Woningcorporatie vervangt sloten door elektronische versie

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 08-04 08:49
FredvZ schreef op zaterdag 22 maart 2025 @ 21:29:
[...]
Gemiste kans om je punt te maken.

imho had je ze beter weg kunnen sturen met de mededeling dat er geen interesse is. Nu hebben je ouders in feite de nieuwe situatie al geaccepteerd en de woningcorporatie krijgt zo geen signaal terug dat ze er meer effort in moeten steken.
Even overwogen, maar het verhaal is natuurlijk nog niet klaar hè. Plus dit waren gewoon de uitvoerders, die bepalen geen beleid, maar gaven wel de informatie die ik ook nodig had om verder te kunnen.

En het nieuwe slot biedt dus gewoon de mogelijkheid om alle electronica uit te zetten door de voeding te verwijderen. Aan nieuwe centrale toegang is ook niet te ontkomen dus het is veel productiever om te zoeken naar een fatsoenlijke oplossing, en technisch kan dat gewoon.

En ik hoef niet persé een punt te maken, het gaat om een fatsoenlijke oplossing die aan basisregels voldoet.

[ Voor 7% gewijzigd door TweakGP op 23-03-2025 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMvdH
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:32
wel boeiend om dit bij ouderen te doen, helemaal als er ook een signaal wordt gegeven bij de woningbouw wanneer een bewoner het huis een week niet heeft verlaten oid. Na alle verhalen over mensen die pas na weken/maanden dood gevonden worden :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 08-04 08:49
FMvdH schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 14:41:
wel boeiend om dit bij ouderen te doen, helemaal als er ook een signaal wordt gegeven bij de woningbouw wanneer een bewoner het huis een week niet heeft verlaten oid. Na alle verhalen over mensen die pas na weken/maanden dood gevonden worden :(
Wat probeer je hiermee te zeggen? Dat het ok is dat iemand anders, zonder dat het gevraagd is of er toestemming is, gaat kijken hoe vaak iemand zijn voordeur opent? Werkt helaas ook niet zo omdat er ook nog altijd sprake is van een fysieke sleutel en het systeem dat, voor zover ik weet, niet registreert.

De discussie loopt trouwens nog met de Woco. Ze snappen het zelf ook maar half...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMvdH
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01:32
niet dat het privacytechnisch gezien oke is, wel dat ik voordelen zie. nu heb je telefooncirkels waar mensen elke ochtend elkaar bellen om te zien of iemand nog leeft :) maar de techniek kan uiteindelijk ook helpend zijn daarvoor
Pagina: 1 2 Laatste