1. Welk probleem ervaar je?
Ik heb een product op het oog wat op dit moment nergens leverbaar is. Graag wil ik weten wanneer deze alsnog beschikbaar komt. Nu kan ik geen prijsalert maken op producten die niet beschikbaar zijn
2. Waarom is dat een probleem?
Niet beschikbaar is niet hetzelfde als nooit meer leverbaar.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Niet zo vaak.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Dat ik, net als bij producten die wel leverbaar zijn, een prijsalert kan inbouwen.
Voorbeeld:
uitvoering: Kontron K3843-B
In het grote zuinige server topic wordt gemeld dat deze waarschijnlijk wel weer beschikbaar komt. Ik wil graag weten wanneer en ik denk dat te bereiken door een prijsalert in te stellen, eventueel op 999 euro. Dat kan nu niet omdat het knopje voor prijsalert ontbreekt.
Prijsalert niet beschikbaar:
/f/image/WSR5BkSgmTmpFUtebCaWkAC1.png?f=fotoalbum_large)
Prijsalert wel beschikbaar:
Ik heb een product op het oog wat op dit moment nergens leverbaar is. Graag wil ik weten wanneer deze alsnog beschikbaar komt. Nu kan ik geen prijsalert maken op producten die niet beschikbaar zijn
2. Waarom is dat een probleem?
Niet beschikbaar is niet hetzelfde als nooit meer leverbaar.
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Niet zo vaak.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Dat ik, net als bij producten die wel leverbaar zijn, een prijsalert kan inbouwen.
Voorbeeld:
uitvoering: Kontron K3843-B
In het grote zuinige server topic wordt gemeld dat deze waarschijnlijk wel weer beschikbaar komt. Ik wil graag weten wanneer en ik denk dat te bereiken door een prijsalert in te stellen, eventueel op 999 euro. Dat kan nu niet omdat het knopje voor prijsalert ontbreekt.
Prijsalert niet beschikbaar:
/f/image/WSR5BkSgmTmpFUtebCaWkAC1.png?f=fotoalbum_large)
Prijsalert wel beschikbaar:
/f/image/2nGgcTsBicp278dRaIWJGFTC.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door decramy op 08-05-2025 16:50 ]
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net