Ineens alleen nog maar verticale strepen op Philips Ambiligh

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-05 15:43
Hoi,
Sinds vandaag doet onze Philips The One Ambilight raar. Hij geeft alleen nog maar verticale strepen (Zie foto)
Ik heb de stekker er al uit gehad, maar helaas geen succes. Ik kan hem ook niet volledig resetten omdat ik het menu dus ook niet zie....
Iemand een idee? Hij doet het op alle bronnen, maar ook als ik het menu wil openen. Ligt dus niet aan HDMI kabels of andere apparaten. Zit hem echt in de TV

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XP_omx4GaAOjsOrXrokWLBpmGvE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hCdSMolt5K5vY5m0NM6aFjqj.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Dennuske1983 op 19-02-2025 10:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:39

Herman

FP ProMod
Ik zie wat viezigheid midden op het scherm. Is er iets hard tegen de TV aan gekomen? :P

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
De verkoper bellen/mailen en garantie claimen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-05 15:43
Herman schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 10:57:
Ik zie wat viezigheid midden op het scherm. Is er iets hard tegen de TV aan gekomen? :P
Nee, niet bij mijn weten. Hij deed het vanmorgen gewoon en ineens kregen we die strepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 17:33
Ik zie geen echte fysieke schade of breuklijn op het scherm, maar je enige optie is garantie/conformiteit claimen en hopen dat het niet op gebruikersschade wordt afgewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dennuske1983 schreef op woensdag 19 februari 2025 @ 11:19:
[...]

Nee, niet bij mijn weten. Hij deed het vanmorgen gewoon en ineens kregen we die strepen
Benieuwd of dit gaat werken:

Pagina: 1