Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag rond 1440p/4k de nieuwe doom the dark ages kunnen spelen ik hoop dit met een 5070ti te kunnen doen ook ivm het aantal Vram wat je daarbij krijgt en de multi frame gen
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik hoop exlusief bezorgkosten max 1500 kwijt te zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
op dit moment zijn mijn specs:
Ryzen 9 5950x met nh u12s chromax black
asus prime b450m a
2060 super windforce
32 gb aan corsair vengeance 8gb sticks
750W Gold rated non modular psu
Corsair 220t icue case
4k 60hz monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een nieuw moederbord met minimaal pcie 4.0 de nieuwe gpu en waarschijnlijk een nieuwe case vanwege gpu clearance.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen
Ga je overklokken?
Standaard instellingen zijn voldoende
Wat verwacht je van ons?
ik wil graag GPU recommendations en indien nodig ook case recommendations, voor mij is Vram wel belangrijk ik wil minimaal 16gb, geen kleur voorkeuren.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag rond 1440p/4k de nieuwe doom the dark ages kunnen spelen ik hoop dit met een 5070ti te kunnen doen ook ivm het aantal Vram wat je daarbij krijgt en de multi frame gen
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik hoop exlusief bezorgkosten max 1500 kwijt te zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
op dit moment zijn mijn specs:
Ryzen 9 5950x met nh u12s chromax black
asus prime b450m a
2060 super windforce
32 gb aan corsair vengeance 8gb sticks
750W Gold rated non modular psu
Corsair 220t icue case
4k 60hz monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
een nieuw moederbord met minimaal pcie 4.0 de nieuwe gpu en waarschijnlijk een nieuwe case vanwege gpu clearance.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen
Ga je overklokken?
Standaard instellingen zijn voldoende
Wat verwacht je van ons?
ik wil graag GPU recommendations en indien nodig ook case recommendations, voor mij is Vram wel belangrijk ik wil minimaal 16gb, geen kleur voorkeuren.