Ik heb gisteren de wysiwyg beta editor optie geactiveerd maar erger me nu al groen en geel aan de "enter is nieuwe alinea"-optie! 
Ik lees dat @MazeWing hier ook bepaald geen voorstander van is en dat hier meermaals kenbaar heeft gemaakt maar dat daar helaas eigenlijk niet naar geluisterd wordt.
Hier schrijft MazeWing in "Wysiwyg-editor als bètafeature" iets wat ik als work-around las om die nieuwe alinea witregel weg te krijgen:
"Iedere keer dat men op enter drukt komt er een nieuwe alinea en mag men op backspace drukken."
Wat suggereerde dat een backspace indrukken die witregel zou weghalen zodat je nog relatief eenvoudig binnen een alinea op een nieuwe regel zou kunnen beginnen.
Maar helaas werkt dat bij mij in visuele modus niet.
De hele tekst komt dan weer strak achter de laatste zin van de alinea er boven.
Is er in de tussentijd iets aangepast waardoor backspace niet meer werkt om die witregel weg te krijgen?
Kan dit alsjeblieft worden teruggedraaid, Please!
Want zo is die wysiwyg editor voor mij totaal onbruikbaar.
Ik moet dan naar broncode modus om die witregel weg te halen en dan heb ik dus helemaal niets aan die wysiwyg editor en kan ik net zo goed op de oude vertrouwde RML editor blijven zitten.
Dus mijn vurige verzoek is om op zijn minst de "backspace is alinea witregel weghalen maar wel op een nieuwe regel in de huidige alinea komen" functionaliteit te bieden.
Dan verandert er voor de "enter is nieuwe alinea"-fans niets, want waarom zouden die na een enter opeens op backspace drukken, maar zijn de haters van deze feature tenminste enigszins geholpen om de wysiwyg editor bruikbaar te maken want hij biedt ook veel gemak en voordelen heb ik gemerkt.
Pretty please! 🥺
Ik lees dat @MazeWing hier ook bepaald geen voorstander van is en dat hier meermaals kenbaar heeft gemaakt maar dat daar helaas eigenlijk niet naar geluisterd wordt.
Hier schrijft MazeWing in "Wysiwyg-editor als bètafeature" iets wat ik als work-around las om die nieuwe alinea witregel weg te krijgen:
"Iedere keer dat men op enter drukt komt er een nieuwe alinea en mag men op backspace drukken."
Wat suggereerde dat een backspace indrukken die witregel zou weghalen zodat je nog relatief eenvoudig binnen een alinea op een nieuwe regel zou kunnen beginnen.
Maar helaas werkt dat bij mij in visuele modus niet.
De hele tekst komt dan weer strak achter de laatste zin van de alinea er boven.
Is er in de tussentijd iets aangepast waardoor backspace niet meer werkt om die witregel weg te krijgen?
Kan dit alsjeblieft worden teruggedraaid, Please!
Want zo is die wysiwyg editor voor mij totaal onbruikbaar.
Ik moet dan naar broncode modus om die witregel weg te halen en dan heb ik dus helemaal niets aan die wysiwyg editor en kan ik net zo goed op de oude vertrouwde RML editor blijven zitten.
Dus mijn vurige verzoek is om op zijn minst de "backspace is alinea witregel weghalen maar wel op een nieuwe regel in de huidige alinea komen" functionaliteit te bieden.
Dan verandert er voor de "enter is nieuwe alinea"-fans niets, want waarom zouden die na een enter opeens op backspace drukken, maar zijn de haters van deze feature tenminste enigszins geholpen om de wysiwyg editor bruikbaar te maken want hij biedt ook veel gemak en voordelen heb ik gemerkt.
Pretty please! 🥺
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mDBSx2O9Fr6wFiYDcAzXsxvr.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/MG7P3TjcX0nSl38NDwkOi3ex.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Xqe1glTyzQ0MjDlOjf3E82vG.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Inm6iZctpXTyPKLFXhvDJ2AR.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DVGUIaigAFhZHEwIKA2x1INO.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/bpTJXeqeQ5nVzLKvyNAxXMIY.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/mtOB2I5wz3FsxthPuyFffk6z.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qScVqPP2sLx21f3mkYHshKoL.jpg?f=user_large)