Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timGRa
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 31-05 13:44
Ik ben aan het kijken voor een sporthorloge voor het hardlopen en wielrennen, maar vooral focus op hardlopen. Heb nu de samsung galaxy watch, maar deze is niet helemaal gericht op het sporten.

Nu ben ik opzoek naar een goed en betaalbaar sporthorloge, maar wordt beetje overspoeld door alle informatie. Garmin is natuurlijke grote bekende naam, maar zijn er misschien nog andere aanraders?

Had nu de forerunner 165 en 255/265 op het oog, maar heeft iemand nog aanraders op basis van ervaring?

Mijn samsungs watch werkt wel met strava, maar hierop kan ik tijdens het rennen niet echt goed zien wat de gegevens zijn en is die niet echt accuraat(pace zit er 20s naast). Zondag heb ik wedstrijd halve marathon die ik wil lopen in 1:27, maar ik zou het dus handig vinden als ik ook mijn huidige pace kan zien op mijn horloge.

Wie kan mij helpen?

Edit: Ik ben dus opzoek naar sporthorloge voor harrdlopen en fietsen, waarin ik ook trainingen met bv intervallen kan invoeren. Mijn huidige watch geeft na de activiteit wel juiste gegevens, maar tijdens lopen fluctueren de tijden heel erg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Best Buy Guide: Beste smartwatches voor sport

Laatste update is twee dagen oud :+

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:21

Roozzz

Plus ultra

Het grote sporthorloge met GPS topic.

Slechts een kleine 32.000 posts.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

En daarmee ben je voldoende op weg geholpen. Voor een volgende keer verwachten we echt wat meer eigen onderzoek. Dit forum is niet bedoeld als helpdesk.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.