Toon posts:

Water wetter verhouding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Eerste post hier.
Ik hem me dus een flesje Water Wetter aangeschaft voor in m'n waterkoeling setup.
Kan iemand me zeggen voor hoeveel liter het volledige flesje is of hoeveel dopjes men per liter water moet toevoegen?

Verwijderd

Als het goed is is 1:30 het beste.

Verwijderd

Topicstarter
1 liter water wetter voor 30 liter water of 1 flesje water wetter voor 30 liter water?

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
Ah, first post, leuk
je vraag is ok gesteld...

Ik weet het antwoord echter niet
Onthou vr de toekomst eerst de search te gebruiken, misschien vind je je antwoord daar, vaak wel

Lees ook effe de faq zodat je geen verkeerde dingen vraagt :)

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

1:30
1 liter op 30 liter.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-05 13:05

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zaterdag 15 september 2001 19:35 schreef -hfl-xenon het volgende:
Ah, first post, leuk
je vraag is ok gesteld...

Ik weet het antwoord echter niet
Onthou vr de toekomst eerst de search te gebruiken, misschien vind je je antwoord daar, vaak wel

Lees ook effe de faq zodat je geen verkeerde dingen vraagt :)
zeg wat heeft er nou gestaan. help de mensen en gah niet gillen naar use the search o.i.d.

[ontopic]
btw ik wist niet eens dat je het moest mengen met water. btw heb je nog pics van je waterkooling installatie??

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees al een eind topics op dit forum en weet reeds wat UTFS en RTFF betekent, daarom had ik ook eerst de search gebruikt, maar had niets gevonden.

Pics van m'n watercooling worden hier gepost zodra m'n setup af is, dit zal waarschijnlijk nog een weekje duren, so, stay tuned :)

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Bij de OC-shop hoorde ik zelfs 1:1, het plan was zelfs om 100% ww te proberen, als een Eiheim dat wil verpmopen.

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Doe er niet teveel waterwetter in, want het helpt je pomp omzeep. Ik heb het zelf ook gedaan en ik denk dat ik 1:10 heb gedaan en nu is mijn pomp naar de bliksem... Ik denk dat het dan gewoon te vet is.

Greetz

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Op zaterdag 15 september 2001 21:55 schreef Celeron_clocker het volgende:
Doe er niet teveel waterwetter in, want het helpt je pomp omzeep. Ik heb het zelf ook gedaan en ik denk dat ik 1:10 heb gedaan en nu is mijn pomp naar de bliksem... Ik denk dat het dan gewoon te vet is.

Greetz
Dank, ik zat aan 1:1 te denken. Deze reply heeft dus mijn pompje en waarschijnlijk ook mijn proc gered :).

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het zal dus 1:30 worden

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
Op zaterdag 15 september 2001 19:47 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

zeg wat heeft er nou gestaan. help de mensen en gah niet gillen naar use the search o.i.d.

[ontopic]
btw ik wist niet eens dat je het moest mengen met water. btw heb je nog pics van je waterkooling installatie??
Ik wou 'm gewoon effe op weg helpen, was helemaal niet slecht bedoeld

Wou 'm gewoon verdere UTFS en RTFF antwoorden besparen

Doet een mens al eens een goede daad ;( , wordt het hun ook nog verweten :'(

Bedankt om men weekend te vergallen Tim, bedankt :'( :'( :'(

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• roedie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10-2025
Op zaterdag 15 september 2001 20:20 schreef KawaFD het volgende:
Ik lees al een eind topics op dit forum en weet reeds wat UTFS en RTFF betekent, daarom had ik ook eerst de search gebruikt, maar had niets gevonden.

Pics van m'n watercooling worden hier gepost zodra m'n setup af is, dit zal waarschijnlijk nog een weekje duren, so, stay tuned :)
Heej zo ben ik ook begonnen, met leezen. Dat is de juiste instelling. Het zou verplicht moeten worden ;)

First Post. Moet je net als bij licenties Alle FAQs lezen, word je attend gemaakt op de search, De GoT servivel Guide, etc. etc.

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:37

reiker

dan jij!

Op zaterdag 15 september 2001 19:30 schreef KawaFD het volgende:
[...]
Eerste post hier.
[...]
welkom ;) :7

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 19:34 schreef KawaFD het volgende:
1 liter water wetter voor 30 liter water of 1 flesje water wetter voor 30 liter water?
:D ROFL

Verwijderd

tja ik heb 1 liter gedemineraliseerd water en denk 50 a 100 ml water wetter ingegooid werkt perfect

aleen in den beginnen was mijn water nog mooi rose maar nu een beet je geel bruine ?

nee geen corrosie ik gebruik alleen koper :)

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
kick ^ >:)

toch wel handig die search. Ik denk dattik toch ook maar 1:30 doe
Pagina: 1