Enige risico dat ik zie is als er geboord wordt voor de bevestiging je heel makkelijk te diep kan boren of nog vervelender met een boorhamer sla je mogelijk een stuk uit de muur. Maar als je dit doet met een gewone boormachine en de diepte goed in de gaten houd dan is het geen probleem. Het kan met gewone pluggen dat is al sterk genoeeg.
Als er ooit iets zou gebeuren met de laadpaal (b.v. kortsluiting) dan is de kans op brand heel gering.
Hij is afgezekerd in de meterkast en als hij door een slecht contact warm of heet wordt zal de behuizing niet zomaar gaan branden. En na een tijdje zal de beveiliging in de meterkast aanspreken.
Zeker als je buurman iets op papier wilt zetten zou ik het toestaan.
Hij zou dan kunnen verklaren dat de laadpaal vakkundig wordt aangesloten en hij eventuele schade zal vergoeden.
Als er ooit iets zou gebeuren met de laadpaal (b.v. kortsluiting) dan is de kans op brand heel gering.
Hij is afgezekerd in de meterkast en als hij door een slecht contact warm of heet wordt zal de behuizing niet zomaar gaan branden. En na een tijdje zal de beveiliging in de meterkast aanspreken.
Zeker als je buurman iets op papier wilt zetten zou ik het toestaan.
Hij zou dan kunnen verklaren dat de laadpaal vakkundig wordt aangesloten en hij eventuele schade zal vergoeden.