CheapConnect internet-abonnement voor pinautomaat

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FBFATA100
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-07 17:32
CheapConnect, bekend aanbieder van VoIP, biedt ook goedkope internetabonnementen aan.
Heeft iemand daarmee ervaring?
Noch CheapConnect, noch CCV kan aangeven of de door CheapConnect aangeboden internet-verbinding geschikt is voor een CCV pinautomaat. Heeft hier iemand dat werkend?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@FBFATA100 met betrekking tot ervaringen met CheapConnect kan je eens kijken in [Cheap connect] Ervaringen & Discussie.

Verder ben ik niet zo heel bekend met internet verbindingen voor CCV apparatuur, maar aan wat voor eisen moet zo'n verbinding voldoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:50

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

rens-br schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 09:52:
@FBFATA100 met betrekking tot ervaringen met CheapConnect kan je eens kijken in [Cheap connect] Ervaringen & Discussie.

Verder ben ik niet zo heel bekend met internet verbindingen voor CCV apparatuur, maar aan wat voor eisen moet zo'n verbinding voldoen?
Vaak zijn het bepaalde poorten (zo niet uit mijn hoofd) die open dienen te staan, ik heb CCV apparaten ingesteld op netwerken van klanten, nooit echt tegen iets aangelopen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cvss1B-uO9E36IFo6luyAcO78Fo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9iLfL0euzGUPG0vJrOLUetEf.png?f=user_large

Land van het eeuwige vuur