YES schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 22:15:
[...]
Klopt, Saylor is net zo biased. Staat hier denk ik verder los van, komt bijna als een soort whataboutism over maar ik denk niet dat je dat daadwerkelijk zo bedoelt/gebruikt hoor
Maar je hebt gelijk, afschieten of absorberen, dus bij deze nog even waarom ik een eetlepel zout bij dit soort tweets consumeer

:
Wat betreft ADA komt hier nu een aantal dagen voorbij dat er 'geruchten zijn dat..', 'Charles gaat lunchen met..' en dat soort achterklap. Ik denk dan, als er iets concreets is wat op de rol staat, dan meld je niets tot het zover is, of je zegt wat het is. En niet allemaal van dat geouwehoer op basis van geruchten en van horen zeggen.
Dit soort geruchten doet vermoeden dat er hype opgebouwd wordt. En als er iets écht baanbrekends staat te gebeuren is hype bouwen niet nodig. Dus ik denk dat er andere motieven achter het bouwen van de hype zitten.
Tuurlijk, de announcements van de announcements, niets nieuws in crypto land. Of het de hype is van een BTC reserve die nog niet nader omschreven is, of ETH die wordt ingeslagen omdat het een ' great time to buy is'. Zo is het op alle fronten.
Ik deel graag informatie voor degene die nog ada baghodlers zijn, omdat er, gelukkig, genoeg aan de gang is en de chain niet dood.
En mogelijk gebruik van de chain waar het in essentie allemaal voor is bedoeld

.
...Ipv fartcoins of celebrity meme (dumps)
En uiteindelijk blijft het een uitzonderlijke prestatie als een blockchain aan de presidentiele tafel plaatsneemt om een rol te spelen in regelgeving en daadwerkelijke implementatie daarvan op nationaal (dan wel wereld) nivo.
Je kunt hierover oordelen wat je wilt, maar uiteindelijk zal de ''tech'' hierin toch doorslaggevend zijn.
[
Voor 14% gewijzigd door
keanu_ op 12-02-2025 22:25
]