Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Waarom geef je dan ook een negatieve beoordeling?
Dat lokt ook een reactie uit...
[ Voor 4% gewijzigd door Aggressor op 31-01-2025 18:39 ]
Waarom? Dat is waar boordelingen voor zijn.Aggressor schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:38:
Geen deal geen review toch?
Waarom geef je dan ook een negatieve beoordeling?
Dat lokt ook een reactie uit...
Dat betekent niet dat een dergelijke reactie terecht is.
Je weet welk forum dit is?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Ja dat weet ik.NaoPb schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:41:
[...]
Waarom? Dat is waar boordelingen voor zijn.
Dat betekent niet dat een dergelijke reactie terecht is.
Je weet welk forum dit is?
Alleen bij een overeenkomst mag je een review schrijven.
Wraak-reviews
Misschien ben je wel erg ongeduldig dat hij even niet reageerde? Niet iedereen zit altijd op tweakers...
[ Voor 8% gewijzigd door Aggressor op 31-01-2025 18:49 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Als ik de processor van hem koop en hij daarna sinds dinsdag niet meer reageert dan vind ik de beoordeling wel op zijn plaats.Aggressor schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:47:
[...]
Ja dat weet ik, jij ook?
Alleen bij een overeenkomst mag je een review schrijven.
Wraak-reviews
Misschien ben je wel erg ongeduldig dat hij even niet reageerde? Niet iedereen zit altijd op tweakers...
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Ik denk dat je de verkeerde verrwijderd hebt.Microkid schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 18:54:
Er was akkoord op het bod, dus een overeenkomst. Ik heb de wraakreview verwijderd.
Dit topic is gesloten.