Mijn vraag:
Wie weet een oplossing zonder dat ik windows opnieuw moet installeren?
Probleem:
Verkenner geeft deze melding als ik een map wil openen. (Als ik dubbelklik of r-muis open doe. Links in de boom kan ik wel de mapjes uiklappen en de inhoud zien.):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FT8FJy2sSPhUUqtJ8I1chyqS.jpg?f=user_large)
Verkenner crasht ook vaak, ik kan geen bestanden verplaatsen oid want dan crasht de verkenner.
Windows Instellingen / configuratiescherm crasht ook. Bij starten instellingen zie ik tandwieltje en dan crasht die.
Deze melding als ik configuratiescherm wil starten.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/o4DMdEsipoIQxN4naDAlYTF1.jpg?f=user_large)
Bij het opstarten van windows zie ik eerst dit scherm, wat ik ook zie als verkenner gecrasht is.
:strip_exif()/f/image/hj9vy1zRSErdIL7yDG4WOJB5.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DtiZKbln3qbu4YEpU50YH5aI.jpg?f=user_large)
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb al in de veilige modus gestart maar dan blijft hetzelfde probleem. Ook al herstelpunt geprobeerd maar geeft aan dat ie die niet kan terugzetten. Ook updates geprobeerd te undo via herstel menu maar geeft aan dat dat niet gaat.
De laatste maanden probeert windows te updaten maar steeds moet hij deze weer ongedaan maken omdat de update niet geinstalleerd kan worden geeft ie aan.
Wie weet wat het probleem zou kunnen zijn en wat ik kan doen zonder de optie windows opnieuw installeren te gebruiken?
Bedankt alvast.
Wie weet een oplossing zonder dat ik windows opnieuw moet installeren?
Probleem:
Verkenner geeft deze melding als ik een map wil openen. (Als ik dubbelklik of r-muis open doe. Links in de boom kan ik wel de mapjes uiklappen en de inhoud zien.)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FT8FJy2sSPhUUqtJ8I1chyqS.jpg?f=user_large)
Verkenner crasht ook vaak, ik kan geen bestanden verplaatsen oid want dan crasht de verkenner.
Windows Instellingen / configuratiescherm crasht ook. Bij starten instellingen zie ik tandwieltje en dan crasht die.
Deze melding als ik configuratiescherm wil starten.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/o4DMdEsipoIQxN4naDAlYTF1.jpg?f=user_large)
Bij het opstarten van windows zie ik eerst dit scherm, wat ik ook zie als verkenner gecrasht is.
:strip_exif()/f/image/hj9vy1zRSErdIL7yDG4WOJB5.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DtiZKbln3qbu4YEpU50YH5aI.jpg?f=user_large)
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb al in de veilige modus gestart maar dan blijft hetzelfde probleem. Ook al herstelpunt geprobeerd maar geeft aan dat ie die niet kan terugzetten. Ook updates geprobeerd te undo via herstel menu maar geeft aan dat dat niet gaat.
De laatste maanden probeert windows te updaten maar steeds moet hij deze weer ongedaan maken omdat de update niet geinstalleerd kan worden geeft ie aan.
Wie weet wat het probleem zou kunnen zijn en wat ik kan doen zonder de optie windows opnieuw installeren te gebruiken?
Bedankt alvast.