Ik heb al een paar maanden in de EVE Connect app geen overzichten meer van de geladen hoeveelheden (kWh) de app blijft aangeven dat dit in een toekomstige update van de firmware wordt opgelost. ik heb de firmware van de laadpaal inmiddels al 4 maal geüpdatet en ben nu aangeland bij de laatste versie Ver 7.1.3-4342 van 25-01-20205 maar nog steeds geen laadgegevens. Iemand die hier ook last van heeft en misschien een oplossing heeft gevonden?
Ik heb dezelfde problemen met de Eve Connect app met de overzichten van de laadgeschiedenis,
Werkt niet meer van begin december?
Ook gemeld bij Alfen maar zonder succes. Case wordt in de wacht gezet.
De firmware geüpdatet naar 7.1.0-4339 maar zelfde resultaat.
Ze laten u daar gewoon in de kou staan.
Ik heb ook geen enkele oplossing. 🤢
Werkt niet meer van begin december?
Ook gemeld bij Alfen maar zonder succes. Case wordt in de wacht gezet.
De firmware geüpdatet naar 7.1.0-4339 maar zelfde resultaat.
Ze laten u daar gewoon in de kou staan.
Ik heb ook geen enkele oplossing. 🤢
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Zelfde issue bij mij. Ook vanaf eind december geen toegang meer. Firmware updates uitgevoerd, apps herinstalleerd, caching/gegevens verwijderd. Niets helpt.
Bugs gemeld, e-mail gestuurd naar Alfen... het blijft erg stil... review geplaatst in app-store... geen reactie.
Slechte service van een dergelijke firma.... laten inderdaad gebruikers in de kou staan.
De link naar het andere forum levert ook geen antwoord op.
Dus als iemand een oplossing weet, heel erg graag...
Bugs gemeld, e-mail gestuurd naar Alfen... het blijft erg stil... review geplaatst in app-store... geen reactie.
Slechte service van een dergelijke firma.... laten inderdaad gebruikers in de kou staan.
De link naar het andere forum levert ook geen antwoord op.
Dus als iemand een oplossing weet, heel erg graag...
Vandaag toch nog eens geprobeerd contact te leggen met support van Alfen.
Er zit een bug in firmware versies 7.05 / 7.1 en 7.1.3 waardoor de transacties niet zichtbaar zijn.
OPLOSSING (WORKAROUND): downgrade de firmware naar versie 6.6.2.
In de Eve Connect app je laadpaal loskoppelen en opnieuw koppelen. Daarna zijn de transacties weer zichtbaar (bij mij in ieder geval)
Er wordt momenteel getest met een nieuwe firmware versie bij Alfen, echter zou nog wel een paar weken kunnen duren alvorens deze wordt gereleased..
Er zit een bug in firmware versies 7.05 / 7.1 en 7.1.3 waardoor de transacties niet zichtbaar zijn.
OPLOSSING (WORKAROUND): downgrade de firmware naar versie 6.6.2.
In de Eve Connect app je laadpaal loskoppelen en opnieuw koppelen. Daarna zijn de transacties weer zichtbaar (bij mij in ieder geval)
Er wordt momenteel getest met een nieuwe firmware versie bij Alfen, echter zou nog wel een paar weken kunnen duren alvorens deze wordt gereleased..
Inmiddels zitten we op firmware 7.1.6 en is het een aantal maanden later. Ziet iemand van jullie al beweging op dit onderwerp?j.de.graaf schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 15:00:
echter zou nog wel een paar weken kunnen duren alvorens deze wordt gereleased..
Pagina: 1