Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk online gaming zoals cod mw, maar ook forza motorsport. Speel alle soorten games en in de toekomst ook op 4K.
Wat mag het systeem gaan kosten?
3000 tot 3500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voorlopig mijn 27inch asus rog 144hz monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede gpu en cpu. een moederbord en voeding waarmee ik in de toekomst kan upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, heb hier altijd goede ervaringen mee gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluisdniveau, dat dit zeker niet overheerst.
Ga je overklokken?
neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat julie eens kunnen zien of dit een gebalanceerde configuratie is en/of ik nog aanpassingen kan doen.
Dit is wat ik momenteel heb samengesteld:
Alvast bedankt
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk online gaming zoals cod mw, maar ook forza motorsport. Speel alle soorten games en in de toekomst ook op 4K.
Wat mag het systeem gaan kosten?
3000 tot 3500 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Voorlopig mijn 27inch asus rog 144hz monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede gpu en cpu. een moederbord en voeding waarmee ik in de toekomst kan upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Asus, heb hier altijd goede ervaringen mee gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluisdniveau, dat dit zeker niet overheerst.
Ga je overklokken?
neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Dat julie eens kunnen zien of dit een gebalanceerde configuratie is en/of ik nog aanpassingen kan doen.
Dit is wat ik momenteel heb samengesteld:
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 9 9900X3D Boxed | € 629,- | € 629,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix X870-F GAMING WIFI | € 349,- | € 349,- |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 5080 16GB GDDR7 OC Edition | € 1.429,- | € 1.429,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Shadow Base 800DX Zwart | € 159,54 | € 159,54 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 11 Pro (NL, OEM) | € 155,58 | € 155,58 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 5 | € 93,90 | € 93,90 |
1 | Ventilators | be quiet! Light Wings LX 120mm PWM, Triple Pack, Zwart, 120mm | € 33,08 | € 33,08 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 113,68 | € 113,68 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 1000W | € 157,80 | € 157,80 |
1 | SSD's | Samsung 9100 Pro, geen heatsink 2TB | € 257,20 | € 257,20 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.377,78 |
Alvast bedankt