klopt geen behoefte aan/ zonde van mijn tijd. Ik heb 8 jaar lang eth gehad. Dikke winsten mee gemaakt. Maar vanuit mijn oogpunt is eth gigantische stappen achteruit gegaan. Jij zal het daar niet mee eens zijn, dat kan.almelo15 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:52:
[...]
Wel grappig dit. Doet me beetje denken aan de begindagen van btc. Toen had je nog argumenten van; btc wordt veel gebruikt door criminelen dus moet je er gewoon van wegblijven.
Dus omdat er ook veel rommel op eth zit (en dat zit er) moet je er maar niks inzien? Ook dit is gewoon de kracht van decentralisatie. Iedereen doet lekker wat die wil en niemand is de baas. De waarde komt uiteindelijk wel met projecten die echt iets toevoegen.
Ongelimiteerde inflatie is gewoon onzin, ik weet niet of dit een poging was om te trollen, of dat je dit oprecht niet wist. Ik zou bijna zeggen verdiep je nog eens opnieuw in de fees en het deflationere systeem van eth, maargoed daar heb je denk ik geen behoefte aan.wat je zegt klopt in ieder geval grotendeels niet.
Verder begin ik met 12 jaar in crypto en een aardig opgebouwd vermogen ook minder en minder risico te nemen. Ik zit nu op het punt dat waarschijnlijk deze cycle nog ik in theorie zou kunnen stoppen met werken voor de rest van mijn leven (niet dat ik dat doe, maar de optie is er). Ik ga dus ook gewoon geen tijd meer in zo iets als ETH stoppen. De dump die ETH gehad heeft, geeft mij totaal geen goed gevoel. Ik heb zelfs 1,5 jaar terug nog geroepen dat als eth onder de 0,03 BTC komt, ik bij zou kopen. Ik werd toen al voor gek verklaart, want zo laag zou hij nooit komen. Maar de manier hoe de markt zich ontwikkelde en de manier van slowbleed hebben mij doen besluiten niet bij te kopen, maar op een goed punt eind nov de boel te verkopen. En ben daar nog steeds ongekend blij mee. Want ik geloof gewoon echt dat eth nooit, maar dan ook nooit meer bij de ETH/BTC waarde van een ATH gaat komen. En dat is het enige waar het imo om gaat.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024