Knop melding zodra er een prijs bekend is?

Pagina: 1
Acties:
  • 496 views

Vraag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vurenvos
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 09-09 22:40
Zoals de titel al aangeeft

Ik mis de knop "melding zodra er een prijs bekend is."
Is deze functionaliteit niet opgenomen in het nieuwe design? Of zit deze ergens anders verstopt? Ik heb alles nagezocht, maar kan het nergens vinden.

Voorheen was het mogelijk om meldingen in te stellen voor producten waarbij nog geen prijs bekend was. Is deze optie verdwenen?

Beste antwoord (via Vurenvos op 19-05-2025 13:39)

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Deze functionaliteit zou nu weer hersteld moeten zijn. Omdat het een bug bleek te zijn verplaats ik het topic ook even naar SB :)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Heb je een concreet voorbeeld waar je dat mistte?

Er zijn wat randvoorwaarden voor we die knop tonen.

Hier staat ie (nu nog) wel:
uitvoering: Nvidia GeForce RTX 5070 Founders Edition

En hier niet meer, omdat het ondertussen te lang in de pricewatch staat:
uitvoering: AMD Radeon RX 7800 XT

Nou zijn dit uiteraard geen heel briljante voorbeelden, aangezien die nooit daadwerkelijk te koop zijn geweest. Maar de techniek werkt daar hetzelfde.

Een andere reden dat de knop niet verschijnt is als er eerder prijzen zijn geweest en nu niet meer.

Er zijn scenario's waar dat niet goed werkt, zoals producten die soms wel en soms niet te koop zijn... maar is bedoeld om te voorkomen dat we prijsalerts aanbieden voor producten die niet meer geleverd gaan worden (hoewel dat natuurlijk ook betekent dat je geen V&A-alert kan instellen... hmm).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vurenvos
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 09-09 22:40
Ik probeerde een alert aan te maken voor de nieuwe FritzBox en zag de knop niet.

uitvoering: AVM FRITZ!Box 4690 (Int. Edition)

Maar nu weet ik in ieder geval waardoor het komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skyline GT-R
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:43

Skyline GT-R

RB26DETT

En ander leuk, actueel, voorbeeld is de nieuwe Switch 2 bundel. Die is beschikbaar geweest voor pre-order maar ondertussen is daar geen prijs meer voor. Hierdoor kan je dus geen alert maken als je dat niet hebt gedaan toen de pre-orders online stonden.
uitvoering: Nintendo Switch 2 + Mario Kart World

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:47

decramy

root@birdie:~#

Waarom zou je geen prijsalert willen aanbieden voor producten die mogelijk (!) niet meer gaan komen? Weet de gebruiker zelf niet of ie tijdelijk niet verkrijgbaar is, of nooit niet meer?
Ik vind het zelf wel lastig om niet te weten te komen wanneer een product wel weer beschikbaar komt: Bug / Feature: prijsalert op items nu niet beschikbaar zijn

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas L
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-08 16:09
Ik zat hier vandaag ook naar te zoeken. Ben gelukkig niet de enige die het niet kon vinden

Acties:
  • Beste antwoord
  • +5 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Deze functionaliteit zou nu weer hersteld moeten zijn. Omdat het een bug bleek te zijn verplaats ik het topic ook even naar SB :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.