Het is moeilijk te zoeken
, maar ik hele rustige sites zoals www.seagate.com die is errug goed geflikt! Geen sone.com want dat is al te veel.
alvast veel bedankt
alvast veel bedankt
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Op maandag 17 september 2001 00:06 schreef Reyn_Eaglestorm het volgende:
Reyn's Cloud (Eaglestorm.net)
Celblok-D
Twee sites die ik gemaakt heb. Eerste is mijn persoonlijke site, tweede is de site van de studentenflat waar ik tot voor kort woonde.
Mitsubishi Warmtepomp Uitlezen / Besturen | Optimaliseren
Verwijderd
Wees er maar trots op...Op maandag 17 september 2001 00:10 schreef prototype het volgende:
^- mijn post dus, ff vergeten uit te loggen
Verwijderd
Ik vind die seagate helemaal niet zo rustig, maar dat is mijn mening natuurlijk. Best wel een drukke site, alleen de kleuren ogen rustig, maar dat bovenste frame is veels te druk.Op zondag 16 september 2001 22:04 schreef Qul het volgende:
Het is moeilijk te zoeken, maar ik hele rustige sites zoals www.seagate.com die is errug goed geflikt! Geen sone.com want dat is al te veel.
alvast veel bedankt
Verwijderd
als je het zo wil spelen weet ik er zelf ook wel een paar... euhm...www.lycos.com, altavista.com, www.instalbase.comOp maandag 17 september 2001 00:06 schreef Reyn_Eaglestorm het volgende:
Reyn's Cloud (Eaglestorm.net)
Celblok-D
Twee sites die ik gemaakt heb. Eerste is mijn persoonlijke site, tweede is de site van de studentenflat waar ik tot voor kort woonde.
En ook al 2 jaar hetzelfdeOp maandag 17 september 2001 10:22 schreef DeFeCt het volgende:
ook rustig, ook spam
ssssstOp maandag 17 september 2001 10:25 schreef McVirusS het volgende:
[..]
En ook al 2 jaar hetzelfde....straks ga je mijn record nog breken
.
2 terror, daar zouden ze ook wat aan moeten doenOp maandag 17 september 2001 15:58 schreef 2 het volgende:
puurheid, rust en een maagdelijke vrede
hahahaOp maandag 17 september 2001 16:28 schreef illem het volgende:
about:blank