4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Sorry, maar ik geloofde je ook niet. Althans, wel wat je schreef, maar niet dat dat kon kloppen. Omdat ze van die netto teruglevering wel afweten, want je geeft een lagere meterstand door, dus daar kunnen ze kosten over vragen. En zou op zich logisch zijn.bmoorman schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 17:07:
Ik had toch duidelijk geschreven dat er geen kosten over het jaaroverschot waren!?
Maar goed. Mijn post was dus alleen voor mensen die contract zoeken met geen terugleverkosten i.c.m terugloopmeter. En daarbij de vraag of men nog andere leveranciers wist die dat ook niet berekenden.
Heeft geen zin om mijn post in het ongewis te trekken. Doe ermee wat je wil.
En voor de mensen die twijfelen, ik heb het dus telefonisch bevestigd gekregen (na doorvraag aan tweede lijns supervisor) en op website staat het ook. Na jaarlijkse salderen krijg je 5.5 cent. Ook geen jaarlijkse terugleverkostenschalen bekend wat wil zeggen dat ze het alleen maandelijks berekenen.
Verklaart ook de minimale 5,5 cent TLV die ze al jaren hebben. Blijkt nu dus de beste deal op te leveren voor dit topic.
Dus heb ik het op de chat nagevraagd, en verrek, je hebt gelijk:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/vGssISbCs7zKVbMwsi1vU3FO.jpg?f=user_large)
Ik kan me niet indenken dat meer leveranciers geen kosten over je netto teruglevering vragen, juist omdat dat in ieder geval nog iets is wat ze wel zien en dus kunnen doen.
Maar goed, Essent dus inderdaad niet.
Pagina: 1
/f/image/Zk1FLDRxHGFCQgaU8V4OM8Dv.png?f=fotoalbum_large)