Zeekr 7GT Privilege AWD | OS 3.0.1
Was dit wel met de auto in de versnelling? Het viel mij gisteren in het donker op dat als je van P naar D gaat, de lampen naar beneden bijstellen.Daklem schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 21:00:
[...]
Ik heb het meten ook gezien. Het licht scheen precies op de stippellijn van het meetapparaat.
Als de meting in P gedaan is, kan het best zijn dat de lampen dan dus veel hoger stonden dan daadwerkelijk bij het rijden.
Dit viel mij dit weekend ook op! Ik zet altijd de vier snelkoppelingen uit bij het rijden maar op 60 wegen begon de auto zich er toch mee te bemoeien. Na check stond de rijbaan assistentie weer aan. Uitgezet, en hij schakelt zichzelf weer in. Hij heeft een eigen willetje.menno76 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 16:38:
Heeft iemand ervaren dat de rijbaanassistentie niet uit wil en zichzelf meteen weer aanzet (ps zeekr rijbaanassistentie is waardeloos want op binnendoorwegen mag je niet over gestippelde lijn aan de zijkant wat levensgevaarlijk is om Niet te doen)
2e vraag ik krijg om de zoveel tijd melding "autofordel correct vastmaken" jullie gehad en opgelost?
Video:
https://streamable.com/lv4sbf
Ik heb gemerkt dat als je dan in Zeekr AD gaat en daar wisselt tussen doorgetrokken en onderbroken lijnen, en daarna de assistentie uitzet dat deze uit blijft staan.DaLass schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 22:59:
[...]
Dit viel mij dit weekend ook op! Ik zet altijd de vier snelkoppelingen uit bij het rijden maar op 60 wegen begon de auto zich er toch mee te bemoeien. Na check stond de rijbaan assistentie weer aan. Uitgezet, en hij schakelt zichzelf weer in. Hij heeft een eigen willetje.
Video:
https://streamable.com/lv4sbf
Ok, die ga ik eens testen, dankjewel.Meteor Sans schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 02:13:
[...]
Ik heb gemerkt dat als je dan in Zeekr AD gaat en daar wisselt tussen doorgetrokken en onderbroken lijnen, en daarna de assistentie uitzet dat deze uit blijft staan.
Dit had ik bij de proefrit inderdaad ook, terwijl iedereen zijn/haar gordel om had.menno76 schreef op woensdag 19 augustus 2026 @ 16:38:
Heeft iemand ervaren dat de rijbaanassistentie niet uit wil en zichzelf meteen weer aanzet (ps zeekr rijbaanassistentie is waardeloos want op binnendoorwegen mag je niet over gestippelde lijn aan de zijkant wat levensgevaarlijk is om Niet te doen)
2e vraag ik krijg om de zoveel tijd melding "autofordel correct vastmaken" jullie gehad en opgelost?
Deze is mij inderdaad ook opgevallen, tot dusver (na ca. 800km te hebben gereden) slechts 1x voor gekomen. Alles geprobeerd van riemen uit en in klikken tot de deuren controleren maar geen idee waar deze melding vandaan kwam.EValentino schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 11:35:
[...]
Dit had ik bij de proefrit inderdaad ook, terwijl iedereen zijn/haar gordel om had.
Software bug, beide knoppen op het stuur ingedrukt houden en het verdwijntT-imo schreef op maandag 24 augustus 2026 @ 13:41:
[...]
Deze is mij inderdaad ook opgevallen, tot dusver (na ca. 800km te hebben gereden) slechts 1x voor gekomen. Alles geprobeerd van riemen uit en in klikken tot de deuren controleren maar geen idee waar deze melding vandaan kwam.
Zeekr 7GT Privilege AWD | OS 3.0.1