Onze huidige Samsung Ecobubble wasmachine heeft het 12 jaar volgehouden, maar heeft nu last van het befaamde probleem dat ie het programma niet/moeilijk afmaakt. Gezien het ook niet echt jofel meer ruikt, wordt het gewoon tijd voor een nieuwe.
Ik zoek dus een wasmachine met:
- inhoud voor 9kg+ was
- stoom optie
- stil
- betrouwbaar (liefst 8-10 jaar levensduur)
En dat allemaal hopelijk binnen een budget van €500
Bomen en bos, ik zit met mijn huidige budget een beetje tussen A & B (en C) merken vast qua opties.
Ik had al gevonden:
- Inventum VWM9010W - €447
- CHiQ CW106581AX -€480
- Hisense 3S Serie WF3S9043BW3/BLX - €409
- Hisense 5S Serie WF5S1045BW = €500
De enige die ik van dit lijstje enigszins zou vertrouwen voor de lange duur is de Inventum. Everglades en Chiq heb ik zoiets, leuk en modern en het gaat 5 jaar mee. Dat gevoel heb ik ook bij andere nog minder bekende merken (Haier, Hoover, etc). Vooral over Everglades lees ik minder goede verhalen, dus die sla ik al over, maar over de rest kan ik niks zinnigs zeggen.
Wanneer ik het budget €100 hoger gooi kom ik Siemens/AEG/Bosch al tegen, maar hebben deze echt meerwaarde in deze prijsklasse?
Gebruik wasmachine: 1, misschien 2x per week.
Ik zoek dus een wasmachine met:
- inhoud voor 9kg+ was
- stoom optie
- stil
- betrouwbaar (liefst 8-10 jaar levensduur)
En dat allemaal hopelijk binnen een budget van €500
Bomen en bos, ik zit met mijn huidige budget een beetje tussen A & B (en C) merken vast qua opties.
Ik had al gevonden:
- Inventum VWM9010W - €447
- CHiQ CW106581AX -€480
- Hisense 3S Serie WF3S9043BW3/BLX - €409
- Hisense 5S Serie WF5S1045BW = €500
De enige die ik van dit lijstje enigszins zou vertrouwen voor de lange duur is de Inventum. Everglades en Chiq heb ik zoiets, leuk en modern en het gaat 5 jaar mee. Dat gevoel heb ik ook bij andere nog minder bekende merken (Haier, Hoover, etc). Vooral over Everglades lees ik minder goede verhalen, dus die sla ik al over, maar over de rest kan ik niks zinnigs zeggen.
Wanneer ik het budget €100 hoger gooi kom ik Siemens/AEG/Bosch al tegen, maar hebben deze echt meerwaarde in deze prijsklasse?
Gebruik wasmachine: 1, misschien 2x per week.
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12