Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een simpele DAB+ radio waar ik een bluetooth hoofdtelefoon aan kan koppelen
Wat is je budget?
250?euro. Maar als het meer moet kosten kan ik daar over denken.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek een simpele DAB+ radio waarmee ik via een bluetooth hoofdtelefoon naar kan luisteren. Het probleem is dat in de pricewatch wel Bluetooth staat aangegeven, maar dat blijkt dan steeds weer bluetooth ontvangst te zijn om muziek vanaf je telefoon over de speaker van de radio af te spelen. De Pricewatch geeft niet aan of het gebruik van een bluetooth hoofdtelefoon mogelijk is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Allemaal radio's die als bluetooth speaker te gebruiken zijn, wat ik niet zoek.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet dat er kastjes zijn die je op een hoofdtelefoon aansluiting kan aansluiten en dat omzetten in Bluetooth. Op dit moment gebruiken we de Sennheiser BT T100, maar die koppelt automatisch ook wel eens naar andere bluetooth oortjes of hoofdtelefoons. En daar wil ik juist vanaf.
Het liefst heb ik dat ik de hoofdtelefoon met de hand moet koppelen, via een menu. Niet via automatische koppeling zoals de Sennheiser heeft, want dan gaat het fout.
Ik zoek een?
Een simpele DAB+ radio waar ik een bluetooth hoofdtelefoon aan kan koppelen
Wat is je budget?
250?euro. Maar als het meer moet kosten kan ik daar over denken.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik zoek een simpele DAB+ radio waarmee ik via een bluetooth hoofdtelefoon naar kan luisteren. Het probleem is dat in de pricewatch wel Bluetooth staat aangegeven, maar dat blijkt dan steeds weer bluetooth ontvangst te zijn om muziek vanaf je telefoon over de speaker van de radio af te spelen. De Pricewatch geeft niet aan of het gebruik van een bluetooth hoofdtelefoon mogelijk is.
Wat heb je zelf al gevonden?
Allemaal radio's die als bluetooth speaker te gebruiken zijn, wat ik niet zoek.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet dat er kastjes zijn die je op een hoofdtelefoon aansluiting kan aansluiten en dat omzetten in Bluetooth. Op dit moment gebruiken we de Sennheiser BT T100, maar die koppelt automatisch ook wel eens naar andere bluetooth oortjes of hoofdtelefoons. En daar wil ik juist vanaf.
Het liefst heb ik dat ik de hoofdtelefoon met de hand moet koppelen, via een menu. Niet via automatische koppeling zoals de Sennheiser heeft, want dan gaat het fout.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.