Grappig. Dit is het punt waarvan ik vind dat het spel het meeste verbeterd is. Dit is het grote pluspunt van deze nieuwe versie en maakt de gesprekken een stuk aangenamer, zeker in vergelijking met het origineel. De belichting op de gezichten, de oog en mond animaties tijdens de gesprekken zijn, naar mijn nederige mening, uitstekend gedaan en ook passend gedaan bij de game. Niet ultra realistisch, maar realistisch genoeg.Cambionn schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 12:13:
Nah de facial animaties zijn gewoon... bijzonder. En dat zeg ik als iemand die niet zo veel geeft om goede animaties en het vaak juist wel prima vind wanneer anderen klagen. Het voelt met regelmaat alsof ze de oude animaties op de nieuwe modellen hebben geplakt. Wat opvallend is, want ze zeggen de animaties compleet opnieuw gemaakt te hebben. Maar ze zien er mischien wel erger uit dan de originele.
Maar ergens vind ik het ook wel weer passen. Wellicht door de nostalgie naar de lelijkere dingen in het oude spel, wat een "zo lelijk dat het mooi is" gevoel geeft.
Voor de rest kan de game er mooi uitzien, zo lang de zon schijnt en je niet in The West Weald komt, want daar ziet elke boom eruit als dezelfde telefoonpaal zonder wortels met groene watten erop en nauwelijks begroeiing op de grond in het bos. Nou ja, bos... Er staan veel minder bomen dan in het origineel en ze zijn duidelijk aangeplant door Staatsbosbeheer, want het lijkt wel een Nederlands bos, waar alle bomen op bijna dezelfde afstand staan. Wanneer je in dit gebied komt en het is een bewolkte dag of het regent, dan is het spel echt super lelijk te noemen!
TIP: Dus mocht je naar The West Weald moeten en dat zul je zeker wanneer je 1 van de DLC gaat spelen, ga met mooi weer!
/f/image/UDSHPE9LJlwh7a52FqFeXNdT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/gXEZJBSnOoswO1OVMLOwo9MT.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/JTPCkSURysEWOlmNqfvWy6dh.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HH9I0mKfp0h30RmtINRqYd3t.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2yNmHY725At2CkgmMT4GXG2M.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4Gh6IFbeYBuWyaklBwLO9eBS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Hqb8APaIu6a3AjROOGqXRu0m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y9TiuQEBvk4eSv2jd9820zXI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E92odKXshn6iQG9HjHFYZps3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rDtePtxWn3dg65fR5XsZ2SDs.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jZkCTPLYaOIzYXGZd8nDxnmJ.jpg?f=fotoalbum_large)