Wie lijkt het leuk om AruaRose te spelen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arni3
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 01-05 21:46
Goedemorgen,

Recentelijk ben ik weer begonnen met het spelen van de mmorpg AruaRose. Wie kent het niet? Een hele leuke rpg met een waarachtige economie, met opbouwen van verschillende characters en altijd een cleric aan je zijde voor support.

Heb zelf vroeger andere servers gespeeld (iRose, sevenhearts, RuffRose) en nu dus sinds 2 maand met AruaRose. En ik moet zeggen: er zijn toffe verbeteringen zoals map teleports (indien deze map eenmaal bezocht is) ipv eindeloos scrolls kopen, een centrale markt waarbij je alle vraag en aanbod kunt zien (zodat je niet elk shoppie langs hoeft te gaan) en 2x instant 120 Boosts. Dan heb je in elk geval een redelijke start als je bv een cleric kiest.
Zelf vind ik het erg leuk om te farmen, m'n clan te versterken en zelf te craften.

Er zijn 2 servers: de classic server waarbij de exp rate 1, drop rate 1 is en zulie rate 1 is en de Arua server met hogere exp rate, drop rate en zulie rate.

Mocht het nou gaan kriebelen om AruaRose weer te gaan spelen, dan zou ik het leuk vinden om je In-Game te leren kennen! Je zou me kunnen toevoegen onder: Agoy

Misschien kunnen we samen wel een clan beginnen!

Wie weet tot ziens en een fijne dag!

Anne