Enphase gateway metered maximale kabelengte ct spoel

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjb328
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 31-05 14:43
Ik heb een Enphase 3 fase systeem achter een 3 fase onderverdeler zitten met alle aansluitingen op die 3 fase onderverdeler.

Nu wil ik de daar geplaatste Enphase Envoy-S vervangen door de Metered om vervolgens met de CT spoelen mijn productie op de eigen consumptie in te kunnen regelen zoals beschreven in Q 20
Mijn 3 fase hoofdgroepenkast zit echter op een afstand van tussen de 15 a 20 meter van die onderverdeler en bij die hoofdkast is te weinig ruimte om alle PV onderdelen te herinstallleren.

Vraag:
Hoe kom ik met de meting van het eigenverbruik door de CT spoelen, die net na de hoofschakelaar in mijn hoofdgroepenkast moet zitten, naar de onderverdeelkast.
Tot op heden nog geen info gevonden over Max. lengte bekabeling CT spoel, mogelijkheid verlenging standaard kabel en dikte kabel c.q. op andere wijze signaaltransport. Ook de installatievideo van Enphase zelf over de installatie van de Metered en de spoelen geeft geen uitsluiting.
De spoelen voor de Productiemeting is geen probleem bij de onderverdeelkast

Dank voor de info

...

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• martijn v o
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 10:21

martijn v o

Certified by Enphase.

PV Output 12*suntech 325wp met Enphase IQ7+ op zuid-oost 116 en 45 graad. WP Panasonic J serie 5kw. Gasloos sinds juni 2021. ID-4