Goed(kope) europese domain registrar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:07
Hoi,

Gezien wat domeinen van me op vervaldag komen zou ik die willen verhuizen, liefst naar een betaalbare europese registrar.

De prijzen vallen me jammergenoeg wel wat tegen - waar ik nu bvb 10$/y betaal voor een .org aan renewal, zie ik hier prijzen tussen de 14€ (bij https://inwx.de) en 46€ (combell...) , en ongeveer alles daartussen.

Vermoedelijk zijn er hier wel mensen met ervaring ;) dus.. nog iemand aanraders?
Is puur voor de domains, de rest regel ik zelf wel.

Bedankt!

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je hebt toch wel al hier op het forum gezocht? :? Ik zit nu bij [mijn.host] Ervaringen & Discussie.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:07
Yep. Er zijn hier genoeg hosting topics, maar niet echt gestructureerd, en ook weinig echte pure domain registration. En nog minder als je puur europees wilt ;)

[ Voor 61% gewijzigd door devilkin op 26-03-2025 10:59 ]

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Ik zit ook bij mijn.host. Zij zijn ook direct aangesloten bij SIDN onder andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfkne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-05 20:46
Ik heb eerder een aantal jaren bij INWX gezeten. Dat beviel op zich, op een gegeven moment hadden ze helaas een vreselijke storing met DNSSEC op hun DNS servers, op dat moment ben ik dan vertrokken. Als je je eigen DNS hebt kan ik qua prijs Openprovider aanbevelen - daar kun je een "membership" aanschaffen, waarmee je deels forse korting krijgt op de domainprijzen. Momenteel hebben ze ook een aanbieden lopen voor een Basic S membership for 20 EUR per jaar: https://www.openprovider.com/domain-discounts-march-2025.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 21-05 15:35
Wanneer mijn domeinen gaan verlopen zoek ik gewoon een partij op via google/GoT die aanbiedingen hebben en dan verhuis ik de boel. Scheelt snel 100+ euro.. Momenteel zit ik bij hostnet.

Hosting doe ik zelf, gaat mij puur om het domein beheer met bijhorende DNS.

[ Voor 6% gewijzigd door Duke of Savage op 26-03-2025 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Duke of Savage schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 11:49:
Wanneer mijn domeinen gaan verlopen zoek ik gewoon een partij op via google/GoT die aanbiedingen hebben en dan verhuis ik de boel.
Ik zou niet blind staren op aanbiedingen. Bij veel hosters heb je het eerste jaar veel korting bijvoorbeeld. Of zijn nu goedkoop, maar verhogen jaarlijks hun prijzen. Dan mag je over een aantal jaar weer alles gaan verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duke of Savage
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 21-05 15:35
dbzokphp schreef op woensdag 26 maart 2025 @ 11:56:
[...]

Ik zou niet blind staren op aanbiedingen. Bij veel hosters heb je het eerste jaar veel korting bijvoorbeeld. Of zijn nu goedkoop, maar verhogen jaarlijks hun prijzen. Dan mag je over een aantal jaar weer alles gaan verhuizen.
Ik heb maar 6 domeinen. 1 middagje bezig met het verhuizen en instellen van de DNS is het waard.
Dus ja, ik switch elk jaar :)
Pagina: 1