MO tags werken niet in een topic warning

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren

Een link binnen MO tags in een topic warning wordt getoond als je niet bent ingelogd

Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed

Tekst in MO tags wordt ook in de topic warning verborgen voor gebruikers die niet zijn ingelogd.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Eerlijk gezegd zou ik het dan ook ongewenst vinden als het wel zou werken…

Een TW is voor allen die het topic kunnen lezen. Een edge case als dit (ik ga even niet piepen over dat dit mogelijk vanuit de crew niet past binnen de AVG), kan gewoon in de topicstart.

Edit: neemt niet weg dat @Notna / @We Are Borg even willen weten dat hun bedoeling niet werkt :P

[ Voor 17% gewijzigd door F_J_K op 01-03-2025 22:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Bedenk dat enkel een registratie die zeer eenvoudig is mensen weerhoudt de link alsnog te verkrijgen. Eigenlijk is het publieke forum gewoon geen geschikte plek om iets te willen delen waarvan je niet wilt dat iedereen het ziet.

Philips Hue Secure Contact sensor Review

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Als gebruiker verwacht je dat een MO-tag gewoon werkt zoals vermeld in de FAQ (Overzicht van UBB-codes #tag_membersonly). Het gaat niet zozeer om het willen verbergen van informatie (want dan moet je dit soort lijstjes ook niet in een TS gaan bijhouden zoals in de meeste topics gebeurt), maar om de kans te verkleinen dat een grapjas gaat knoeien in het bestand.

We (TS en ik) hadden eerder vandaag al een DM gekregen van een mod dat dit ongewenst was (waarom het dan toch is gedaan begrijp ik dan weer niet). Trouwens, als het niet binnen de AVG past dan maakt 't toch ook niet uit of het een Excel-bestand of een topicstart is?

Maar goed, ik ga hier niet te veel energie in steken. Verwijder de TW gerust. Als het bijhouden van dergelijke lijstjes ook ongewenst is dan hoor ik het graag. Ik haal de hele lijst dan offline.

[ Voor 12% gewijzigd door S_Chief op 01-03-2025 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:32

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

@S_Chief dat hij toch in de TW staat is een communicatie dingetje / foutje tussen mijzelf (ik heb het er in gezet, maar blijkbaar werkt dat niet zoals de bedoeling /verwachting is) en @We Are Borg (die het er niet in zou zetten en in de DM hangt bij jullie).

Voor nu haal ik het uit de tw iig tot we duidelijk hebben wat er wél gewenst is. Mijn excuses voor het ongemak/de verwarring.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
F_J_K schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:48:
Eerlijk gezegd zou ik het dan ook ongewenst vinden als het wel zou werken…
Als je bewust een MO tag gebruikt moet het m.i. gewoon werken. Of het dan gewenst is, is geen technische discussie.

offtopic:
de discussie over wel/niet de link in de TW toevoegen even hier geplaatst: P_de_B in "Mobiliteit feedback"

[ Voor 20% gewijzigd door P_de_B op 02-03-2025 08:48 ]

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Pagina: 1