed daar aan mee, en dat is toch wel de grootste.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Waah schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 11:23:
[...]

Dat er misschien een enkeling niets mee doet, betekent niet dat er een groep lurkers e.d. er niets mee doet.

Kijk hoeveel mensen hier opeens bitcoin maxi zijn. Dat is echt niet enkel omdat ze zelf tot die conclusie zijn gekomen. Dat is zeker geholpen door een groot aantal "Told you so" posts hier.

En de enkeling die er niets van leert en steeds dezelfde fout maakt is ook heel nuttig. Het is een constante reminder wat je niet moet doen. En vaak een signaal waar je zelfs op kan traden. Het laat goed zien wanneer de Fomo aanwezig is, en waar we in de bullrun zitten met het hele verhaal over optimism, depression etc.

Hoe moet je anders weten dat het bloed door de straten loopt en je moet kopen omdat de ervaren rotten kopen, terwijl dezelfde fouten-makers alles verkopen en het einde der tijden aankondigen?
De meesten hier zijn maxi, omdat ze inmiddels al een aantal cycles meegaan en door schade en schande zelf hebben ingezien dat hun geld alleen maar verdampt met alts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Nu online
jvel92 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:12:
[...]

De meesten hier zijn maxi, omdat ze inmiddels al een aantal cycles meegaan en door schade en schande zelf hebben ingezien dat hun geld alleen maar verdampt met alts.
En ze zien dat de maxi's hun geld niet verdampt. Dat helpt zeker mee.

Dat de meme "shitcoin? If not btc -> yes" hier zo lang al meegaat heeft daar zeker mee te maken. En echt niet alle maxi's hier hebben dat zelf ingezien. Vele hebben dat gewoon gezien aan een aantal mensen hier :+ die dat er ook graag inwrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:05
Faust1946 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:49:
[...]

Waarschijnlijk voegt dit bericht weinig toe voor jou, maar nu ik toch voor het eerst hier reageer wil ik kort iets meegeven dat jouw verhaal hopelijk in perspectief plaatst. Voor de mods: daarna hou ik er ook gelijk over op, dus maak jullie geen zorgen ;)!

Ik lees jouw bijdragen namelijk vaak met verbazing. Er zijn genoeg gebruikers hier, inclusief mijzelf, die de afgelopen periode jaarsalarissen hebben zien verdampen (en weer deels terugkomen). Daarom kan ik iemand die klaagt dat zijn winst wat minder is geworden niet echt serieus nemen, zeker niet op dagen dat ik hele maandsalarissen zie verdampen. Ik kan dit overigens emotioneel prima aan, anders begin ik hier niet aan.

Ik denk dat dit ook de kern raakt van waarom sommige mensen geïrriteerd raken van jouw berichten: je doet alsof je je huis vergokt hebt, terwijl je in feite niet eens echt ‘skin in the game’ hebt. Iedereen geeft je ondertussen ook nog tevergeefs de beste adviezen, daar is al genoeg over gezegd. Dus plaats het allemaal gewoon wat meer in perspectief of blijf anders uit de keuken als je de hitte niet aankan.
Als je jaarsalarissen verliest en weer wint in een korte periode heb je het een heel stuk beter dan ik. Want dan is je portfolio er eentje met minimaal 5 nullen. Dat zal vast ook stess geven bij grote dalingen, maar als je met zulke bedragen speelt ben je al binnen en is het een leuk extraatje (aanname uiteraard)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:36
bsmpower schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:38:
[...]

Als je jaarsalarissen verliest en weer wint in een korte periode heb je het een heel stuk beter dan ik. Want dan is je portfolio er eentje met minimaal 5 nullen. Dat zal vast ook stess geven bij grote dalingen, maar als je met zulke bedragen speelt ben je al binnen en is het een leuk extraatje (aanname uiteraard)
Nee absoluut niet. Is namelijk voor iedereen anders. Ook sterk afhankelijk van je situatie.

Wat voor mij iig scheelt is de tijd en ervaringen. Ik heb gewoon heel veel littekens gekregen en ben nu aardig kogelvrij voor stress en swings, en daardoor ben ik extreem veel beter om me staande te houden in deze idiote markt. Het bedrag in euro's doet er totaal niet toe imo

Beste wat je kan doen is emotie eruit halen. Maar dat is direct ook het moeilijkste. En voor sommigen gewoon onmogelijk.
Misschien moet je eens starten met je doelen op een bord schrijven en er elke dag naar kijken en naar handelen. Kunnen ook andere doelen zijn in het leven

[ Voor 34% gewijzigd door anti elppa op 24-07-2025 12:56 ]

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
over salarissen gesproken, die airdrop is vandaag gesweest, dus geen excuus en koop BTC!

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:39
Kol Nedra schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:57:
over salarissen gesproken, die airdrop is vandaag gesweest, dus geen excuus en koop BTC!
Ben je gek? Ik kom uit de tijd dat dat nog minimaal 100.000 dollar goedkoper was.
Ik koop wel wat shitcoins. Zijn in de afgelopen jaren alleen maar goedkoper geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Ray_ schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:59:
[...]

Ben je gek? Ik kom uit de tijd dat dat nog minimaal 100.000 dollar goedkoper was.
Ik koop wel wat shitcoins. Zijn in de afgelopen jaren alleen maar goedkoper geworden.
iets wat kwaliteit heeft kost eenmaal geld, en je raad het al, Bitcoin kost over enkele jaren nog meer eurootjes dan dit moment

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mayhem
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 10:10

mayhem

Kreeg net een belletje van +31_6_84150090, een meneer die zei dat hij voor Blockchain werkte en of ik een Ledger wallet had. Geen idee of ik dat heb O-), dus ik vroeg hem waarom hij dat wilde weten. Hij antwoordde met het verzinsel dat mijn wallet geblokkeerd was (dat kan volgens mij helemaal niet). Dus ik confronteer hem daarmee, begint ie te schreeuwen dat ik niet moet doen alsof ik alles weet (was dat maar zo). Opgehangen en nummer geblokkeerd.

Waarschijnlijk mijn gegevens uit een oude Ledger hack dataset gekregen.

U zijt gewaarschuwd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:13

YES

Moderator General Chat
mayhem schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:06:
Kreeg net een belletje van +31_6_84150090, een meneer die zei dat hij voor Blockchain werkte en of ik een Ledger wallet had. Geen idee of ik dat heb O-), dus ik vroeg hem waarom hij dat wilde weten. Hij antwoordde met het verzinsel dat mijn wallet geblokkeerd was (dat kan volgens mij helemaal niet). Dus ik confronteer hem daarmee, begint ie te schreeuwen dat ik niet moet doen alsof ik alles weet (was dat maar zo). Opgehangen en nummer geblokkeerd.

U zijt gewaarschuwd.
Ja met een vergelijkbaar crypto verhaal werd ik onlangs ook gebeld, alleen dan hadden ze Rabobank gegevens van me en zeiden dat er geld vanaf was gehaald en naar een exchange gestuurd en dat ik waarschijnlijk slachtoffer was van een hack en hij dat graag met mij wilde oplossen.

Toen ik zei dat ik niet geloofde dat hij bij de Rabobank werkte en zei dat die dat nooit zo telefonisch 'even zouden oplossen', werd ie kwaad en zei hij dat ik nu niet de wijsneus uit moest gaan hangen. Toen heb ik maar gezegd dat een Rabobank medewerker zoiets al helemáál nooit zou zeggen tegen een klant en opgehangen.

Wel jammer, had hem achteraf aan het lijntje willen houden of juist alles bevestigen wat ie zei, iets als "ja dat klopt, ik heb daar crypto gekocht". Ben wel benieuwd wat er dan gezegd wordt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
ik wordt zo nu en dan gebeld maar neem nooit op, echt nooit!
alleen nummers die in mijn lijst staan hebben kans.

wat ik het liefste zou willen is eigenlijk een telefoon hebben zonder belfunctie, mij niet bellen....maar mailen

nothing stops this train

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Lekker dan. Ik probeer Kol al een jaartje te bellen om te zeggen dat hij geen shitcoins moet kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:13

YES

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:14:

wat ik het liefste zou willen is eigenlijk een telefoon hebben zonder belfunctie, mij niet bellen....maar mailen
Ik neem elk telefoontje op. Waarom zou ik niet opnemen? Omdat ik een bandje met computerstem zou kunnen aantreffen, of een oplichter die zelf zijn woordje doet? Kan ik me echt niet druk om maken, als ik er zin in heb maak ik een praatje of zeg ik ze dat ze iets beters met hun leven moeten gaan doen. Als ik er geen zin in heb hang ik op en blokkeer het nummer.

Momenteel solliciteer ik her en der een beetje en dus neem ik nu helemaal alles op wat ik aan oproepen binnen krijg ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 20:00
mayhem schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:06:

U zijt gewaarschuwd.
Ik word altijd door de Rabobank gebeld :+
We hebben een transactie kunnen blokkeren maar u heeft last van malware...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
YES schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:18:
[...]

Ik neem elk telefoontje op. Waarom zou ik niet opnemen? Omdat ik een bandje met computerstem zou kunnen aantreffen, of een oplichter die zelf zijn woordje doet? Kan ik me echt niet druk om maken, als ik er zin in heb maak ik een praatje of zeg ik ze dat ze iets beters met hun leven moeten gaan doen. Als ik er geen zin in heb hang ik op en blokkeer het nummer.

Momenteel solliciteer ik her en der een beetje en dus neem ik nu helemaal alles op wat ik aan oproepen binnen krijg ;)
ik neem niet op omdat ik er een hekel aan heb.
ik heb liever face to face contact, of mailen en wanneer ik tijd heb om ernaar te kijken.
telefoon is zo agressief, het stoort waar je mee bezig was.
en moet zeggen sinds ik dit doe wordt ik maar 2x per maand gebeld, waarvan er misschien 1 echt nuttig was

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• elektriekert
YES schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:12:
[...]

Ja met een vergelijkbaar crypto verhaal werd ik onlangs ook gebeld, alleen dan hadden ze Rabobank gegevens van me en zeiden dat er geld vanaf was gehaald en naar een exchange gestuurd en dat ik waarschijnlijk slachtoffer was van een hack en hij dat graag met mij wilde oplossen.

Toen ik zei dat ik niet geloofde dat hij bij de Rabobank werkte en zei dat die dat nooit zo telefonisch 'even zouden oplossen', werd ie kwaad en zei hij dat ik nu niet de wijsneus uit moest gaan hangen. Toen heb ik maar gezegd dat een Rabobank medewerker zoiets al helemáál nooit zou zeggen tegen een klant en opgehangen.

Wel jammer, had hem achteraf aan het lijntje willen houden of juist alles bevestigen wat ie zei, iets als "ja dat klopt, ik heb daar crypto gekocht". Ben wel benieuwd wat er dan gezegd wordt.
Een pan en een lepel heb je nodig.
De volgende gaat op speaker en komt onder de pan te liggen.....
BING BING BING BING!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
YES schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:18:
[...]

Vraag eens wat er mee te verdienen valt :p

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
knakworst schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:16:
Lekker dan. Ik probeer Kol al een jaartje te bellen om te zeggen dat hij geen shitcoins moet kopen.
doe maar mailen dan:

Kolletje.sexy.beast69@hotmail.com

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:03
[...]

Alles is relatief, wat voor de veel geld lijkt is voor de ander wisselgeld. Maar percentages blijven percentages.
Ray_ schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:59:
[...]

Buy once, cry once.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Kol Nedra schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:26:
[...]

doe maar mailen dan:

Kolletje.sexy.beast69@hotmail.com
Vreemd, ik mail al tijden naar kolletje-snolletje@gmail.com om iets te plannen om mijn kratjes op te halen. :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pakkiwakki
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:10
Om een of andere reden krijg ik alleen franse telefoontjes. Dus ik antwoord doodleuk in het vlaams.
9/10 hangen ze op en zo heb ik 9/10 echt iemand van Proximus of Telenet aan de lijn.
Ook op de vraag of ik Frans kan, zeg ik dat ik in Belgie ben en niet Frankrijk.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Faust1946
[...]

Tja, deze reactie zegt eigenlijk alles 😉. Ik gun het je niet, maar soms is het enige middel om emotioneel afgestompt te raken simpelweg een flinke smak geld verliezen. Pas dan beseffen de meesten dat geld je geluk niet bepaalt, ook al is het natuurlijk verdomd handig om wat op je rekening te hebben. Ik zet er meteen een streep onder en laat jou lekker in je aannames, sterkte en hopelijk veel profits de komende maanden! Ik duik weer terug de anonimiteit in en ga genieten van alle berichten die hier voorbij komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Faust1946 op 24-07-2025 13:46 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Faust1946 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:40:
[...]

Tja, deze reactie zegt eigenlijk alles 😉. Ik gun het je niet, maar soms is het enige middel om emotioneel afgestompt te raken simpelweg een flinke smak geld verliezen. Pas dan beseffen de meesten dat geld je geluk niet bepaalt, ook al is het natuurlijk verdomd handig om wat op je rekening te hebben. Ik zet er meteen een streep onder en laat jou lekker in je aannames, sterkte en hopelijk veel profits de komende maanden! Ik duik weer terug de anonimiteit in en ga genieten van alle berichten die hier voorbij komen.
Je mag wel meer posten hoor, laat je er niet door ontmoedigen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Nu online
Zolang we dit zien blijven we shitcoins kopen. Dikke $rekt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lbjG-EAU7HtAHZSEoQMwk7zkbgA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kka4wE9lPsNA5QHRM2b0aG7a.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
tomtom901 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:37:
Vreemd, ik mail al tijden naar kolletje-snolletje@gmail.com om iets te plannen om mijn kratjes op te halen. :?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7tpG_xgM-G7EB8y-XIt8guKVpQ0=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mV5rgx1mXO233O8pJOh5wJQB.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oski27
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
anti elppa schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:51:
[...]

Nee absoluut niet. Is namelijk voor iedereen anders. Ook sterk afhankelijk van je situatie.

Wat voor mij iig scheelt is de tijd en ervaringen. Ik heb gewoon heel veel littekens gekregen en ben nu aardig kogelvrij voor stress en swings, en daardoor ben ik extreem veel beter om me staande te houden in deze idiote markt. Het bedrag in euro's doet er totaal niet toe imo

Beste wat je kan doen is emotie eruit halen. Maar dat is direct ook het moeilijkste. En voor sommigen gewoon onmogelijk.
Misschien moet je eens starten met je doelen op een bord schrijven en er elke dag naar kijken en naar handelen. Kunnen ook andere doelen zijn in het leven
Dit geldt denk ik echt voor 90%. Veel mensen weten wat ze moeten doen in theorie. Tegen een ander wel duidelijk kunnen vertellen hoe te handelen, maar wanneer je zelf de getallen over je scherm heen ziet vliegen; common sense? Wat?

Ik doe dit nu een jaartje (daarvoor zo nu en dan), maar pfoe. Als ik met grotere bedragen in alts/btc zit, is het soms nog lastig. Ik trade dan ook altijd met leverage, ja verklaar mij maar voor gek. Ik heb die prikkel simpelweg nodig, anders ga ik wel volledig in aandelen zitten.
Met memes heb ik daar totaal geen last van; -30 of -50% doet mij vrij weinig. Hoort er bij in die wereld, die nu zga dood is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:48

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Guere hehe een aanhanger. * sh4d0wman mompelt iets over een kofferbak... :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:08
knakworst schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 10:06:
Ja die alts stijgen een stuk harder als alles goed gaat.
Maar zo kan het ook.

[Afbeelding]
Altseason cancelled, for now.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
sh4d0wman schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:43:
@Guere hehe een aanhanger. * sh4d0wman mompelt iets over een kofferbak... :P
De Cuore heeft z'n eigen memes :D Tomtom is van de Porsches, jwz :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Cyclonist schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:56:
[...]

Weet niet of je serieus bent, maar het ging afgelopen weken hard omhoog, dan is een kleine correctie om even op adem te komen gewoon normaal. Solana ging op 5 weken tijd bijna 60% omhoog 8)7 De weekly candles zijn voor veel alts zelfs nog gewoon groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Cyclonist schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:56:
[...]

Op zich is het goed om scherp te blijven als je in alts zit. Ook in december ging alles YOLO en heel snel weer REKT. Maar ik verwacht wel dat we weer doorgaan eigenlijk. Met de oortrekkersrol van de orangepill. >:)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• elektriekert
tomtom901 schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:47:
[...]

Je mag wel meer posten hoor, laat je er niet door ontmoedigen :)
Ik ben het hier volledig mee eens, kom er maar in @Faust1946 !

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W6FUEsU9AtiAiuEYDqTpiZt5-jI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/yA5iE5s9pq8t4wXY3jAg8ULF.gif?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door elektriekert op 24-07-2025 15:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
anti elppa schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 12:51:
[...]

Hij heeft genoeg hulp aangeboden gekregen maar verkiest de gemakkelijke weg.

Het blijft soms schrikbarend om te zien dat de gemiddelde tweaker 100 uur in het uitzoeken van een nieuwe tv steekt maar op basis van enkele minuten onderzoek meer als 10k in een shitcoin pompt. Dit alles zonder een vinger naar iemand te wijzen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MrFX
Kol Nedra schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 13:14:

Dat heet een tablet _O- _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Don Guacamole schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 14:18:
Zolang we dit zien blijven we shitcoins kopen. Dikke $rekt
[Afbeelding]
Wen rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Trump gaat de FED bezoeken. Gezelligheid. Zal wel alleen een glaasje water aangeboden krijgen, de verbouwing valt al zo duur uit :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aeronaut
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
Beetje longs rekten hoort bij een bull.. niks gaat in een rechte lijn omhoog.

En btcd?
Double top getekend
62% support/resistance getest

Lets go

TACO speelt met mn Privé - SC Fonds 12-2024 - SC Fonds 07-2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Sorry toch een bear market....

Jim Kramer is super bullish op bitcoin vanwege de US schuld.

https://coindoo.com/jim-c...-u-s-debt-crisis-deepens/

[ Voor 28% gewijzigd door knakworst op 24-07-2025 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
BTC, pak eens ff 118.9 dan kunnen we nog wat omhoog :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 21:08
Lelijkste Porsche aller tijden.. wss gekocht door winst van shitcoins

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 15:41:
[...]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 19:50
kazzzdafke schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 15:41:
[...]

Dat is geen Porsche, dat is een omgebouwde passat..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10 10:09

E-B

murphydrz schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 15:43:
[...]

Dat is geen Porsche, dat is een omgebouwde passat..
Elke Porsche is toch in feite een platgeslagen Kever? :X

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e3hR3Dbc6M0N6J2w9O0hcPsN13I=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/6Nzhfr3LZb3xtItWFLYWLXZw.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MTrhC0WyAkyPdN7SDLxgztuDQ1g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ekBgJr9jSjWlY885dZdFmzFe.jpg?f=fotoalbum_large

Shoot me. Ik vind ze geweldig mooi.

Op dit moment bij gebrek aan alt seizoen kom ik niet verder dan dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AnyAqorsWGnaggIEJc3hjytf4tM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/v55GuTVv44ALapNNvNVGpYnf.webp?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Alpina schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 16:04:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Op dit moment bij gebrek aan alt seizoen kom ik niet verder dan dit.

[Afbeelding]
Je hebt vast iets anders waarmee je ook een vrouw kan kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Alpina schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 16:04:
trip_icc():strip_exif()/f/image/ekBgJr9jSjWlY885dZdFmzFe.jpg?f=user_large",,"1"][Afbeelding][/url]

_/-\o_

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Wispe schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 16:06:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hc6bLoYnpRY7eDy-aAG7gmBkcU4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R3NOIHDLCtvLYhoyggUUvTrR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
heb je ze in klein formaat? zoals een telefoon? :)

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
Wispe schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 16:06:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-RCgodD1lvr3OXnw-R3sE9LXLWA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/8DlARVlejMsrZ9uiwWtglKNd.jpg?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
  • Nu online
Ben gelukkig getrouwd hoor.

Nouja, nog wel.

Mits er een altseason komt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S587WDl4pkgG8LkKSCRljYrmOLg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/qpaW8IBCkX0OnXgGvI1mkPtI.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
Kol Nedra schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 16:10:
[...]

heb je ze in klein formaat? zoals een telefoon? :)
uitvoering: Razer Edge (2023) Zwart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 16:23:
[...]

die prijs.....nope not gona happen :)
Heb je een Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
Kol Nedra schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 16:23:
[...]

die prijs.....nope not gona happen :)
https://www.goretroid.com...retroid-pocket-4-handheld

Kun je nog oude games spelen ook.

Win win

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Alpina schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 16:15:
Ben gelukkig getrouwd hoor.

Nouja, nog wel.

Mits er een altseason komt

[Afbeelding]
Er is hoop. Ethereum gaat weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Motorola, onder de €185 was ie

nothing stops this train

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
knakworst schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 16:35:
[...]

Er is hoop. Ethereum gaat weer lekker.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/a16r1s.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wispe
  • Niet online
Kol Nedra schreef op donderdag 24 juli 2025 @ 16:37:
[...]

Motorola, onder de €185 was ie
Ik word ook niet graag gebeld, dus ik heb zo ingeschakeld staan dat ik geen meldingen krijg als ik word gebeld en de beller voicemail krijgt. Ik weet niet of je dat op een Motorola kan instellen.
Mensen die mij moeten hebben, weten dat ze mogen appen of mailen. Anders is het pech voor ze.

[ Voor 11% gewijzigd door Wispe op 24-07-2025 16:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
[...]

Korte periode? Joh, sommigen hebben jaarsalarissen in seconden zien verdwijnen ipv in uren of dagen. En dan realtime moeten bijschakelen om de positie niet kwijt te raken.

You ain't seen nothing yet als je dat nog niet hebt meegemaakt. Qua gevoel ook niet. Wanneer het lukt voel je je nog steeds depressief omdat de adrenaline voor de rest van je leven op is :+

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 105 ... 266 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!