Titel nieuwsbericht afwijkend op FP (tov Tracker)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tszcheetah
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt:
De frontpage https://tweakers.net/

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren:
Open tweakers.net en open de tracker.

Bij het openen (en refreshen) is heel kort de echte titel van het nieuwsbericht te zien, in dit geval: "Microsoft verwijdert info over TPM 2.0-bypass en markeert Flyby11 als risicovol" (link).

Daarna verandert in het overzicht op de frontpage de titel naar: "Microsoft maakt installatie Windows 11 op niet-ondersteunde hardware moeilijker". In de tracker blijft de originele titel ("Microsoft verwijdert info over ..") zichtbaar, als ik de link volg zie ik ook de originele titel als kop.

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
In ieder geval dat de titel in de tracker en op de frontpage gelijk zijn.

Ik neem aan dat het om een A/B test gaat (zoals in Nieuwsartikel titel veranderd na laden besproken). Het zou fijn zijn als dezelfde titel in de tracker dan ook aangepast wordt, en het liefst ook de titel van het artikel op z'n eigen pagina, zodat het geheel meer consistent is. Ik snap dat alle links naar het artikel (op bijv het forum enz) aanpassen wat te ver gaat, maar nu oogt het wat rommelig.

Indien relevant, voeg een screenshot toe
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8GrSP0dfTRNOk8nC1D2rjnvGQ88=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5vevgtwc3EjkdMxtyQeuR8Vp.png?f=fotoalbum_large

Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Firefox op Windows, ik zie het ook met Firefox op Android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:56

crisp

Devver

Pixelated

Dit betreft inderdaad een A/B-test. Daar gebruikt de redactie een speciale tool voor, namelijk SmartOcto. Ik heb zelf geen flauw idee of die ook in staat is de titel op andere plekken op de site aan te passen, maar wij als developers kunnen hier verder weinig mee. Ik tag @WoutF daarom maar even ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:36

WoutF

Hoofdredacteur
Ik kan eens een balletje opgooien bij de makers van de tool die we hiervoor gebruiken, maar ik ga ik ga niet over hun roadmap ;) dus ik verwacht niet dat ze snel een custom implementatie voor ons gaan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:56

crisp

Devver

Pixelated

WoutF schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:58:
Ik kan eens een balletje opgooien bij de makers van de tool die we hiervoor gebruiken, maar ik ga ik ga niet over hun roadmap ;) dus ik verwacht niet dat ze snel een custom implementatie voor ons gaan maken
Daarbij is de tracker ook nog eens dynamisch ingeladen content, wat het nog eens extra lastig zou maken...

Intentionally left blank