Mail verplaatsen in iOS van iCloud naar Outlook lukt niet.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsie030
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:11
Archer_VC10 schreef op zaterdag 29 maart 2025 @ 16:22:
Wat is 'mail in iCloud'? Hoe benader je dat op je Mac? Via de Mail app? Als je twee verschillende mail apps (Mail en Outlook) gebruikt kan je niet zomaar van de een naar de ander mail verslepen. Zorg eerst dat je je mail in dezelfde app hebt staan, zowel je iCloud adres als het andere adres (Outlook.com misschien?) en dan kan je kijken of dit werkt. Het zou kunnen dat je vanuit de ene mailbox moet exporteren en dan weer in de andere moet importeren.
Dank voor je reactie.
Excuses voor de onduidelijkheid die is ontstaan, ik probeer het te verduidelijken. Mijn vrouw en ik gebruiken beide een Iphone en Ipad met de mail app van iOS. Daarnaast gebruiken we een Mac en Macbook, hierop gebruiken de mail app van MacOS. Er worden geen andere apps gebruikt.

Voorheen gebruikten we een gezamenlijk Ziggo mailadres en bewaarden we hier ook onze mail in postbussen.
Dit werkte op alle devices goed.
Nu we met Ziggo gaan stoppen heb ik alle bewaarmail naar Outlook gesleept. Op de iMac en Macbook werkt dit prima. Ik kan hier gewoon mail naar toe verplaatsen. In iOS kunnen we geen van beide mail verplaatsen van onze persoonlijke Icloud mail adres naar het Outlook mailadres. Als we mail willen verplaatsen naar Outlook is deze wel zichtbaar tussen de andere accounts maar wel lichtgrijs en niet te selecteren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PMh2-intAIA4mLLe-Mx_GQi9PwE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uqZfl9emXbRipkNv0dWYjWeL.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb door dit probleem ook nog geprobeerd om mijn mailadres van Icloud te delen met haar maar dat werkt helaas niet.

We willen graag een provider onafhankelijk mailadres waarin we mailtjes kunnen verplaatsen en bewaren op al onze Apple devices.

[ Voor 11% gewijzigd door marsie030 op 30-03-2025 09:48 . Reden: printscreen bijgevoegd ]

Pagina: 1