Succes met het "opknappen" en de verdere verbouwingen. Ik ben ook nieuwsgierig naar het verloop van de verbouwing maar begrijp wel dat je niet alle details in beeld wilt brengen.
Alhoewel ik dat jammer zou vinden, adviseer ik je om in dat geval toch geen foto's te delen. Er lopen hier een paar tweakers rond die op basis van een foto van een stoeptegel (bij wijze van spreken) al weten te achterhalen om welke woning het gaat. Gezien je bijzondere situatie lijkt het me dan ook erg eenvoudig om de locatie te achterhalenMuldert schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 23:21:
Nee. Maar ga wel een post erover openen binnenkort maar ik moet even nadenken hoe ik dat doe en nog wat privacy overhoud.
Het is echt een hele vette woning en zou het leuk vinden om te delen, maar vind het niet relaxt als alle details zo te vinden zijn op internet.
Maar ja een blog zonder foto’s is ook niks..
Tuurlijk er zijn altijd Rainbolt achtige figuren ;-)jeroenkb schreef op zondag 23 februari 2025 @ 10:51:
[...]
Alhoewel ik dat jammer zou vinden, adviseer ik je om in dat geval toch geen foto's te delen. Er lopen hier een paar tweakers rond die op basis van een foto van een stoeptegel (bij wijze van spreken) al weten te achterhalen om welke woning het gaat. Gezien je bijzondere situatie lijkt het me dan ook erg eenvoudig om de locatie te achterhalen
Maar gaat me er meer om dat het niet door jan en alleman te herleiden is. Kijk mensen die toevallig door die straat fietsen zullen het zo herkennen, en iemand die hem toevallig op Funda heeft gezien herkent het al van de plattegrond waarschijnlijk.
Ik heb voor deze woning een startpost gemaakt voor iedereen die dat interessant vind:
Renovatie 600m2 villa
Renovatie 600m2 villa
Je zou de foto's tussen MO tags kunnen zetten? Dan worden ze in ieder geval niet geïndexeerd, en is de plattegrond ook niet te vinden met reverse image search. Enthousiaste tweakers ga je er alleen niet mee tegenhouden idd.Muldert schreef op zondag 23 februari 2025 @ 11:13:
[...]
Tuurlijk er zijn altijd Rainbolt achtige figuren ;-)
Maar gaat me er meer om dat het niet door jan en alleman te herleiden is. Kijk mensen die toevallig door die straat fietsen zullen het zo herkennen, en iemand die hem toevallig op Funda heeft gezien herkent het al van de plattegrond waarschijnlijk.
Oh daar zal ik eens even mee spelen. Is dat wanneer je content ziet waarvoor je ingelogd moet zijn?Kreuk schreef op maandag 24 februari 2025 @ 08:58:
[...]
Je zou de foto's tussen MO tags kunnen zetten? Dan worden ze in ieder geval niet geïndexeerd, en is de plattegrond ook niet te vinden met reverse image search. Enthousiaste tweakers ga je er alleen niet mee tegenhouden idd.
Klopt.Muldert schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:04:
[...]
Oh daar zal ik eens even mee spelen. Is dat wanneer je content ziet waarvoor je ingelogd moet zijn?
[Mo] [ /mo]
FYI met de foto's in de topicstart heb je hem gelijk te pakken, weet niet of dat je wat uitmaakt. Mooie locatie!Muldert schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:04:
[...]
Oh daar zal ik eens even mee spelen. Is dat wanneer je content ziet waarvoor je ingelogd moet zijn?
Aan het begin van het blok/je bericht [ mo ] zonder spaties aan het einde [ /mo ] zonder spaties.Muldert schreef op maandag 24 februari 2025 @ 09:04:
[...]