Mocht dit in het verkeerde (sub)forum geplaatst zijn, graag verplaatsen, dankjewel!
Ik wil plaatwerk (laten) buigen/walsen/plooien. Wat is de correcte benaming daarvoor?
Kan je zoiets laten doen, is het zelf te doen? Ik weet uberhaupt niet welke dikte en welk materiaal ik nodig heb. Ik dacht zelf aan staal en dan 2/3mm dik?
Het moet in ieder geval stijf zijn.
Ik heb een schets gemaakt, hier zijn het allemaal losse platen, maar wat ik wil is dat het uit 1 geheel wordt gemaakt. Vandaar dus dat er gebogen/geplooid moet worden.
:strip_exif()/f/image/RlKLHE3Mjm60ltOCDVC64gGm.jpg?f=fotoalbum_large)
Linkerzijde is 17cm bij 17cm.
Rechterzijde is 17cm bij 22cm.
Bovenzijde is 17cm bij 18cm.
De 2 onderste vlakken moeten boor/schroefgaten in komen, daarmee wordt het aan een ander constructie vastgezet.
Tips, advies, suggesties zijn welkom!
Ik wil plaatwerk (laten) buigen/walsen/plooien. Wat is de correcte benaming daarvoor?
Kan je zoiets laten doen, is het zelf te doen? Ik weet uberhaupt niet welke dikte en welk materiaal ik nodig heb. Ik dacht zelf aan staal en dan 2/3mm dik?
Het moet in ieder geval stijf zijn.
Ik heb een schets gemaakt, hier zijn het allemaal losse platen, maar wat ik wil is dat het uit 1 geheel wordt gemaakt. Vandaar dus dat er gebogen/geplooid moet worden.
:strip_exif()/f/image/RlKLHE3Mjm60ltOCDVC64gGm.jpg?f=fotoalbum_large)
Linkerzijde is 17cm bij 17cm.
Rechterzijde is 17cm bij 22cm.
Bovenzijde is 17cm bij 18cm.
De 2 onderste vlakken moeten boor/schroefgaten in komen, daarmee wordt het aan een ander constructie vastgezet.
Tips, advies, suggesties zijn welkom!
EU DNS: 86.54.11.100