Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p, en het systeem een flinke wat jaren houden. Ik zou de trend van mijn r5 1600 opnieuw willen doen als de cpu upgrades het toestaan.
ik kom nu af van een r5 5600 en die is weer geupgrade van een r5 1600 met een Gigabyte GA-AB350-GAMING 3
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke.
Ronde de 900 a 1000. Hier zit wel wat speling in. Ik bouw zelf en heb al een windows licentie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het is een compleet nieuw systeems maar ik neem 2 nvme en 1 sate ssd drives mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De GPU ga ik voor een Rx9070 of 9070xt wanneer die uitkomt, die heb ik dus niet meegenomen in deze prijsstelling. Ik zit in de upper midrange voor het systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de case wil ik een dichte cas hebben, ik heb niks met RGB of zijramen. geld kan beter naar de echte specificaties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
En zo stil mogenlijk systeem.
Ga je overklokken?
Nee geen overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik zit nog heel er te twijfelen tussen de B650 en B850 moederbord.
Ik ben wel van plan in de toekomst als het nodig is de cpu en/of de gpu te gaan upgraden. Maar ik kan moeilijk de inschatting maken of de zo'n 90 euro verschil te verantwoorden is. heeft iemand nog een gooed voor of tegen argument hierover?
En betreft het RAM ik heb voor de wat lage latency gekozen, zijn daar nog adviezen over?
Gamen op 1440p, en het systeem een flinke wat jaren houden. Ik zou de trend van mijn r5 1600 opnieuw willen doen als de cpu upgrades het toestaan.
ik kom nu af van een r5 5600 en die is weer geupgrade van een r5 1600 met een Gigabyte GA-AB350-GAMING 3
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke.
Ronde de 900 a 1000. Hier zit wel wat speling in. Ik bouw zelf en heb al een windows licentie.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het is een compleet nieuw systeems maar ik neem 2 nvme en 1 sate ssd drives mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De GPU ga ik voor een Rx9070 of 9070xt wanneer die uitkomt, die heb ik dus niet meegenomen in deze prijsstelling. Ik zit in de upper midrange voor het systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de case wil ik een dichte cas hebben, ik heb niks met RGB of zijramen. geld kan beter naar de echte specificaties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
En zo stil mogenlijk systeem.
Ga je overklokken?
Nee geen overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik zit nog heel er te twijfelen tussen de B650 en B850 moederbord.
Ik ben wel van plan in de toekomst als het nodig is de cpu en/of de gpu te gaan upgraden. Maar ik kan moeilijk de inschatting maken of de zo'n 90 euro verschil te verantwoorden is. heeft iemand nog een gooed voor of tegen argument hierover?
En betreft het RAM ik heb voor de wat lage latency gekozen, zijn daar nog adviezen over?
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 9600X Boxed | € 247,48 | € 247,48 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | MSI MAG B850 TOMAHAWK MAX WIFI | € 259,- | € 259,- |
1 | Videokaarten | Powercolor Reaper AMD Radeon RX 9070 XT | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse Radeon RX 9070 XT | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 501 Black | € 81,35 | € 81,35 |
1 | Processorkoeling | Arctic Freezer 36 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3038F16GX2-FX5 | € 112,90 | € 112,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2024) | € 157,- | € 157,- |
1 | SSD's | Lexar NM790 (zonder heatsink) 2TB | € 123,90 | € 123,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.180,53 |