Advertentie Fellos

Pagina: 1
Acties:
  • 383 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:23
Is dit een gepaste advertentie volgens jullie? Het plaatje is nogal… op de rand
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VKLt_oGVw_jevHM_BjamHBrioN4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OmxnaPwPWbqTpOYtGg7yxl6d.png?f=fotoalbum_large

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:21

Croga

The Unreasonable Man

Ik dacht dat Tweakers tegenwoordig zelf het advertentie platform in de hand had?

Niet alleen is het plaatje op het randje, überhaupt medische procedures adverteren is niet acceptabel, zeker als deze ook nog eens buiten het normale medisch instituut om gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Croga schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 07:20:
Ik dacht dat Tweakers tegenwoordig zelf het advertentie platform in de hand had?

Niet alleen is het plaatje op het randje, überhaupt medische procedures adverteren is niet acceptabel, zeker als deze ook nog eens buiten het normale medisch instituut om gaan.
Dat hebben ze los gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:20
Deze reclames baseren zich op je zoekgeschiedenis. Helaas zijn ze niet altijd even accuraat (ik krijg nog steeds veel reclame voor hypotheken).

Medische handelingen mogen niet geadverteerd worden. Dus deze reclame is volledig niet toegestaan. Je zou kunnen zeggen ik meld het, dan haalt Google adworks het offline en staat het pas na 10 min onder nieuwe titel online.

Dit verbod is geregeld in "Mediawet inzake reclame, sponsoring en productplacement voor medische behandelingen ".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:10

DaFeliX

Tnet Devver
Moriaty schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 07:12:
Is dit een gepaste advertentie volgens jullie? Het plaatje is nogal… op de rand
[Afbeelding]
Er is een speciaal topic voor: Feedbacktopic voor advertenties (banners) ; waar deze overigens ook al is gemeld (AlphaRomeo in "Feedbacktopic voor advertenties (banners)"). Lijkt me dus handig om daar door te gaan.
99ruud99 schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 07:33:
Deze reclames baseren zich op je zoekgeschiedenis. Helaas zijn ze niet altijd even accuraat (ik krijg nog steeds veel reclame voor hypotheken).

Medische handelingen mogen niet geadverteerd worden. Dus deze reclame is volledig niet toegestaan. Je zou kunnen zeggen ik meld het, dan haalt Google adworks het offline en staat het pas na 10 min onder nieuwe titel online.

Dit verbod is geregeld in "Mediawet inzake reclame, sponsoring en productplacement voor medische behandelingen ".
Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt, helaas zeg je het nogal stellig dat 't lijkt alsof 't echt zo is. Alleen klopt er weinig van je verhaal, dus beter kun je dingen niet zo ononderbouwd rondblaten.

Afin, er is een speciaal topic voor, dus deze gaat dicht.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Dit topic is gesloten.