De Ali ads zijn aan betalingen. Je moet een 2e betaling doen voor de volledige som en het ding zelf in de haven ophalen.
Er zijn genoeg lokale dealers die ze verkopen met garantie.
Ik heb recentelijk zelf 1tje lokaal gekocht.
Het doet wat het moet doen, maar het zijn lichte dingen. Het kan ongv 30L aan aarde aan in gewicht, maar die hoef je dus zelf niet te scheppen.
:strip_exif()/f/image/oFlvXb5rl3exhwcbtVnYmigS.jpg?f=fotoalbum_large)
Koppelingen zijn wat tricky want deze hebben een eigen systeem. Bij admt bv kan je alle hulpstukken bijkopen die passen.
Huren stelde ik vaker uit om werken te combineren maar als je 'n kraan hebt staan doe je al vlug 'n werkje die je anders met de hand zou doen.
Had ik deze eerder tegen gekomen had ik ze al lang gekocht.
Ik heb een model met
Oliekoeler(aanrader)
Breedte verstelbare rupsen(luxe maar noodzakelijk voor ons)
Zwenkbare giek(goed voor krappe ruimtes)
Geen knupoelbediening(dingen zijn blijkbaar best fragiel en gevoelig aan slecht contact)
Mvg
Er zijn genoeg lokale dealers die ze verkopen met garantie.
Ik heb recentelijk zelf 1tje lokaal gekocht.
Het doet wat het moet doen, maar het zijn lichte dingen. Het kan ongv 30L aan aarde aan in gewicht, maar die hoef je dus zelf niet te scheppen.
:strip_exif()/f/image/oFlvXb5rl3exhwcbtVnYmigS.jpg?f=fotoalbum_large)
Koppelingen zijn wat tricky want deze hebben een eigen systeem. Bij admt bv kan je alle hulpstukken bijkopen die passen.
Huren stelde ik vaker uit om werken te combineren maar als je 'n kraan hebt staan doe je al vlug 'n werkje die je anders met de hand zou doen.
Had ik deze eerder tegen gekomen had ik ze al lang gekocht.
Ik heb een model met
Oliekoeler(aanrader)
Breedte verstelbare rupsen(luxe maar noodzakelijk voor ons)
Zwenkbare giek(goed voor krappe ruimtes)
Geen knupoelbediening(dingen zijn blijkbaar best fragiel en gevoelig aan slecht contact)
Mvg
:strip_exif()/f/image/heZ3imcIJ8iRInP1jcb88WQC.jpg?f=fotoalbum_large)