Ik heb Home Assistant draaien op een raspberry pi 5. Nu wil ik graag mijn Reolink Doorbell WiFi integreren hiermee, met name met als doel om de notificaties via HA te laten verlopen. Ik heb op de deurbel een aparte user gemaakt 'HAS' met een simpel wachtwoord. Maar wat ik ook probeer, ik blijf deze melding krijgen. Ik weet 100% zeker dat het ip-adres, de user en het wachtwoord kloppen. Maar het werkt niet,als ik met de admin user inlog krijg ik dezelfde melding.
Wel zit de deurbel in een ander VNET dan m'n raspberry pi. Maar de netwerken mogen gewoon onderling communiceren op dit moment. Als ik de Reolink app op m'n telefoon open (via WiFi verbonden in een ander VNET) kan ik gewoon bij de deurbel. Iemand enig idee wat ik hier fout doe?
De foutmelding:
:strip_exif()/f/image/cXk8eTiW0ZtIItLNjZbWn0hz.png?f=user_large)
Ik gebruik de op een na laatste versie van de firmware van de deurbel. In de laatste versie is het gebruikersbeheer vervangen door een vorm van device sharing met tokens. Zie niet in hoe ik dat in HA werkend moet krijgen nog..
Wel zit de deurbel in een ander VNET dan m'n raspberry pi. Maar de netwerken mogen gewoon onderling communiceren op dit moment. Als ik de Reolink app op m'n telefoon open (via WiFi verbonden in een ander VNET) kan ik gewoon bij de deurbel. Iemand enig idee wat ik hier fout doe?
De foutmelding:
:strip_exif()/f/image/cXk8eTiW0ZtIItLNjZbWn0hz.png?f=user_large)
Ik gebruik de op een na laatste versie van de firmware van de deurbel. In de laatste versie is het gebruikersbeheer vervangen door een vorm van device sharing met tokens. Zie niet in hoe ik dat in HA werkend moet krijgen nog..