Hoi Allemaal.
ik zou graag jullie hulp willen.
Ik heb een rolluik en ik wil daar graag een Shelly plus 2 PM tussenplaatsen.
Ik kom op internet heel veel aansluitingsschema's tegen, zoveel dat ik twijfel welke ik moet aanhouden. Omdat het toch Electra is wil ik niet zomaar wat gaan proberen......en daarom vraag ik jullie hulp.
Ik heb een tekeningetje gemaakt van de apparatuur die ik heb.
Ik heb ook een Gira 2-voudig standard 55 opbouwbehuizing. In het onderste deel zal ik de jaloezieschakelaar plaatsen en in de bovenste enkel de Shelly (voor aansluit gemak, zo heb ik voldoende ruimte om te werken.
Kan iemand misschien helpen om een aansluitschema te tekenen op basis van mijn tekening?
Dat zou mij enorm helpen. Dank alvast voor het meedenken.
ik zou graag jullie hulp willen.
Ik heb een rolluik en ik wil daar graag een Shelly plus 2 PM tussenplaatsen.
Ik kom op internet heel veel aansluitingsschema's tegen, zoveel dat ik twijfel welke ik moet aanhouden. Omdat het toch Electra is wil ik niet zomaar wat gaan proberen......en daarom vraag ik jullie hulp.
Ik heb een tekeningetje gemaakt van de apparatuur die ik heb.
Ik heb ook een Gira 2-voudig standard 55 opbouwbehuizing. In het onderste deel zal ik de jaloezieschakelaar plaatsen en in de bovenste enkel de Shelly (voor aansluit gemak, zo heb ik voldoende ruimte om te werken.
Kan iemand misschien helpen om een aansluitschema te tekenen op basis van mijn tekening?
Dat zou mij enorm helpen. Dank alvast voor het meedenken.
/f/image/0lAwsa3p9tOpR1pSOugNVDwr.png?f=fotoalbum_large)