FP: Oude(?) titel van artikel zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:05
Ik zie steeds de bovenste titel op de frontpage veranderen van een (waarschijnlijk) oudere titel naar de nieuwe. Dit had ik van de week al eerder gezien, dat ik iets zag verspringen in de titels, maar dat had ik afgedaan als 'zal wel aan mij liggen'.

Nu ik het weer heb, toch maar even goed gekeken en verrek: ik ben niet gek. Het is echt waar. Zie dit gifje en de titel over de RTX 9070:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bQq_uDfmdpc5vsERlVHEhbpMlrk=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/8Xc5GmOEtd4fuDT2vSZqrOQO.gif?f=fotoalbum_large

Dat kan niet de bedoeling voor jullie zijn. Je past een titel niet voor niets aan. Caching-probleempje?

(ik heb best een tijd gewacht, artikel is ook meer dan een uur oud, om te zien of het geen kortdurend iets is)

---

Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
/, our home

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Gewoon refreshen, of navigeren naar de frontpage

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Dat ik geen oude titels zie. Dat kan best vervelend zijn voor jullie.

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Nou, zie boven.

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Dit is op Firefox op Windows. Maar ik zie het ook in Safari op de iPhone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@xFeverr voor zover ik weet zijn dat A/B testen op de titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou, het valt mij regelmatig op dat er titels aangepast worden. Super irritant omdat ze dan weer als 'ongelezen' gekleurd worden (niet meer 'visited').

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:24

DaFeliX

Tnet Devver
Dit komt inderdaad door A/B-tests van de redactie; daar wordt dmv JavaScript een titel aangepast. Dit is dus zeker wel verwarrend, maar geen bug.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Room42 schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 11:51:
Nou, het valt mij regelmatig op dat er titels aangepast worden. Super irritant omdat ze dan weer als 'ongelezen' gekleurd worden (niet meer 'visited').
Als een titel door de redactie inderdaad echt aangepast wordt, en het dus geen A/B-test is zoals in het geval van @xFeverr dan verandert de url (de 'slug' in de url) en ziet je browser het inderdaad als een 'nieuwe' url. Daar kunnen wij helaas niet zoveel aan doen, behalve de redactie er op wijzen dat dit een gevolg is van het aanpassen van titels en vragen of ze daar dus terughoudend in willen zijn...

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
crisp schreef op donderdag 6 maart 2025 @ 12:01:
[...]

Als een titel door de redactie inderdaad echt aangepast wordt, en het dus geen A/B-test is zoals in het geval van @xFeverr dan verandert de url (de 'slug' in de url) en ziet je browser het inderdaad als een 'nieuwe' url. Daar kunnen wij helaas niet zoveel aan doen, behalve de redactie er op wijzen dat dit een gevolg is van het aanpassen van titels en vragen of ze daar dus terughoudend in willen zijn...
Dat laatste zou ik dan waarderen. :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is dat nieuw, dat bezochte items een ander kleurtje hebben? Is me niet eerder opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Olaf van der Spek schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:29:
Is dat nieuw, dat bezochte items een ander kleurtje hebben? Is me niet eerder opgevallen.
We geven al heel lang een :visited kleur op voor de links op (o.a.) de frontpage :)

Intentionally left blank

Pagina: 1