[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++ Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 103 ... 264 Laatste
Acties:

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:25
almelo15 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:52:
[...]

Wel grappig dit. Doet me beetje denken aan de begindagen van btc. Toen had je nog argumenten van; btc wordt veel gebruikt door criminelen dus moet je er gewoon van wegblijven.

Dus omdat er ook veel rommel op eth zit (en dat zit er) moet je er maar niks inzien? Ook dit is gewoon de kracht van decentralisatie. Iedereen doet lekker wat die wil en niemand is de baas. De waarde komt uiteindelijk wel met projecten die echt iets toevoegen.

Ongelimiteerde inflatie is gewoon onzin, ik weet niet of dit een poging was om te trollen, of dat je dit oprecht niet wist. Ik zou bijna zeggen verdiep je nog eens opnieuw in de fees en het deflationere systeem van eth, maargoed daar heb je denk ik geen behoefte aan. ;) wat je zegt klopt in ieder geval grotendeels niet.
klopt geen behoefte aan/ zonde van mijn tijd. Ik heb 8 jaar lang eth gehad. Dikke winsten mee gemaakt. Maar vanuit mijn oogpunt is eth gigantische stappen achteruit gegaan. Jij zal het daar niet mee eens zijn, dat kan.
Verder begin ik met 12 jaar in crypto en een aardig opgebouwd vermogen ook minder en minder risico te nemen. Ik zit nu op het punt dat waarschijnlijk deze cycle nog ik in theorie zou kunnen stoppen met werken voor de rest van mijn leven (niet dat ik dat doe, maar de optie is er). Ik ga dus ook gewoon geen tijd meer in zo iets als ETH stoppen. De dump die ETH gehad heeft, geeft mij totaal geen goed gevoel. Ik heb zelfs 1,5 jaar terug nog geroepen dat als eth onder de 0,03 BTC komt, ik bij zou kopen. Ik werd toen al voor gek verklaart, want zo laag zou hij nooit komen. Maar de manier hoe de markt zich ontwikkelde en de manier van slowbleed hebben mij doen besluiten niet bij te kopen, maar op een goed punt eind nov de boel te verkopen. En ben daar nog steeds ongekend blij mee. Want ik geloof gewoon echt dat eth nooit, maar dan ook nooit meer bij de ETH/BTC waarde van een ATH gaat komen. En dat is het enige waar het imo om gaat.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:18
anti elppa schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 12:42:
[...]

klopt geen behoefte aan/ zonde van mijn tijd. Ik heb 8 jaar lang eth gehad. Dikke winsten mee gemaakt. Maar vanuit mijn oogpunt is eth gigantische stappen achteruit gegaan. Jij zal het daar niet mee eens zijn, dat kan.
Verder begin ik met 12 jaar in crypto en een aardig opgebouwd vermogen ook minder en minder risico te nemen. Ik zit nu op het punt dat waarschijnlijk deze cycle nog ik in theorie zou kunnen stoppen met werken voor de rest van mijn leven (niet dat ik dat doe, maar de optie is er). Ik ga dus ook gewoon geen tijd meer in zo iets als ETH stoppen. De dump die ETH gehad heeft, geeft mij totaal geen goed gevoel. Ik heb zelfs 1,5 jaar terug nog geroepen dat als eth onder de 0,03 BTC komt, ik bij zou kopen. Ik werd toen al voor gek verklaart, want zo laag zou hij nooit komen. Maar de manier hoe de markt zich ontwikkelde en de manier van slowbleed hebben mij doen besluiten niet bij te kopen, maar op een goed punt eind nov de boel te verkopen. En ben daar nog steeds ongekend blij mee. Want ik geloof gewoon echt dat eth nooit, maar dan ook nooit meer bij de ETH/BTC waarde van een ATH gaat komen. En dat is het enige waar het imo om gaat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W36IA2F0BayQ1QpPXo7TK5sG1Zw=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yrSTiyHxuuuNvFrHceu5fuuv.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:01
almelo15 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 10:18:
Price is what you pay, value is what you get.

The ticker is ethXRP.
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-10 23:01

raq

knakworst schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 12:36:
[...]
Komt vast nog wel een mooie pump.
Die komt zeker, vroeg of laat een heel alt-season zelfs. Waarschijnlijk nog gekker dan de vorige.
Elk alt-season is groter en gekker dan de voorgaande, dat stopt niet abrupt zoals sommige mensen beweren.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
raq schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:17:
[...]

Die komt zeker, vroeg of laat een heel alt-season zelfs. Waarschijnlijk nog gekker dan de vorige.
Elk alt-season is groter en gekker dan de voorgaande, dat stopt niet abrupt zoals sommige mensen beweren.
Heb de getallen er niet bij gepakt, maar volgens mij was alt season 2017 vele malen idioter dan 2021 kwa gains.
2021 was vooral idioot door de gigantische toename drek en rug pulls

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NiEDe2eOyGyataDKVP-hz4IOJaE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eym01ucq8Tnmz64fSgePxSh0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
[...]

Ja slim, mee eens. Enige reden om ETH nu te pakken is een momentum gebaseerde day of swing trade.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10 20:42
[...]

Klinkt allemaal heel begrijpelijk. Als het om grote bedragen gaat wil je langzaam derisken en klinkt eth niet als een logische keuze als je momenteel btc bezit. Gigantische dooddoener, maar we zullen zien of dit over een paar jaar de goede keuze bleek.

De afgelopen jaren zat je in ieder geval aan de goede kant van de medaille.

De dump die eth heeft gehad geeft mij overigens ook helemaal geen goed gevoel, alleen dan om andere redenen :+

eth, The world's computer

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kbuntu
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15:31
tomtom901 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:49:
[...]

Ja slim, mee eens. Enige reden om ETH nu te pakken is een momentum gebaseerde day of swing trade.
Maar eerlijk is eerlijk als je langer meedraait hoef je ook gewoon minder. Zal jullie verrotten of ETH of welke andere shitcoin stijgt of daalt met diepe zakken BTC. De verhalen over vermogens en porches helpen nieuwe leden ook niet perse met realistische verwachtingen. Niet dat jullie dit bewust doen om anderen te irriteren, maar als je nu nog moet instappen, ziet het plaatje er heel anders uit en hoop je inderdaad op een ETH multiplier

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• anti elppa
almelo15 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:55:
[...]

Klinkt allemaal heel begrijpelijk. Als het om grote bedragen gaat wil je langzaam derisken en klinkt eth niet als een logische keuze als je momenteel btc bezit. Gigantische dooddoener, maar we zullen zien of dit over een paar jaar de goede keuze bleek.

De afgelopen jaren zat je in ieder geval aan de goede kant van de medaille.

De dump die eth heeft gehad geeft mij overigens ook helemaal geen goed gevoel, alleen dan om andere redenen :+
Maakt me ook niet veel uit aan welke kan van de medaille ik zit. Ik heb extreem goed leren omgaan met het feit dat er altijd mensen zijn die veel hogere rendamenten halen. Daarom ga ik juist nu niet meer terug naar ETH. Omdat de kans kleiner is, en het risico groter. Maar kan dus heel erg goed zo zijn dat eth over aankomende 10 jaar 4x zo hard gaat dan btc. Maar kan ook zijn dat vitalik iets raars gaat doen en het naar 0 gaat. Alles allemaal prima

En sowieso, ik gun iedereen dikke winsten he. Ook met shitcoins. Enige reden dat ik hier de titel zure maxi gekregen heb is omdat ik mensen probeerde te waarschuwen zodat ze niet dezelfde fouten gingen maken die ik gemaakt heb (en 99% vd mensen hier).
Door de jaren heen speel ik die rol/ trol ik maar wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
raq schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:17:
[...]

Misschien groter in totaal vermogen en/of volume, maar de run in 2017 voelde veel gekker en extremer aan omdat echte elke achterlijke coin ging.

De run daarna zaten er enkele tussen die misschien extreem zijn gegaan, maar was het al veel meer gericht op bepaalde sectoren/hypes (ai bijvoorbeeld).

Dat is mijn ervaring van destijds althans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
kbuntu schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:59:
[...]

Maar eerlijk is eerlijk als je langer meedraait hoef je ook gewoon minder. Zal jullie verrotten of ETH of welke andere shitcoin stijgt of daalt met diepe zakken BTC. De verhalen over vermogens en porches helpen nieuwe leden ook niet perse met realistische verwachtingen. Niet dat jullie dit bewust doen om anderen te irriteren, maar als je nu nog moet instappen, ziet het plaatje er heel anders uit en hoop je inderdaad op een ETH multiplier
ja en nee. toen ik in 2013 instapte was het niet veel anders. Ik kocht naast btc (godzijdank ook btc en bleef ik ook groot deel in btc) ook alle shitcoins die er toen te koop waren op BTC-E (stuk of 20 waren er pas), want BTC was al zo duur. En 1000$ zou die no way halen. En er waren er velen die in 2011 of 2012 gekocht hadden en die waren al klaar voor de rest van hun leven. Zeker de miners van de 1e jaren.
you see, niet veel anders dan dat het nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
almelo15 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:01:
[...]

Misschien groter in totaal vermogen en/of volume, maar de run in 2017 voelde veel gekker en extremer aan omdat echte elke achterlijke coin ging.

De run daarna zaten er enkele tussen die misschien extreem zijn gegaan, maar was het al veel meer gericht op bepaalde sectoren/hypes (ai bijvoorbeeld).

Dat is mijn ervaring van destijds althans.
exact, dit is precies hoe ik die run ook ervaarde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
almelo15 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 11:36:
[...]

Hier kan ik het ook wel redelijk goed in vinden eigenlijk. Behalve dat mijn spreiding anders is omdat ik nog steeds geen waarde in btc zie.
Het hele peer to peer cash is een beetje in het water gevallen.
Dat was natuurlijk ooit het idee maar als de markt/miners whatever dat niet zien zitten dan houdt het natuurlijk op.
In 2017 was ik ook echt helemaal om voor Bitcoin Cash, maar de markt zag dat anders.

Dus ja, in dat opzicht zie ik nu dus ook meer in BTC

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
elektriekert schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:07:
[...]

Dat was natuurlijk ooit het idee maar als de markt/miners whatever dat niet zien zitten dan houdt het natuurlijk op.
In 2017 was ik ook echt helemaal om voor Bitcoin Cash, maar de markt zag dat anders.

daarbovenop, roger ver was ook gewoon een smerige nat nek

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
kbuntu schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 13:59:
[...]

l

Ik weet niet of je kan stellen dat je minder hoeft, ik denk dat je dan sneller op zoek gaat naar een acceptabele risk/reward. De potentiële upside op dit punt is met BTC lager dan een altcoin maar dat is ook de risk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:23:
[...]
l

Ik weet niet of je kan stellen dat je minder hoeft, ik denk dat je dan sneller op zoek gaat naar een acceptabele risk/reward. De potentiële upside op dit punt is met BTC lager dan een altcoin maar dat is ook de risk.
exact en dat was met btc in 2013 toen ik begon ook ivm stonks of andere mogelijk investeringen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dj_ryow
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
elektriekert schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:07:
[...]

Uiteindelijk waren kleine blokken niet het struikelblok voor Bitcoin als p2p cash maar gewoonweg de waardeschommelingen die veel groter zijn dan bij fiat. Bitcoin Cash en andere altcoins hadden dit niet opgelost. Je ziet nu bij stablecoins dat die wel meer tractie krijgen in ontwikkelingslanden als p2p cash omdat die die waardeschommelingen niet hebben. Bitcoin blijft nuttig als p2p cash wanneer censuurbestendigheid en dergelijke vereist zijn... alleen is dat meestal helemaal niet vereist.

De meeste mensen surfen ook niet standaard via Tor en neuken ook niet standaard met een condoom. Zo ook met Bitcoin als p2p cash. Fijn dat het er is maar niet fijn als het niet nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:37

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Ik zit een beetje op dezelfde lijn. Ik heb echter nog wat ETH en wacht op een goed uitstapmoment in deze bull. Uitkeren en richting BTC. Achteraf gezien natuurlijk eerder moeten doen, maar daar hebben we nu niks meer aan helaas.
Het is gewoon jammer dat de ontwikkeling van ETH zo is gestokt. Goede ideeën, maar weinig tractie. Ook bij het uitrollen van het gebruik van die ideeën. Daarin krijgen andere coins, en zelfs BTC, meer tractie. Dat vind ik vreemd gezien het feit dat er veel geld achter ETH zit. Er zou best wat meer gelobby'd kunnen worden imo.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Langer koud? Je kan die belgen ook alles verlakken he.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
Darrell schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:40:
[...]

Langer koud? Je kan die belgen ook alles verlakken he.
Ik laat ze nooit warm worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:33
We gaan rekt

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:32

Vis

Komt door al dat altcoin gelul.

The ticker is REKT

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
btc-d stijgt lekker door. Op naar de 62%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Deze is ook bullish op alts. Jaar te vroeg maar krijgt wellicht zijn gelijk. Maar het kan ook bij een rimpeltje blijven natuurlijk...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:40
knakworst schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 15:10:
Deze is ook bullish op alts. Jaar te vroeg maar krijgt wellicht zijn gelijk. Maar het kan ook bij een rimpeltje blijven natuurlijk...

[Embed]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rbWL3Cr8BHY4HtoQR40rR3wUZPw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/drLLwtYk8jeWR9BpvTH7NW2k.gif?f=user_large

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almelo15
Vis schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:59:
[...]

The ticker is REKT
Eth, the ticker is eth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Vis schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:59:
[...]

The ticker is REKT
Rekt gaat alleen niet rek :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tl3hnokLpRJBE8Hr0rrEiGaK8Pc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x0dlrXWCPj4ErUTX4ZVpACwk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-09 08:28
Pffff dit is wel chaos "traden" zo. Tijdens een meeting zie ik in mn ooghoek mn stoploss op XRP triggeren dus snel wel een buy order klaarzetten voor na de dip. Net optijd toch een paar 100 xrp extra voor hetzelfd geld.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rnuLhhK4tywmEKhh-uV27DW9oRE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HK9o47Iehs0L1NXGTGDJ9Air.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 42% gewijzigd door SnoozeOperator op 23-07-2025 15:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

SnoozeOperator schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 15:12:
Pffff dit is wel chaos "traden" zo. Tijdens een meeting zie ik in mn ooghoek mn stoploss op XRP triggeren dus snel wel een buy order klaarzetten voor na de dip. Net optijd toch een paar 100 xrp extra voor hetzelfd geld.
[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kC5gBr2rI0uN8KwCwaBIa23ahDc=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/czNcfmUktjnAJFD0ojL8MGSW.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Wen eckte pump?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:59

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

mañana? Ik ben al sinds 2021 rustig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eKe-jpdx2IzMdaP_1ZEpKGoGlqY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/pWBlQDnU9PfIRW7bbujrhhnb.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• almelo15
Rekt rekt reeeekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
kijk nog eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:24
Support/resistance levels van SOL: 180, 200/205 als 250

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Kwam net een gifje van golfende vrouwlief met ontbloot bovenlijf tegen. Kan ik hier helaas niet posten maar zou nu wel helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
anti elppa schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:12:
[...]

daarbovenop, roger ver was ook gewoon een smerige nat nek
Volgens mij is ie dat nog steeds :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
Naar? De correctie die gaande is, buy the dips.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
SnoozeOperator schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 15:12:
[Afbeelding]
Begon je al te zweten?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
SnoozeOperator schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 15:54:
[...]

Naar? De correctie die gaande is, buy the dips.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tcOM3RMv2NTA1NKmSlfkf47aSg4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/nk3i7clETLTT4UdbvDqViAlo.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
Zweten niet wilde vooral de dip kopen :)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Darrell schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 15:41:
mañana? Ik ben al sinds 2021 rustig.

[Afbeelding]
Zoals gewoonlijk is er ook een SC / tomtom variant van :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Hx4k4RzKwqyHZgRaqYM67UqRpI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/fl2zVisbUC40vHxaUoc7ybq1.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoozeOperator
ja dan moet je ook wel op die piek erna verkopen he

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
SnoozeOperator schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 15:57:
[...]

ja dan moet je ook wel op die piek erna verkopen he
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jdTvNOslGPMVEubkI-ajZQ_EscU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mvYRnYZ5uvUfPNmN8LYZFJ9M.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Laatst online: 16:24
Darrell schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 15:51:
Kwam net een gifje van golfende vrouwlief met ontbloot bovenlijf tegen. Kan ik hier helaas niet posten maar zou nu wel helpen.
Spoiler tags.....

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
speciaal voor @almelo15

$5700 - $7500

nothing stops this train

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Nee nippies hier waag ik me niet aan.

Doe het linkje wel.

Nu maar zien of het door de feestcommisie heenkomt en of YES ff niet oplet.

[ Voor 35% gewijzigd door Darrell op 23-07-2025 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Ah toch nog rekt lekker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frozen-North
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:10
Elke keer die zwakke dipjes. Van mij mag het wel even goed naar beneden knallen.
(om daarna natuurlijk voor een nieuwe ATH te gaan)

[ Voor 24% gewijzigd door Frozen-North op 23-07-2025 16:16 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pinsa
Frozen-North schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 16:15:
Elke keer die zwakke dipjes. Van mij mag het wel even goed naar beneden knallen.
(om daarna natuurlijk voor een nieuwe ATH te gaan)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cCFB09f9Tn8NJh4JjjN4oHNew5Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Olxg1EuqdaIT1aBYVJHPGnEC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MrFX
Darrell schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 16:11:
[...]

Doe het linkje wel.

saving lives, my man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almelo15
Ja ik moet kennelijk weer een extra circle bagholder blijven, potdomme.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Alpina
[...]

Doe het linkje wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3IFEKdb2TKqLls_a0f7GPkm8CoI=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/c83xLyBg38onBcu4FXDIW0Ls.gif?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 16:18
[...]

Doe het linkje wel.

Haha de moderatie daar hanteert iets andere regels:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a5VFWrCCHtGHifCz4JISrI-E3vM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2nfx6ZsenVSxvPIAqeeZP6UK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• anti elppa
Mooie sport wel dat golf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Kol Nedra schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 19:46:
[...]

winst is winst en verwacht een stevige correctie deze maand of begin volgende maand
Je zag het alweer aankomen he ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37
Als je je DCA (op BTC) maar blijft doorzetten van dit plaatje uitgaande, komt het goed. Zo simpel kan het ook zijn. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
Jumpman schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 17:21:
[...]

Als je je DCA (op BTC) maar blijft doorzetten van dit plaatje uitgaande, komt het goed. Zo simpel kan het ook zijn. ;)
Mwa ik heb dca ook lang gedaan, maar starte pas 1 jaar na de top. Werkt stuk beter. Tot uiteraard de 4 year cycle niet meer van kracht is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37
[...]

Doe het linkje wel.

Waarom die van mij, post gewoon je eigen vriendin. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
Pinsa schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 17:05:
[...]

Je zag het alweer aankomen he ;)
ik kijk er alleen maar markttechnisch naar, we zitten op 23 juli, het duurt nog wel ff tot het September/Oktober is.

het is vakantietijd, de whales wachten ff tot henk en Ingrid klaar zijn om weer als Loonslaaf te moeten gaan werken, doet vooral extra pijn als je net 3 weken vakantie hebt gehad :)
zien ze opeens BTC naar de $250k gaan, FOMO is comming

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinsa
Kol Nedra schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 17:23:
[...]

ik kijk er alleen maar markttechnisch naar, we zitten op 23 juli, het duurt nog wel ff tot het September/Oktober is.

het is vakantietijd, de whales wachten ff tot henk en Ingrid klaar zijn om weer als Loonslaaf te moeten gaan werken, doet vooral extra pijn als je 3 weken vakantie hebt gehad :)
Uiteindenlijk zal het ruis zijn dus ik hold wel door, traden in een bull is tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
Kol Nedra schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 17:23:
[...]

het is vakantietijd, de whales wachten ff tot henk en Ingrid klaar zijn om weer als Loonslaaf te moeten gaan werken, doet vooral extra pijn als je net 3 weken vakantie hebt gehad :)
Bedoel je dat je verwacht dat we tot September/Oktober dumpen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
bsmpower schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 17:30:
[...]

Bedoel je dat je verwacht dat we tot September/Oktober dumpen?
nee, rangen tussen $115k en $120k....

zoiets.....ofniet......of toch wel.....
w/e :7
allemaal ruis ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 17:34:
[...]

nee, rangen tussen $115k en $120k....

zoiets.....ofniet......of toch wel.....
w/e :7
allemaal ruis ;)
Ben jij anti elppa die op de account van Kol zit?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
Wispe schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 17:36:
[...]

Ben jij anti elppa die op de account van Kol zit?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zgc6Um-d5wLXNNWxgEDig_GCvLk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/bja264BHDIt4I8ykVRiwk5zA.gif?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 14:47
Ik kom net deze Zweed tegen onderweg. Iets aan zijn nummerbord zegt me dat hij een behoorlijk shitcoin-portfolio bezit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ohUm_qC3WTvqSDC68T4Jql4r_U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YKxndRaNGVLGCbygVqrCbrht.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:53
Zo. Hoogste tijd om weer een paar weken mijn lievelings zwembroek aan te trekken (niet letterlijk, ik heb nog 2 andere maar die zijn minder passend voor dit topic..)

Zorgen jullie dat die bull blijft doorknallen want ik wil in oktober en volgend jaar mei weer deze kant op.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9ZJywtWHGj1JuGbywHtEaT6HaCA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UbDF55J2KVd9OO67FEhkFFpg.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

We are still early.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uLy6zPsNj86uKA7T7b0YjTh9t88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/23aNyeDaH7y7v5MKxeBPZhqs.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pinsa

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
BTC.D 62% gaat echt wel lukken. Morgen 63, vrijdag 64% en dan btc richting 140k

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• almelo15
anti elppa schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 18:56:
BTC.D 62% gaat echt wel lukken. Morgen 63, vrijdag 64% en dan btc richting 140k
Laat btc en btc dominance maar stijgen en eth nog wat harder gaan. Andere alts mogen nog wel even bloeden en komen later wel.

Ik voorzie qua eth/btc iets als;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kp4HHDztofWMdno9gdtQf_JX_oQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tOXAspw1YSSMR8esVVAANVCC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
almelo15 schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 19:00:
[...]

Laat btc en btc dominance maar stijgen en eth nog wat harder gaan. Andere alts mogen nog wel even bloeden en komen later wel.

Ik voorzie qua eth/btc iets als;

[Afbeelding]
Kan idd goed mbt eth

Paniek bij echte shitcoin holders zal langzaam toe gaan slaan aankomende 48h

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
anti elppa schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 19:05:
[...]

Kan idd goed mbt eth

Paniek bij echte shitcoin holders zal langzaam toe gaan slaan aankomende 48h
Paniek is er hoor, alles naar de klote. En dat op mijn eerste vakantiedag, lekkere timing

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vis

Vis

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YwaDJZVNlpWcvP-wDKXU90izgrQ=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vhdQ3FrQDfK7F3sDdv9d5O3W.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
En dan mag je niet balen van een -10% (en counting) op een dag?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Gaan we weer hoor. :z

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:24
Alts bloeden, BTC hangt er gewoon lekker bij in z'n range. Het lijkt bijna een statement! Het ziet en voelt goed aan de BTC prijsactie, binnenkort next legg up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Naar beneden ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vis

Vis

bsmpower schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 19:22:
[...]

En dan mag je niet balen van een -10% (en counting) op een dag?
Part of the game

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
Rubberen schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 19:31:
Alts bloeden, BTC hangt er gewoon lekker bij in z'n range. Het lijkt bijna een statement! Het ziet en voelt goed aan de BTC prijsactie, binnenkort next legg up!
yes zeer bullish. idd nu perfect in de range 116 tot 120.2. Gewoon een dikke bullflag wat ik paar dagen terug al schreef

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:16
Even een reset en weer door. Alleen maar goed dit soort correcties. Zorgt er alleen maar voor dat de bull langer doorgaat :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Btc maakt een mooie retest van een descending triangle imho

[ Voor 3% gewijzigd door keanu_ op 23-07-2025 19:55 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Moiety
bsmpower schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 19:13:
[...]

Paniek is er hoor, alles naar de klote. En dat op mijn eerste vakantiedag, lekkere timing
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hzLXeS2lBssymqbeTg1C4wMS_gs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/GBwkAmcrIY27NEGWLedgJ5ei.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:43
Tietuuuuhhh… Jezus wat een saaie dag. Wen moon.
Alts gaan waarschijnlijk deze week nog corrigeren idd. Daarna weer pumpje? Vergeet geen screenshots te nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
In een stierenmarkt long je de dips en in een berenmarkt short je de pumps. Een kind kan de was doen.
(En dat laatste is makkelijker, heb ik van Taro geleerd)

[ Voor 22% gewijzigd door Moiety op 23-07-2025 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
gebruikershaes schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 19:59:
Tietuuuuhhh… Jezus wat een saaie dag. Wen moon.
Alts gaan waarschijnlijk deze week nog corrigeren idd. Daarna weer pumpje? Vergeet geen screenshots te nemen!
Nu ben je gewoon aan het trollen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3zMxzuk39CpbH4JCu_BNvOyIKg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/KWOE15DUZf9HBSe7OQ5cY7v6.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Moiety schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 20:00:
In een stierenmarkt long je de dips en in een berenmarkt short je de pumps. Een kind kan de was doen.
(En dat laatste is makkelijker, heb ik van Taro geleerd)
Echt niet. Je moet de stieren beren en de beren pumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
gebruikershaes schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 20:02:
[...]

Echt niet. Je moet de stieren beren en de beren pumpen.
Of de stieren moeten de beren leren pumpen

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Guere
  • Nu online
Ik zie dat het weer tijd is voor wat elppa memes:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mueo2uek0nVH1BW9R0Qpr2aHx6g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/W6MOR0sBiXI4UuE2JjpALpQK.gif?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n1nTIUVlIxNa5OdOzUpRHhHwwBs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/ZK0SyGWspdZMNJdFPrg28dBs.gif?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gebruikershaes
bsmpower schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 20:01:
[...]

Nu ben je gewoon aan het trollen
Ja beetje maar de serieuze versie van het verhaal sta ik wel achter.

Correctie, pump, winsten pakken. (En niet klagen als je niet alle winsten hebt gepakt. Winst = winst)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gebruikershaes
Moiety schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 20:03:
[...]

Of de stieren moeten de beren leren pumpen
Ik zag twee beren, stieren leren, hoe ze moeten pumpen, het was een wonder wat een wonder dat de beren leren konden. Hie hie hie, ha ha ha, de stier die pumpt en ik zit er naast.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrFX
gebruikershaes schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 20:05:
[...]

Ja beetje maar de serieuze versie van het verhaal sta ik wel achter.

Correctie, pump, winsten pakken. (En niet klagen als je niet alle winsten hebt gepakt. Winst = winst)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G-2Ut1QvsUQxhBjC4mDXOMpHP6M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GKy1RbAasvHLmiI9TMDnbcwE.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:12
Gewoon lekker HODL. Ook van je shitcoins. Alles gaat toch wel weer omhoog :(:) *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pinsa
Moet toegeven Opa @anti elppa had wel weer gelijk haha :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 16:23
There is no second best.

Bijna 1/3e van de dominance alweer teruggepakt.

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/m/cvuGrmNCD3wAAAAd/lol-office.gif

[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 23-07-2025 20:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:31
anti elppa schreef op woensdag 23 juli 2025 @ 14:03:
[...]

ja en nee. toen ik in 2013 instapte was het niet veel anders. Ik kocht naast btc (godzijdank ook btc en bleef ik ook groot deel in btc) ook alle shitcoins die er toen te koop waren op BTC-E (stuk of 20 waren er pas), want BTC was al zo duur. En 1000$ zou die no way halen. En er waren er velen die in 2011 of 2012 gekocht hadden en die waren al klaar voor de rest van hun leven. Zeker de miners van de 1e jaren.
you see, niet veel anders dan dat het nu is
Haha daar ook gekocht destijds, helaas toen vooral ltc omdat ik bitcoin duur vond (wat was ik zuinig toen zeg). Later naar een Russische Exchange gegaan die het verbazingwekkend lang heeft volgehouden, geen mtgox gelukkig.
Pagina: 1 ... 103 ... 264 Laatste

Let op:
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, licht de techniek en voor- & nadelen grondig toe, etc. of stel je vraag niet.
  • Technische analyses, onderbouwde koersvoorspellingen & crypto gerelateerd nieuws kan je ook in het Nieuws, koers en handel topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 posten.
  • Blijf on-topic, hypotheken, Corona/COVID19, voetbal en zonnepanelen zijn bijv. offtopic. Politiek, Trump en Elon Musk zijn alleen on-topic als dit relevant is mbt crypto.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk en reageer inhoudelijk, speel het niet op de persoon.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk en crypto gerelateerd. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!