De WD_Black SN8100 2TB: De allersnelste ssd tot nu toe

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdvalk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 15:20
Artikel: review: De WD_Black SN8100 2TB: De allersnelste ssd tot nu toe
Auteur: @willemdemoor
Hallo Willem,

Dit artikel bracht mij op een idee. Zou het niet interessant zijn om een artikel te maken waarin de verschillende generaties SSD's met elkaar vergeleken worden met daarbij de procentuele groei in snelheid.
Hoeveel sneller is een eerste generatie NVME SSD t.o.v. een SATA SSD en dergelijke.
En hoe merkmaar zijn de verschillen in de praktijk.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het aanbod van ssd's met PCIe Gen5-interface op basis van de nieuwe Silicon Motion SM2508-controller groeit rap. Net alleen die groei is rap:
Je bedoelt denk ik

Niet

i vergeten

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
djwice schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 18:02:
[...]

Je bedoelt denk ik

Niet

i vergeten
De tikfout is hersteld. Dergelijke foutjes kun je het beste melden in Meld hier spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes, dan worden ze doorgaans ook het snelst opgepikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
rvdvalk schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 14:28:
Artikel: review: De WD_Black SN8100 2TB: De allersnelste ssd tot nu toe
Auteur: @willemdemoor
Hallo Willem,

Dit artikel bracht mij op een idee. Zou het niet interessant zijn om een artikel te maken waarin de verschillende generaties SSD's met elkaar vergeleken worden met daarbij de procentuele groei in snelheid.
Hoeveel sneller is een eerste generatie NVME SSD t.o.v. een SATA SSD en dergelijke.
En hoe merkmaar zijn de verschillen in de praktijk.
Ik wil daar komende zomer graag maar kijken, maar slag om de arm en geen harde belofte :)