27 inch monitor algemeen en beetje gamen 2k versie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:36

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

mn nieuwe desktop is installatie klaar de bios test is gedaan.
Dus die keuzes hoeven niet meer gemaakt te worden.

Nu wil ik mn oude Dellp2310H inwisselen en een 2de 27 inch naast mn BenQ PD2705Q plaatsen.
de gene die ik bekeken heb na dit gelezen te hebben en wat reviews van Totally double HD kwam ik uit op twee budget knallers.
uitvoering: AOC Q27G4X Zwart
en de uitvoering: Iiyama ProLite XU2793QSU-B7 Zwart wat vermoedelijk de opvolger is van product: Iiyama ProLite XU(B)2793QSU-B6
de gene waar de prijs niet meer beschikbaar is.

De AOC is voor gaming vermoedelijk( zeker),, 70hz vs 144hz sneller.
maar word gehakt op de ene review.

Dus ik denk dat de ilyama dan toch een betere keus is.
YouTube: iiyama XUB2792QSU-B1 review - 27" 1440p IPS monitor under £300 - By ...
hij is best enthousiast over de game preformens. en de kleur beleving overall.
ook de voet en build is goed zeg hij.
( gezien zn grote hoeveelheid reviews ga ik er van uit dat hij een goed kijk op heeft.)

Voor de nog net niet 200 euro volgens mij een goede keuze.

Maar voordat ik deze aanschaf is er iemand hier die roept Néé,, die of deze is stuk beter en maar iets duurder?

budget kan opgerekt worden tot zeg 250 isch als het echt een verbetering is maar de BenQ blijft mn hoofd editing monitor.

* copykat haat het als hij iets koopt en de doos is net binnen en iets vergelijkbaars maar beter komt voorbij omdat het net ff over het hoofd gezien is..... :X

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:58
In de BBG worden oa. de Cooler Master Tempest GP2711 en de wat grotere Gigabyte GS32QC genoemd als goedkopere keuzes voor 2K, hebben beide een flink hogere refreshrate.

[ Voor 9% gewijzigd door martyw op 25-02-2025 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
martyw schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 19:59:
In de BBG worden oa. de Cooler Master Tempest GP2711 en de wat grotere Gigabyte GS32QC genoemd als goedkopere keuzes voor 2K, hebben beide een flink hogere refreshrate.
Dat zijn beide VA panels. Hebben die geen dynamische achterstand op IPS?

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
update:
ik kon een goede deal maken op een uitvoering: ASUS ProArt PA278CGV Zwart

Dus klaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincent0s
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16-09 10:04
copykat schreef op zondag 2 maart 2025 @ 23:11:
update:
ik kon een goede deal maken op een uitvoering: ASUS ProArt PA278CGV Zwart

Dus klaar :-)
Waar en voor welke prijs? Ik ben nieuwsgierig. Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• copykat

copykat

Good copy isn't bad

Topicstarter
vincent0s schreef op maandag 3 maart 2025 @ 20:15:
[...]

Waar en voor welke prijs? Ik ben nieuwsgierig. Alvast bedankt!
Gekocht tweedehands van een mede tweaker uit de buurt. 1 jaartje oud. Met doos. Z.g.a.n. dus.
:*)

Pagina: 1