Waarom worden deze topics gesloten?

Pagina: 1
Acties:

• pim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-11 12:57
Iemand stelt een vraag over hoe je op dit moment het beste geld kan verdienen met internet: [topic=229767/1/100]
Ik vond het wel interessant. De internet markt veranderd de hele tijd en aan de sponsoradviezen van een half jaar geleden heb je nu niks meer.

Verder werd deze topic van mij gesloten omdat het een "spam" topic werd:
[topic=229546/1/100]
Ik kan er niet wakker van liggen, maar ik kon de spam niet vinden..

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Over online geld verdienen staat iets over in de FAQ dacht ik.. :)

• pim
...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 17 september 2001 22:45 schreef pim het volgende:
...
kijk ff in de FAQ...

:z

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• pim
Kijk zelf eerst naar die topic en vervolgens naar de FAQ:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq#20
Dat staat los van mekaar.
En ik had nog een vraag.

(valt hier niet iets in te stellen dat alleen topicstarters en moderators kunnen reageren, dan blijven loze antwoorden achter wegen..)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Je kijkt ook verkeerd ;) : http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#02
Als je ergens mee zit; ga dan eerst zelf zoeken. Veel problemen zijn al eens eerder geweest en zijn dus op te lossen door alleen even te zoeken. Problemen die 5x per dag langs komen worden op den duur irritant voor andere bezoekers. Ga bijv. ook niet vragen wat de website van Microsoft is zonder eerst www.microsoft.com in je browsertje in te vullen.
blijkbaar zijn er nogal wat topics over geweest, en is hier ook genoeg via google enz te vinden. Daarom vonden ze het nodig om hem op slot te zetten (was toch duidelijk uitgelegd in die thread, of zie ik dit nu verkeerd :P )

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 17 september 2001 22:55 schreef pim het volgende:
Kijk zelf eerst naar die topic en vervolgens naar de FAQ:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq#20
Dat staat los van mekaar.
En ik had nog een vraag.

(valt hier niet iets in te stellen dat alleen topicstarters en moderators kunnen reageren, dan blijven loze antwoorden achter wegen..)
en ik vind een reply als '...' lozer dan die van je voorganger overigens...

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:58

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb desbetreffende mods ff gevraagd hier een antwoord op te geven. :)

Aannames zijn fataal.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 17 september 2001 02:39 schreef pim het volgende:
Ik kan er niet wakker van liggen, maar ik kon de spam niet vinden..
Deze:
Op zondag 16 september 2001 17:20 schreef wibblemoo het volgende:
hmm wij van www.djforum.nl willen eigelijk ook wel een andere server :9~
Deze:
Op zondag 16 september 2001 17:23 schreef worldpunch het volgende:
Niet echt interessant....probeer eens beatsincluded.com
En zelfs deze zou eventueel nog kunnen:
Op zondag 16 september 2001 16:52 schreef pim het volgende:
nee nee nee, ik wil geen eigen webserver draaien.
Het gaat om de 5Mb @home accountjes die je 3 kunt aan maken bij een @home abonnement.
Het gaat om de site www.ferryhalim.com, daar kun je flashspelletjes spelen..
Zou je als spam kunnen bestempelen, maar die voegde nog iets aan je topic toe.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Pim, over dat geld topic. Ik wordt persoonlijk een beetje moe van dergelijke topics. Alsof iemand een recept heeft om rijk te worden van internet. Je ziet het ene na het andere bedrijf reorganiseren of failliet gaan dus schijnbaar is het niet zo makkelijk als het soms wordt voorgesteld.

Wanneer je dan in tijden waarin ookde webvertisingmarkt een dip heeft dergelijke topics opent in de hoop een recept te krijgen geld te verdienen met dingen als popups etc. dan wordt het tijd eens wat research te doen. Je verdiend namelijk niet goed door popups/banners. Daar zijn zoals reeds vermeld veel topics over geweest en vandaar mijn comment dat wanneer je geld wil verdienen je met internet je gewoon een baan moet zoeken.

Hopelijk is deze toelichting wat vollediger en naar wens.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1