Als ik dit zou doen dan propt er iemand een i10 in dat halve vak en is de deur alsnog beschadigducsdcom schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:07:
Gisteren zag ik in een parkeergarage de volgende situatie. Moest meteen aan dit topic denken.
Zo kan het ook.;)
....en dit zijn dus geen extra ruime vakken voor wie daar even aan dacht.
[Afbeelding]
ucsdcom schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:07:
Gisteren zag ik in een parkeergarage de volgende situatie. Moest meteen aan dit topic denken.
Zo kan het ook.;)
....en dit zijn dus geen extra ruime vakken voor wie daar even aan dacht.
[Afbeelding]
offtopic:
Meer dan genoeg ruimte om m'n 206je naast te proppen.
Als je zo'n hork bent kan je hem krijgen ook. Gewoon omdat het leuk is.
Ik snap netjes om willen gaan met je spullen, maar een ander hoeft er geen last van te hebben. Ik wil gewoon kunnen parkeren.
[ Voor 34% gewijzigd door D4NG3R op 10-04-2025 15:45 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Ja dat zou lachen zijn. En dan het gezicht van de eigenaar zien als deze terug komt. Dat zou het wel afleren hoop ik.D4NG3R schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:18:
[...]
offtopic:
Precies!Erwin schreef op donderdag 10 april 2025 @ 15:16:
[...]
Als ik dit zou doen dan propt er iemand een i10 in dat halve vak en is de deur alsnog beschadigd
En daarom heb ik in m'n auto z'n afstandsbedieningkje waarmee ik hem buiten de auto nog naar voren/achteren kan rijden terwijl ik er niet in zit. Veelal krijg ik hem dan alsnog wel daar tussen (misschien niet links, wel bestuurderkant). Vet grappig om later zo'n gast (zelf wil hij ook geen krassen, en auto vol dashcams), en dan zie je ze klungelen met via de passagierskant er in. Ik hoef mijn deuren niet open te kunnen maken om de auto in/uit te kunnen