Kuno Ring 2

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redtoller
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15-09 11:51
De Kuno Ring 2, die op Tweakers in de Pricewatch bestaat niet en is gewoon een gedropshipte AliExpress ring: https://nl.aliexpress.com...rom%3Apc_web_image_search

De reviews onder het product zijn ook sketchy at best, daar allebei de reviewers hun account hebben aangemaakt op het moment van plaatsen van de review en verder geen activiteit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redtoller
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 15-09 11:51
Trouwens, de spelfouten op de site van "Kuno Tech" en het feit dat het bedrijf staat ingeschreven op een woonhuis in Neer, Limburg zegt ook al genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@redtoller Uiteindelijk zullen heel veel producten van een white label afkomen, die je ook onder andere namen kan kopen. Als ik de website zo bekijk, heeft deze persoon iig meer moeite ingestoken dan een gemiddelde autotranslated pagina die ik ook vaak genoeg zie op Ali etc. Ik laat het product dan ook staan.

Mocht je nog steeds twijfels hebben over de reviews, meld het dan hier: Meldingen 'onreine' productreviews, dan kunnen mijn collega's aan de achterkant kijken of er iets geks is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:34

ilm

Met heel de dropshipping en/of rebranding gekte is het voor de consument eigenlijk wel nuttig om die informatie ook in de pricewatch te steken.

Of het nu een regelrechte kopie is (dropshipping), rebranding, of iets dat als basis gebruikt wordt met nuttige updates. Producten markeren als zodanig is wel zo handig. Dit hoeft ook niet perse negatief te zijn (zeker met goede support) maar wel belangrijk om weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

ilm schreef op maandag 2 juni 2025 @ 22:55:
Met heel de dropshipping en/of rebranding gekte is het voor de consument eigenlijk wel nuttig om die informatie ook in de pricewatch te steken.

Of het nu een regelrechte kopie is (dropshipping), rebranding, of iets dat als basis gebruikt wordt met nuttige updates. Producten markeren als zodanig is wel zo handig. Dit hoeft ook niet perse negatief te zijn (zeker met goede support) maar wel belangrijk om weten.
Ik hoop dat je begrijpt dat dit niet te doen is. En het is ontzettend wijdverbreid, er zijn bijvoorbeeld maar weinig laptopfabrikanten die zelf alles van hardware tot software ontwikkelen, ook daar zijn rebadges van 'witmerken' heel normaal. Ik snap je insteek: het zou ons werk alleen maar makkelijker maken, de Pricewatch kan zo door de helft als je alles wat stiekem hetzelfde is zou wegstrepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:34

ilm

Ja, het zou allemaal manueel moeten gebeuren. Niet onmiddelijk te doen. Ik was vln. aan de community te denken maar dat heeft zen eigen problemen.

Het is dat ik besefte hoe belangrijk het eigenlijk is wanneer ik ook naar de kuno ring 2 aan het kijken was. Ik had niet onmiddelijk door dat het een rebranding was (na filteren op de ringen kwam deze praktisch bovenaan, na de oura ring). Zelfs wanneer je weet dat dit vaak gebeurt staat men radar niet altijd op scherp. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.